דברו איתנו
קבל הצעה





סקי לשומרי מסורת

סקי הפך מזמן לתופעה שהכתה שורשים עמוקים בחברה הישראלית ובעולם בכלל, לא בכדי כמות הדילים המובנים לישראלים ביעדים אטרקטיביים כמו : צרפת, אוסטריה ואיטליה שהפכו ליעדים מאוד מבוקשים בתחום אתרי הסקי בעולם.

אישגל (4)

ספקי התיירות התבקשו לספק חבילות סקי מותאמות לציבור הדתי שמקפיד, להבדיל אלף אלפי הבדלות, מהציבור החילוני, על נושא כשרות האוכל ומועדי חג ושבת. אם לציבור החילוני תופרים חבילה בה הכל כלול: טיסות, העברות, בתי מלון, ארוחות , שיעורי סקי ועוד, לציבור הדתי מדובר כבר בסיפור אחר לגמרי : דירות מאובזרות במטבחון הכולל: מכונת קפה, כיור, ארונות, מיקרוגל, כיריים ,מקרר, מכונת כביסה – אשר מאפשרות לציבור זה להכין את האכול לבד בתנאים הקפדניים שלו וזאת כדי להבטיח כשרות מלאה ע"י שליטה בכל תהליך הכנת האוכל מרכישת חומרי גלם כשרים, הכנתם והגשתם לשולחן.

web- kashmir (20)

אך זה לא נגמר בזה גם הטיסות עבור ציבור זה צריכות להיות בימי חול ועל כן זה דורש התאמה מיוחד מצד חברות התעופה וסוכנות התיירות. חופשות אילו קיבלו את השם" חופשות סקי כשר" – בחופשות אילו דואגים גם לספר תורה כדי שיתאפשר להתפלל, או שמגיעה קבוצת דתיים גדולה  שסוגרים בית מלון יחד ודואגים לשף שיגיע איתם ויבשל עבורם אוכל כשר בבית המלון ובצורה כזו מבטיחים באופן מלא את הכשרות תוך שימוש במונח" יתרון לגודל" וזו ממש חופשה כשרה. חלופה אחרת זו הצטרפות של דתיים לחופשת סקי של חילוניים (בטיסות ובבתי המלון ובסקי פס וכל מה שמשתמע מכך) וביצוע התאמות ושינויים קלים " בחבילת הסקי החילונית" כך שתותאם לדתיים.



יש את הקבוצה השלישית , אילו הם גולשי סקי מנוסים ומיומנים שכבר צברו לא מעט "שעות גלישה" והם ממנפים זאת לטובתם ע"י ארגון כל החופשה באופן עצמאי שכולל: אירוח במלון צנוע וזול יותר מזה המסופק בחבילות המובנות, כך יצא שציבור זה אמנם יאכל בכל חופשת הסקי קופסאות שימורים של טונה ותירס, אך יחסוך כסף רב בכך.
יש גם את הקבוצה הרביעית שיעדיפו חופשות סקי קצרות בצפון המדינה כגון : אתר החרמון.

חשוב להבחין בין יעדי הסקי השונים ישנם יעדים בעולם שזולים יותר מיעדים אחרים כך שאם תזמינו חופשה במזרח אירופה כגון: בולגריה  היא תהיה זולה משמעותית  לעומת חופשה במדינות המערב כגון: צרפת , אוסטריה. ולא משנה מה תעשו.



לסיכום : מדובר במשוואה עם פרמטרים רבים בהם צריך התייר הישראלי  שומר המסורת להתחשב בבואו לתכנן את חופשת הסקי שלו, זה יתחיל בתקציב הכספי לחופשה ויגמר במידת הפינוק שלו. אילו שיחליטו לנהל הכל בעצמם אמנם יהנו ממחיר נמוך  אך יכתתו רגלם בחיפוש אחרי חדרי מלון פשוטים וזולים ויאלצו לדאוג לעצמם לארוחות ואילו אילו "שירכבו על הגל החילוני" יהנו יותר  משקט נפשי ומארגון מתוקתק  שכל חופשת הסקי תחת אותה מטריה. 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות