דברו איתנו
קבל הצעה





ממלאים מזוודות באתרי סקי!

סקי וקניות הולכים טוב טוב ביחד, המדריך לשופיניג בסקי

מסתבר שסקי וקניות הולכים טוב מאוד ביחד. כל עיירת סקי שמכבדת את עצמה מציעה לצד הגלישה גם חוויית שופינג מסעירה עם אזור דיוטי פרי צמוד או קניון עודפים. כל מה שנותר לכם הוא להחליט מה לשים במזוודות.

ליביניו (Livigno), איטליה:
היא משתרעת לאורך 1.5 ק"מ, הכוללים 250 חנויות פטורות ממס המוקפים בנופים מושלגים. הכירו נא את שדרת הדיוטי פרי היפהפייה של ליביניו, המהווה את גולת הכותרת של אתר הסקי באיטליה. כאן תוכלו לרכוש בשמים, אלכוהול, טבק, אלקטרוניקה וביגוד במחירי מציאה. וזו רק ההתחלה. בליביניו ככלל, קשה למצוא משהו שאין בנמצא. אתר הגלישה מעולה ומציע מסלולים רחבים ונוחים לכל הרמות, עם 115 ק"מ של מסלולים ואוף פיסטים, שלג איכותי כל העונה, ושלושה סנופארקים המכילים Half Pipe טבעי, מסלול בורדר קרוס ומגוון מתקנים. הבולט מביניהם הוא Mottolino Snowpark, הסנופארק הגדול ביותר באיטליה ואחד הגדולים באירופה, בו אפשר להתפרע עם מקפצות, מזרון מתנפח, ריילים ובוקסים. מדי שנה מארח סנופארק מוטולינו מגוון תחרויות שונות.
ליביניו הוא חלק ממרחב הגלישה Alta Valtellina המציע 200 ק"מ של מסלולים. 33 מעליות מודרניות ואוטובוס סקי חינמי עד 20:30, יבטיחו כי תגיעו בנוחות לכל מקום שתחפצו. ניתן להרחיב את הסקי פס לאתר השוויצרי היוקרתי סן מוריץ (St.Morits), הממוקם במרחק נסיעה של שעה וחצי בו תמצאו 350 ק"מ נוספים של מסלולים ופסגות בגובה של 3300 מ' עם נוף אגמים מסביב.כשתסיימו לגלוש, תעשו לעצמם טובה ותנו קפיצה למעיינות החמים בעיירה בורמיו (Bormio), או למרכז הספא Aqua Granda עם בריכות מחוממות, ג'קוזי, סאונות ואזורי מרגוע. למעוניינים, יש גם מסאז'ים וטיפולי יופי. אפשר גם סתם לשחק באולינג, ביליארד או להשתעשע ב-Cronox, מרכז משחקי וידיאו. בגזרה האתגרית יותר מומלץ לנסות קורס נהיגה על קרח במרכז הספורט המוטורי, שם תוכלו לנסוע על טרקטורונים, אופנועי שלג וכל מה שמהיר וממונע.

פאס דה לה קאסה (Pas de la Casa), סקי באנדורה:
האתר הכי גדול באנדורה שממוקם גבוה ברכס הפירנאים. הנוף מסביב מרהיב וניתן ליהנות מימי שמש מרובים. מרחב הגלישה מציע 193 ק"מ של גלישה, ו-10 ק"מ של מסלולי קרוס קאנטרי והוא מחובר לאתרי סקי נוספים במרחב גרנדוואלירה (Grandvalira) : El Tarter, Grau Roig, ו-Soldeu, שמקושרים זה לזה במערכת מעליות טובה. מיקומו הגבוה של פאס דה לה קאסה מבטיח שלג איכותי ועונת סקי ארוכה הנמשכת מדצמבר ועד מאי. יש גם כ- 300 תותחי שלג למקרה הצורך. מסלולי הגלישה מעולים למתחילים, אבל גם גולשים ברמה בינונית ומעלה ימצאו עניין רב. לגולשי הסנובורד ישנם באתר שלושה סנופארקים ובהם מספר Half Pipes, מסלולי Boardercross, ואוף פיסט.
במרכז העיירה פזורות עשרות חנויות פטורות ממכס. זה המקום בו תוכלו לרכוש מגוון מוצרי אלקטרוניקה, שוקולדים, בשמים וביגוד במחירים נוחים. למרות שחיי הלילה לא הכי פרועים הם עדיין הטובים ביותר באנדורה, ואפשר למצוא בעיירה שלל מסעדות, פאבים, ובתי קפה, לצד מרכז החלקרח, בריכת שחייה וסאונה.

Park city ארה"ב:
מדורג בין חמשת אתרי הסקי המובילים בארצות הברית ומשמש כאתר הבית של נבחרת הסקי הלאומית של ארצות הברית. מרחב הגלישה עצום בגודלו וכולל 490 ק"מ של מסלולים ופסגות של 3000 מ' ויותר. ניתן לגלוש גם ב Deer Valley ו-The Canyons שני אתרים הסמוכים לפארק סיטי הנכללים באותו סקי-פס. גשר מיוחד שמחבר את העיירה אל ההר, יאפשר לכם לגלוש ישירות מהאתר אל הרחוב הראשי לארוחת צהריים ולעלות בחזרה.
היצע המסלולים גדול ומגוון ומאפשר לגולשים ברמות שונות ליהנות משלג טוב וממסלולים מתוחזקים. גם סנופארקים לא חסרים, ואפשר לנסות את המתקנים המגוונים בשלושה מתחמי פריסטייל מושקעים.
במרכז העיירה תמצאו מגוון ברים ומסעדות, כמו גם תיאטרון, גלריות, מוזיאונים וסצנת בילויים תוססת. הרחוב הראשי משופע בעשרות חנויות שונות בהם תמצאו כל מה שרק תרצו. החל מחנויות ספרים, ספורט, רהיטים, ועד לאלקטרוניקה, בשמים וחנויות מעצבים. אזורי קניות נוספים יש גם בשני האתרים הסמוכים Deer Valley ו-The Canyons. אטרקציות אחרות מהן ניתן ליהנות באזור: טיסה בכדור פורח ומתקני ספא מפנקים.

 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות