דברו איתנו
קבל הצעה





התענגות טהורה בבולגריה

היא אמנם אינה אוסטריה וגם לא איטליה או צרפת, אך אם אתם גולשים מתחילים שגם ככה לא גומעים מרחקים או גולשים מתקדמים שמחפשים חופשת חימום קטנה באווירה שונה של מזרח אירופה, ואם אתם אוהבים ספא ופינוקים  - סקי בבולגריה תספק לכם חופשה קסומה, במלונות יוקרה עתירי מתקני ספא, אוכל טוב ואתר סקי חביב שמארח תחרויות מסבב ה-FIS ומערכת מעליות מושקעת. והכי חשוב, הרבה יותר זול פה מבאלפים. כל מה שלא ידעתם על בולגריה בסקי.

מזרח אירופה, שאמנם זכתה להרבה פחות שלג וגבהים מהמדינות שחולקות את האלפים, מציעה בדיוק את שלב הביניים בין אתר החרמון הקטן והחמוד שלנו, לבין מרחבי הגלישה העצומים והמבלבלים של ארצות המערב. הרי פירין המרשימים והגבוהים ביותר בבולגריה, שפסגותיהן המשוננות והמושלגות מטפסות לגובה של 2,915 מספקים שלג ומסלולי גלישה בכמות משולשת פחות או יותר מאתר החרמון וכשליש ממה שמציע אתר סטנדרטי טוב במערב אירופה. בנסקו, האתר הגדול בבולגריה, מכיל 70 ק״מ של מסלולים, 9 מהם כחולים, 8 אדומים ו-2 שחורים למתקדמים. שבוע גלישה באתר שכזה עבור מתחילים בשנתם הראשונה או השנייה הוא בהחלט מספיק ומתקדמים ישמחו לבלות בו סוף שבוע ארוך, בנוסף לחופשה השנתית הרגילה.

בולגריה, בלי קשר לסקי, היא מעצמה בכל הקשור לספא ועינוגי גוף. חבורות של מבוגרים טסות אליה מידי שנה רק כדי ליהנות ממלונות הספא שלה. מלון Sport & Spa בבנסקו למשל או מלון קמפינסקי המפואר מצדיקים חופשה כשלעצמם, וכשמוסיפים אותם לחבילת הסקי, הם מטים את כף המאזניים. במלון Sport & Spa יש בריכה חיצונית מחוממת שצופה על ההרים והיערות שבחוץ, בריכה פנימית מקורה, ג׳קוזי, חדר אדים וחמאם, בנוסף לטיפולי גוף טובים במחירים סבירים בהחלט. 

האוכל בבולגריה הוא עוד פלוס גדול. בנסקו מלאה בטברנות מזרח אירופאיות שנקראות -Mehana, בהם מגישים מטעמים בלקניים טעימים ביותר, עם משקאות מקומיים עתירי אלכוהול והכל במחירים של סיני. גם אם תחליטו לנסוע לשם בהרכב משפחתי, תוכלו לפנק את הילדים עד כלות בגרושים.

העיירה בנסקו מחולקת בין ישן לחדש. יש בה רובע עתיק יפה ונעים לשיטוט עם חנויות מסורתיות ומסעדות ויש את האזור החדש יותר, ששופע בברים, חנויות ומועדונים שוקקים, בסביבת בתי המלון. האפר׳סקי וחיי הלילה שופעים יותר מאיטליה וצרפת גם יחד ויש בה גם שפע של אטרקציות, החל ממצנחי רחיפה והחלקרח ועד לאופנועי שלג ספורטיביים.

המחירים עבור חופשת סקי בבולגריה נעים סביב 900 יורו ועבור חופשת סופ״ש תשלמו רק 700 יורו, כמה מאות יורו פחות מחופשות במערב אירופה. רוב הגולשים שחוזרים ממנה, מספרים על חוויות טובות וממליצים. שוב, לא מדובר בטופ של עולם הסקי אבל בהחלט בחופשת סקי נעימה ואותנטית עם מסלולים לכל הרמות ותרבות שייחודית למזרח אירופה. ואם חשבתם אחרת, אז אתם רואים, לא חייבים להיות מיליונים כדי לצאת לחופשת סקי.   

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות