דברו איתנו
קבל הצעה





תקנון תחרות "פרזנטורים של SKIDEAL!"

התנאים המפורטים להלן יחולו על התחרות שתכונה "תחרות הפרזנטורים של SKIDEAL!" (להלן בהתאמה: "התקנון" ו- "התחרות" לפי העניין).

1. כללי
1.1  התחרות נערכת במסגרת קמפיין הנערך על ידי וביוזמת חברת סקי דיל בע"מ, ח.פ. 513641969 (להלן: "החברה"), אשר משרדיה מצויים בני ברמן 2, נתניה.

1.2  תנאים אלה יחולו על התחרות שתקיים החברה במסגרת האמור בתקנון זה.


2. הגדרות
"זוכה" משתתף שנבחר בהתאם לתנאי תקנון זה, ואשר עומד בכל הוראות תקנון זה.
"משתתף" אדם אשר השתתף בתחרות וביצע פעולה מזכה, אשר עומד בתנאי תקנון זה.
"פעולה מזכה" פרסום תמונה משפחתית של הלקוח בשלג, כתגובה לפוסט שהעלתה החברה ברשת החברתית Facebook, אישור תנאי תקנון זה ומדיניות הפרטיות של החברה.
"הפרס" שובר הטבה בסך 500 ₪ לרכישה ברשת חנויות קולומביה בישראל. למען הסר ספק, הפרס אינו ניתן למימוש בחנויות ,Outlet לא יחולו לגביו כפל מבצעים והנחות, והינו כפוף להוראות סעיף 5 בתקנון זה.


3. תוקף ומועד התחרות
3.1  התחרות תיערך ותאפשר רישום כל משתתף בהתאם להגדרתו לעיל החל מתאריך 19.7.2023 , ועד לתאריך 20.8.2023 בשעה: 00:00 (להלן: "מועד התחרות").

3.2  החברה תודיע על הזוכה בהתאם לתנאי תקנון זה עד לתאריך 30.8.2023.

3.3  לאחר תום מועד התחרות, לא ניתן יהיה עוד להשתתף בתחרות.

3.4  על אף האמור בסעיפים 3.1 – 3.3 לעיל, רשאית החברה, על פי שיקול דעתה הבלעדי, להאריך ו/או לסיים את התחרות בכל עת וללא מתן הודעה מוקדמת.


4. השתתפות בתחרות
4.1  התחרות תתקיים במועד התחרות כהגדרתו לעיל, ובמהלכה, כל אדם אשר משתתף בתחרות יהיה זכאי לבצע את הפעולה המזכה ולהשתתף בתחרות. השתתפות בתחרות לא כרוכה בביצוע כל תשלום.

4.2  בתחרות יהיה רשאי להשתתף מי שעומד בתנאים המצטברים הבאים במועד התחרות:

  4.2.1  משתתף כהגדרתו לעיל, שנתן את הסכמתו המלאה לכל תנאי תקנון זה.
  4.2.2  המשתתף הינו לקוח של החברה.
  4.2.3  המשתתף הינו מעל לגיל 18.
  4.2.3  המשתתף אינו נמנה על החברה ונציגיה, מנהליהם, שותפיהם, עובדיהם ובני משפחותיהם. לעניין סעיף זה, "בן משפחה" משמעו בן זוג, הורה, ילד, או אח/ות.

4.3 כל משתתף יהיה רשאי להשתתף בתחרות פעם אחת בלבד.

4.4 מבין כל המשתתפים, יבחר על ידי החברה הזוכה שפרסם את התמונה האהובה ביותר על נציגי החברה, והכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של החברה.

4.5 למשתתפים לא תהא כל טענה ו/או דרישה כנגד החברה ביחס לאופן ו/או דרך הבחירה של הזוכה.

4.6 עם בחירת הזוכה, החברה תפנה אל הזוכה באמצעות שיחת טלפון בהתאם למספר הטלפון שהשאיר במסגרת ביצוע הפעולה המזכה. היה ומכל סיבה שהיא, לא ענה הזוכה לשיחת הטלפון, החברה תהא רשאית לבחור זוכה אחר באופן אקראי ותיצור עמו קשר כאמור, עד לקבלת מענה מאת זוכה שנבחר.

4.7 לאחר קבלת מענה מהזוכה כאמור, תשלח החברה לזוכה לכתובת הדוא"ל שהזין את פרטי הפרס.

4.8 למען הסדר הטוב, מובהר כי המשתתף יישא באחריות הבלעדית למילוי פרטים נכונים במסגרת ביצוע הפעולה המזכה.


5. הפרס
5.1 המשתתף הזוכה לא יהיה רשאי להחליף את הפרס הניתן לו בפרס מסוג אחר ו/או להעבירו לאדם אחר. מובהר כי לא ניתן לפדות את הפרס ו/או לממש את הזכייה בכל דרך שהיא למעט קבלת הפרס כפי שהוא.

5.2 למען הסדר הטוב, מובהר בזאת כי על אף האמור בהסכם זה ו/או בכל מסמך אחר, הזוכה לא יהיה זכאי לכל החזר כספי בגין אי מימוש ההטבה בכל מקרה שבו ההטבה לא תמומש מכל סיבה שהיא.

5.3 למען הסר ספק, מובהר כי החברה ו/או מי מטעמה לא יישאו בכל הוצאה הכרוכה במימוש הפרס ו/או בתוספות לפרס ו/או בפקיעת מועד המימוש ו/או בהתאמה של הפרס לצרכי הזוכה ולא תהיה לזוכה כל טענה ו/או דרישה בקשר לכך.

5.4 החברה תהא רשאית לדרוש מזוכה להציג בפניה כל אסמכתא ו/או אישור, הדרושים לפי שיקול דעתה להוכחת עמידתו בתנאי תקנון זה ובמקרה וזוכה לא יפעל כאמור ו/או לא יציג את האסמכתא ו/או האישור הדרושים, החברה תהיה רשאית לפסול את אותו זוכה, והוא לא יהיה זכאי לקבל את הפרס.

5.5 חברה ו/או עובדיה ו/או מי מטעמה יהיו רשאים, על פי שיקול דעתם הבלעדי, לפסול משתתף מהשתתפות בתחרות, במקרה של רמייה ו/או הטעיה ו/או חוסר תום לב ו/או ניצול לרעה של התחרות ו/או תקנון זה.

5.6 לחברה שמורה הזכות, בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי, להחליף ו/או לשנות את הפרס מכל סיבה שהיא ולהציע במקומם פרסים חלופיים אשר יהיו שווי ערך ו/או להתנות את הענקת הפרס בתנאים, ולמשתתפים לא תהא כל טענה בעניין זה נגד החברה או כנגד מי מטעמה.

5.7 החברה תהא זכאית, לעשות כל שימוש בתמונה אותה פרסם כל משתתף, לרבות הזוכה, במסגרת השתתפותו בתחרות ולפרסם את התמונות בכל דרך שתמצא לנכון ובכל מדיה אפשרית, ובכלל זה למטרות מסחריות ופרסומיות, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, מבלי שהזוכה יהיה זכאי לכל זכות בגין כך, לרבות קבלת תמורה כספית או חומרית כלשהי.

5.8 החברה תהא זכאית, כתנאי לחלוקת הפרס, לצלם את הזוכה בעת קבלת ו/או בעת מימוש הפרס ולפרסם את התמונות בכל דרך שתמצא לנכון ובכל מדיה אפשרית, ובכלל זה למטרות מסחריות ופרסומיות, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, מבלי שהזוכה יהיה זכאי לכל זכות בגין כך, לרבות קבלת תמורה כספית או חומרית כלשהי. אם וככל שזוכה יחזור בו מהסכמתו זו לפרסום צילומו בעת קבלת הפרס, תישלל ממנו זכאותו לקבל את הפרס.

5.9 כל תקלה, שיבוש, איחור וכיו"ב, אשר מקורם בכוח עליון, ובין היתר ממלחמה, מגפה, פיגועים, שביתה, השבתה, אירועים שאינם תלויים בחברה ו/או במי מטעמה, לא ייחשבו להפרה של תקנון זה ולא יזכו את המשתתף בכל סעד ו/או זכות ו/או תרופה.

5.10 מבלי לגרוע מהאמור בתקנון זה מובהר, כי החברה ו/או מי מטעמה לא יישאו באחריות במקרה של מעשה או מחדל של צד שלישי כלשהו שמימוש הפרס כרוך בהסכמתו ו/או בפעולתו, לרבות מחלוקת בין צד שלישי כלשהו לבין החברה בקשר עם התחרות, העלולה להשפיע על חלוקת הפרס ו/או על מימושו.

5.11 החברה ו/או מי מטעמה לא יישאו באחריות במקרה של נזקים, מכל מין וסוג שהוא, שייגרמו למשתתף או לזוכה, במישרין או בעקיפין, לרבות, אך לא רק, נזקים בגין עוגמת נפש הקשורים בפרס ו/או בגין שימוש בתמונה שפרסם ו/או שצולם הזוכה ע"י החברה.

5.12 למען הסר ספק, החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים בצורה כלשהי לטיב הפרס כאמור, לאספקתו ולאיכותו ו/או להתאמתו לצרכיו של הזוכה.

5.13 דניאל קורן, הינו האחראי לטיפול בכל פנייה ו/או תלונה וכיו"ב של מי מן המשתתפים, והוא שיכריע בכל מקרה של אי הבנה, ספק וכיו"ב, ובכל מחלוקת בין המשתתף לחברה, והחלטתו תהא סופית ומחייבת לכל דבר ועניין. המשתתף מוותר בזאת על כל דרישה ו/או טענה ו/או תביעה בקשר עם הכרעתו של דניאל קורן כאמור לעיל.

5.14 עוד יובהר, כי ככל ומי מהמשתתפים יפרסם השמצות ו/או כזבים ו/או אמירות פוגעניות כלפי החברה ו/או עובדיה ו/או צד שלישי, בין היתר, בקשר עם קבלת הפרס, בכלל אמצעי המדיה החברתית אשר מזוהים עם החברה, אזי החברה תהא רשאית להסיר את הפרסומים האמורים לאלתר ולבטל השתתפותו של המשתתף בתחרות, מבלי שלמשתתף תהא כל טענה ו/או דרישה כלפי החברה.


6. שונות
6.1 למעט אם ייאסר הדבר על פי דין, הזוכה מסכים לפרסום דבר זכייתו, באופן אשר ייראה לנכון בעיני החברה.

6.2 ההשתתפות בתחרות הינה באחריותו הבלעדית של המשתתף.

3.3 החברה ו/או מי מטעמה לא יישאו באחריות לכל נזק ו/או הפסד ו/או אובדן ו/או הוצאה שייגרמו בכל הקשור להשתתפות או אי השתתפות בתחרות ולתקנון זה.

6.4 החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי התחרות ו/או תקנון זה בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

6.5 במקרה של סתירה בין האמור בתקנון זה לבין כל פרסום או אזכור אחר של התחרות, בכתב או בעל פה, יגברו הוראות תקנון זה.

6.6 השתתפות בתחרות מהווה הסכמה למדיניות הפרטיות של החברה ולהוראות תקנון זה, והתחייבות כי בכפוף להוראות התקנון לא תהא למשתתף ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד החברה ו/או מי מעובדיה ו/או מי מטעמה בקשר עם התחרות.

6.7 בהשתתפות בתחרות, המשתתף מסכים כי הפרטים אשר מסר לחברה במסגרת הפעולה המזכה ישמשו את החברה מעת לעת לצורך משלוח עדכונים, דברי פרסומת, מידע והטבות ללקוחותיה באמצעים שונים, וביצוע פניות שיווקיות, ובכלל זה באמצעות דואר אלקטרוני והודעות SMS, ואף בשיחות טלפון, והלקוח מאשר קבלת הודעות ושיחות אלה.

6.8 תקנון זה ממצה את כל התנאים התקפים ביחס לתחרות. ניתן לקבל עותק ממנו במשרדי החברה.

6.9 למען הסר ספק, מובהר כי התחרות לא מהווה משחק אסור ו/או הגרלה אסורה, כפירושם בדין.

6.10 בכל מקרה של מחלוקת בקשר עם התחרות ו/או כלליה ו/או תנאיה ו/או הוראות תקנון זה, יכריע מנכ"ל החברה בעניין והכרעתו תהיה סופית ובלתי ניתנת לערעור.

6.11 מבלי לגרוע מאמור בסעיף ‎6.9 לעיל, לבתי המשפט בעיר תל-אביב – יפו תהא נתונה סמכות השיפוט הבלעדית לדון בכל מחלוקת הנוגעת לתקנון זה.

6.12 לשון הפניה – כל האמור בתקנון זה בלשון "זכר" מתייחס גם ללשון "נקבה" ולהיפך.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות