דברו איתנו
קבל הצעה





החופשה הצרפתית שלי

אם נעצום את העיניים ונדמיין חופשה צרפתית, כנראה שרובנו נתאר את אותה התמונה- רחובות פריז בערב קריר, שאנסונים, פטיסרי בכל פינה ותמונות רומנטיות על רקע מגדל האייפל. חופשה צרפתית סטנדרטית... אז תרשו לנו לתת לכם הצצה אל הדבר האמיתי- חופשת סקי בצרפת! 

VAL THORENS ואל טורנס 

ואל טורנס היא אחת מעיירות הסקי הפופולריות בעולם. מי שעוד לא ביקר בה, בטח שמע לא פעם את שמה שגולש לפניה בכל הקשור לחופשות סקי. היא גם עיירת הסקי הגבוהה ביותר באירופה, גם מתפארת בסצנת האפר'ה סקי הטוב ביותר בצרפת וגם סוחפת אליה מאות אלפי אנשים בכל חורף כדי ליהנות מכל מה שהיא מציעה: 

מרחב גלישה: מרחב "שלושת העמקים" (Les Trois Vallées) – ממרחבי הגלישה המחוברים הגדולים בעולם, כולל 600 ק"מ של מסלולים מחוברים המתפתלים בין עיירות קסומות: 

"לה מנוייר" המכונה "החיוך של האלפים" וידועה במסלולים מטופחים ומתוחזקים, "מריבל" שנמצאת בגובה 1,750 מטר ומתאימה בעיקר למשפחות ולגולשים שמחפשים מסלולים ברמה בינונית, "קרושבל" שנמצאת בגובה 1,850 מטר וידועה כעיירה לבעלי ממון ואוליגרכים וואל טורנס שידועה כאחת העיירות הפרועות בצרפת. רובם המוחלט של מסלולי הגלישה נמצא בגובה של מעל 2,000 מ', מה שמבטיח עונת סקי ארוכה הנמשכת עד אמצע מאי, ושפע המסלולים המגוונים, הסנופארקים, האוף פיסטים ותנאי הגלישה החלומיים, מבטיחים שאף גולש לא יוצא מקופח.

אפר'ה סקי: בכל מה שקשור באפר'ה סקי ואטרקציות, לוואל טורנס אין מתחרים. היא סוערת, מגוונת וחסרת גבולות. תמצאו בה בר שכונתי לבירת חבר'ה של סוף היום, דאנס בר סוער וצבעוני, מסיבות אפר'ה סקי שישאירו אתכם פעורי פה ומועדוני ענק שיאפשרו לכם לרקוד ולהתפרע עד אור הבוקר. רק אל תשכחו שבאתם לגלוש... 

ALPE DHUEZ אלפ דואז

חשבתם שמקרונים הם סיבה טובה לאהוב את צרפת? חכו שתגיעו לאלפ דואז. אחד האתרים הגבוהים והגדולים באירופה מגיע ל- 3,300 מ' במקום בו כמעט אפשר לגעת בעננים והנוף פתוח ועוצר נשימה. האתר מציע מרחב גלישה המשתרע לאורך 250 ק"מ, מזמין את כל הגולשים בכל הרמות ליהנות ממגוון מסלולים ואטרקציות ובאלגנטיות האופיינית לו מצליח לשלב בין אפר'ה סקי משוגע, קסם, אווירה ואקסטרים.  

מרחב גלישה: מרחב הגלישה של אלפ דואז הכולל 250 ק"מ של מסלולים פונה לכל סוגי הגולשים בכל הרמות: המתחילים ייהנו ממגוון מסלולים ידידותיים להתנסות ומבי"ס מקצועי לגלישה עם הדרכה באנגלית, והמנוסים יסתחררו מרוב אופציות. בניגוד לאיפוק האופייני לצרפת, אלפ דואז מציעה אקסטרים ברמות הפרועות ביותר עם מסלול גלישת X-COUNTRY המשתרע לאורך 54 ק"מ, מסלולים שחורים מאתגרים, אוף פיסטים מפתיעים וסנופארק עמוס אפשרויות. כל זה לצד 116 מסלולי גלישה, מערכת מעליות המורכבת מ-82 מעליות חדישות ומהירות, ממוצע מרשים של ימי שמש ולמעלה מ-850 תותחי שלג המבטיחים שלג משובח בכל זמן נתון. קרחון SARENNE באלפ דואז, מאפשר גלישה גם בחודשים יולי-אוגוסט! אז אל תמהרו לאחסן את המגלשיים כשאתם חוזרים מחופשת החורף...

אפר'ה סקי: גם אלפ דואז עומד בסטנדרט הצרפתי בכל הנוגע לבילויים. הוא מציע מסיבות אפר'ה סקי סוחפות, ברים מקומיים, מסעדות מעולות ושפע של אטרקציות. משעמם לא יהיה כאן... 

AVORIAZ אבוריאז

תנו לקסם לסחוף אתכם. אבוריאז הוא כפר אקולוגי קסום בגובה 1,800 מ' שעטוף כולו באווירה ציורית- כפר נופש מושלג עם מלון דירות יוקרה שמקיף את העיירה, בניינים מחופים בעץ, מנורות קטנות מקשטות את העצים, את המכוניות מחליפות כרכרות עם סוסים, גישתSki-In/Out  מכל פינה, ממוצע של 8 מ' שלג בעונה ונוף שיגרום לכם לצבוט את עצמכם כדי להאמין שזה אמיתי. המיקום האסטרטגי של העיירה מאפשר 360° של כיווני גלישה. בכל כיוון תמצאו עיירה שונה, נוף משתנה ומסלולים מפתיעים!

מרחב הגלישה: הוא נקרא Portes du Soleil אבל אנחנו אוהבים לקרוא לו ממלכת הסקי. אחד ממרחבי הגלישה הגדולים בעולם מאגד 650 ק"מ של מסלולים בשטח עצום הכולל את שווייץ וצרפת גם יחד. המרחב האינסופי מציע גלישה בין עצים, מישורי ענק, אזורים הרריים, סנופארקים לילדים, מסלולים לגולשים הטובים בעולם וגיוון מסחרר שכל אחד יוכל למצוא בו את הנתח המתאים לו. מה עוד מחכה לכם במרחב? 11 עיירות (avoriaz, Morzine, Chatel,Champery ועוד), 50 פסגות מרהיבות, 5 סנופארקים מאתגרים שהעניקו לה את התואר "בירת הפרירייד", 196 מעליות מתקדמות וכמות מרשימה של אופפיסטים. 

אפר'ה סקי:  לאבוריאז יש את הכישרון לגרום לכולם להתאהב בה. יש בה אטרקציות מלכדות למשפחות, מסעדות לאוהבי הקולינריה, אקסטרים לחובבי האדרנלין, מרכז ספא לאוהבי הפינוק ועוד כ"כ הרבה!

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות