דברו איתנו
קבל הצעה





SKIDEALWEEK2017 היה מטורף

סגרנו את העונה עם שיא ישראלי חדש בואל טורנס

יותר מהכל זו הייתה החגיגה שלכם, הלקוחות שלנו: למעלה מ-1,100 גולשות וגולשים השתלטו למשך שבוע על מצב הרוח המטורף של ואל טורנס, במה שכבר הפך מזמן למסורת -SKIDEALWEEK2017 . אחד האתרים הנחשקים בעולם הפך לפסטיבל הלבן הישראלי הכי גדול שנערך אי פעם, עם הופעות מטורפות ומסיבות שהעיפו את כולם באוויר.

 

לא סתם בחרנו את ואל טורנס לחגיגה הזו. מדובר בעיירת הסקי הכי גבוהה באלפים (2,300 מ' מעל פני הים), שכל גולשי העולם מכירים את הוייב המשוגע שלה, את האפרה סקי המשובח, את המלונות המפנקים ואת מרחבי הגלישה שלא נגמרים (600 ק"מ מסלולים מחוברים לכל הרמות). במהלך השבוע המטורף הזה אפילו מזג האוויר שיתף פעולה, עם ערימות של שלג טרי שהצטברו רגע לפני ההתחלה – ואז שבוע שלם של שמיים כחולים שמעוררים קנאה.

ואם אנחנו כבר חוגגים את שיא העונה – אז במקומות הטובים ביותר. הבאנו את המסיבות הכי גדולות וההופעות הכי שוות למקומות שהפכו מזמן לאייקונים של גוד-טיים בעיירה: ה-Folie Douce אפרה-סקי משוגע שיושב ממש על המסלולים, מועדון ה- Malaysia‎ הענק, ובר ה-360 המדהים.


 

הליינאפ הכי טוב שיש
SKIDEALWEEK2017 הורכב מהפרפורמרים הישראלים הכי חמים שיודעים לתת בראש ולהעיף מסיבות לאוויר גם כשהכל קפוא ומושלג: מארינה מקסימיליאן ודארוויש, התקווה 6, גיא ויהל,DJ איתי גאלו, VINI VICI, שטובי. ה"שפיץ" של כל החגיגה היה הופעה מטורפת של אינפקטד מאשרום במועדון ה- Malaysia, שבואל טורנס עוד ידברו עליה הרבה זמן. זה המקום לספר ש"אינפקטד" ניסו לגלוש כאן בפעם הראשונה, ויש מצב שהם נדבקו ב"חיידק". עוד ארוע שלא נשכח היה מסיבת התחפושות הענקית שעשינו ב- Folie Douce, עם כמעט 1,500 משתתפים. מסביב ראינו המוני אנשים שלא האמינו שאפשר להרים אפרה סקי כזה מדהים.

אה, והיו גם לא מעט סלב'ס שיודעים איפה הפאן האמיתי קורה במהלך העונה. הגיעו לחגוג ביחד איתנו ב-SKIDEALWEEK2017: נטלי דדון, אמיר פרישר גוטמן, בן זוגו ינאי ובנם רוי – שגם הצטלמו במהלך השבוע ל"מחוברים", מלכת היופי והדוגמנית המובילה שני חזן, עומרי בן נתן וקסניה טרנטול, דורון מטלון, כוכבת האינסטגרם גל גברעם, ועוד המוני יפים ויפות.

מתכוננים ל- SKIDEALWEEK2018
אנחנו הפכנו מזמן את SKIDEALWEEK למסורת שמביאה לשיא בכל שנה את עונת הגלישה. זו כבר השנה השמינית שהכיף הזה מתרחש באתרי הסקי המובילים באירופה - ברי סחרוף, משינה, רד-בנד, איפה הילד, דנה ברגר, וירמי קפלן הם בין האמנים שכבר עשו את זה וחגגו איתנו בלבן.

אחרי שחזרנו לארץ לקחנו כמה נשימות כדי להירגע – והסתערנו על ההכנות ל- SKIDEALWEEK2018. אתם כבר יכולים לסמן ביומן: שבוע מטורף של גלישה, הופעות ומסיבות שיתחיל ב- 17.3.18 בסלה רונדה שבאיטליה. הרוב עדיין סודי, אבל כבר אפשר לספר שאינפקטד מאשרום יגיעו גם לשם לתת בראש. אז אם למישהו קומבינה לזרז את החורף הבא – אנחנו לא יכולים לחכות...

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות