דברו איתנו
קבל הצעה





אתר הסקי שהישראלים הכי אוהבים לאהוב

בנסקו- אתר הסקי הגדול בבולגריה, הפך בשנים האחרונות לאחד היעדים המועדפים על הגולשים הישראלים. אולי זאת הטיסה הקצרה, אולי האווירה החמה, אולי מרחב הגלישה המיוער, אולי המחירים המשתלמים ואולי בעצם החיבור בין כל הפרמטרים הוא שהופך אותו ליעד אטרקטיבי במיוחד לחופשת סקי.

אם כבר הספקתם לצבור כמה חופשות סקי ברזומה הגלישה שלכם, סביר להניח שכבר הכרתם את בנסקו. אחד האתרים המועדפים על הגולשים הישראלים הוא שילוב של מה שאנחנו אוהבים להגדיר- השילוש הקדוש. מרחב הגלישה אטרקטיבי, אופציות הבילויים אינסופיות והעלויות משתלמות במיוחד. במקביל לצד השובב של העיירה, בנסקו נחשבת ליעד קלאסי לחופשת סקי משפחתית-  האתר נוח להתמצאות, המלונות מציעים חדרי משחק, מגרשי פעילות והפעלות לילדים והאווירה הכללית נעימה וידידותית. 

מסעדת הרים בבנסקו

מרחב הגלישה

יותר מ- 70 ק"מ של מסלולים המגיעים עד לגובה של 2,600 מ' הופכים את בנסקו לאתר הסקי הגדול בבולגריה ומבטיחים חוויית גלישה לכל הרמות. ממסלולים ירוקים וכחולים למתחילים ועד מסלולים אדומים, שחורים ואופפיסטים מאתגרים. מרחב הגלישה הזה הוא תשתית מצוינת להתנסות ושיפור ביצועים.

המלצות גלישה 

  • מסלול 11- עלו לתחנה האחרונה של רכבלי banderitza, וצאו למסלול כחול יפהפה עם תצפית על כל האתר. 
  • מסלול 9- מסלול שחור למתקדמים בלבד! לאחרונה אירח את אליפות הנשים בסקי אלפיני.
  • מסלול 1–מסלול  כחול ארוך, רחב וסלחני שיאפשר לגולשים המתחילים לתרגל ביצועים בכיף.
  • מסלול 5- עלו על המסלול הכחול המשלב קיקרים ותיהנו מקפיצות ומנוף מסעיר. 

בנסקו- העיירה

בנסקו שנחשבה פעם עיירה קטנה וצנועה, נהנית בשנים האחרונות מתנופה מטורפת. היא תספק לכם חיי לילה פרועים, מלונות ספא, מסעדות מעולות, קזינו, שופינג, אטרקציות לילדים ואינסוף אפשרויות שהופכות את בנסקו ליעד בטוח לחופשת סקי בלתי נשכחת עם טעם טוב של value for money.

  • OBECANOVA- טברנה סוערת עם אווירה שמחה, נגנים ורקדנים שעוברים בין השולחנות ואוכל מעולה! אל תפספסו את קדירת הצבי. 
  • Oxygen – מועדון תת קרקעי עם מוסיקת מיינסטרים ואפילו מוסיקה ישראלית 
  • river side - מרכז הספא של העיירה מציע עיסויים, ג'קוזי, סאונות, חמאם טורקי ושלל טיפולים במחיר מצחיק! 
  • שווארמת הפעמונים- מול הגונדולה יש את דוכן השווארמה הכי טוב בעיירה עם רוטב שום מעולה שמחליף את הטחינה שאתם רגילים אליה. תזהו את הדוכן לפי 13 פעמוני פרות שתלויים מהתקרה.

בנסקו הוא אתר סקי שיודע להיות מה שתרצו. הוא יחבק כל הרכב שתבחרו להגיע איתו, יציע לכם מקומות לינה ברמות שונות ובעלויות נוחות, יפרוס בפניכם תפריט אטרקציות מטורף ויבטיח שתרצו לשוב לגלוש בו שוב ושוב.  

מלווי סקידיל נהנים בבנסקו

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות