דברו איתנו
קבל הצעה





5 סיבות לבלות את החופשה הרומנטית שלכם באישגל

יש לה תדמית של עיירת סקי פרועה, חסרת מעצורים ונוטפת אקשן, הכל נכון! אבל לאישגל האוסטרית יש צדדים שהופכים אותה גם לחופשה הזוגית הכי רומנטית שיכולה להיות! אז שחררו את פריז וקבלו 5 סיבות לטוס עם הפרטנר.ית לאישגל, אוסטריה.
  • שלג!
    הקומדיות הרומנטיות לימדו אותנו שאין כמו שלג טרי כתפאורה מושלמת לרומנטיקה. באישגל- רוב המסלולים נמצאים בגובה של יותר מ-2,000 מטר, מה שמבטיח שלג איכותי במיוחד ועונת גלישה ארוכה שנמשכת עד מאי.
    בנוסף לנתונים הטבעיים שלו, האתר מבטיח כיסוי של 1,100 תותחי שלג שלרוב בכלל אין בהם צורך.

  • אוסטריה ושוויץ בסקיפס אחד!
    הגלישה ב- Silveretta Arena - מרחב הגלישה האגדי של אישגל, תפתח בפניכם 238 ק"מ של מסלולים החוצים את אוסטריה ושווייץ בסקי פס אחד! כך תוכלו ליהנות מכל העולמות וגם להעביר בקלות שבוע שלם מבלי לחזור על אותו מסלול פעמיים.

  • מלון 5 כוכבים סופריור!
    אישגל מציעה מגוון פתרונות לינה ברמות וסטנדרטים שונים. אבל אם אתם רוצים לקחת את הפינוק לקצה, המלון הנכון בשבילכם הוא ללא ספק ה- Trofana Royal.
    מלון 5 כוכבים סופיריור הממוקם רק 100 מטרים מרכבל הסילברטה, ומציע חדרים מעוצבים עם מיטה רחבה, מרפסת פרטית ואווירה נעימה; מרכז ספא המתפרש ע"פ 2500 מ"ר וכולל בריכת שחייה, בריכת זרמים, בריכה מקורה, פינות מרגוע, מתחם גולף, חדר כושר, אזורים נפרדים לסאונות וסאונות בעירום, שירותי מסאז' וטיפולי יופי ואינספור מתקני רוגע ופינוק.
    במלון גם 2 מסעדות גורמה עם כוכב מישלן שמנצח עליהן שף עטור שבחים, מרתף יין עם 25,000 בקבוקי יין מכל הסוגים ורשימה של תארים ופרסים ביניהם- אחד מרשימת עשרת המלונות הטובים בעולם לשנת 2022, כניסה חגיגית לרשימת ה- HIDEAWAYS HOTELS , שף המלון הוכתר כשף הטוב באוסטריה לשנת 2022 ועוד.

    גולש באתר הסקי אישגל צופה בהרים מושלגים

  • מרכז ספא מפנק!
    עם כל הכבוד לנופים, לשלג וליין החם, אין פינוק כיפי יותר מביקור זוגי בספא. באישגל תוכלו למצוא לא מעט אתרי ספא מפנקים, אבל אם מתחשקת לכם חוויה יוצאת דופן, בקרו ב- Silvretta Center. הסילברטה סנטר הוא מרכז עצום שלוקח את הרוגע לקצה ומציע מגוון מתקנים:
    בריכת שחייה עם נוף פנורמי, זרמים ומפלים; בריכה אולימפית לתרגול שחייה באורך 25 מ'; בריכה חיצונית עם בר צמוד; מתחם כושר מאובזר; ג'קוזי חיצוני; סאונה פרטית עם הפעלה ידנית בהתאמה אישית; חדר אדים, סולריום, מגוון טיפולים, אזורי מרגוע, מתחם אוכל ועוד.

  • פסטיבל ה- TOP OF THE MOUNTAIN
    מי שכבר ביקר באישגל יודע, שכשמדובר בבילויים, לעיירה הזאת אין מתחרים (וגם לא מעצורים)! למעלה מ-45 ברים, בתי קפה, מסיבות ומועדונים שנפתחים בשעות הצהריים וממשיכים לחגוג עד השעות הקטנות של הלילה. זאת הסיבה שהאתר בחר לעצמו את הסלוגן relax if you can!
    במהלך עונת הגלישה אישגל מציעה מגוון אירועים, אבל הבולטים והמרגשים שבהם הם אירועי פתיחה וסגירת עונת הגלישה שנקראים top of the mountains. במהלך השנים עלו על במת הפסטיבל השמות הגדולים בעולם ביניהם: אלטון ג׳ון, רובי וויליאמס, ג'יימס בלאנט, קיילי מינוג, ריהאנה, קייטי פרי ועוד. האירוע הראשון מתקיים בד"כ עם פתיחת העונה, והאירוע השני מסכם את עונת הגלישה ופותח את האביב. בזמן ההופעות האווירה בעיירה צבעונית, שמחה וצעירה- בסיס מדהים לזוגות שמחפשים חוויות מסעירות יחד!
    לפרטים נוספים 

    סצנת האפרה סקי באישגל

  • וגם...
    - אם אתם חובבי קניות, לא תאלצו לבחור בין יום גלישה ליום שופינג, כי מסלול מספר 80 ה-Duty Free Run ,
      ייקח אתכם מפסגת Palinkopf שגובהה 2,864 מטר,  במסלול חלומי של 8 ק״מ אל עיירת השופינג השווייצרית סמנאון (Samnaun)
      בה כל החנויות פטורות ממס.
    - Trofana Alm: בר בירות עצום, בו תוכלו לבלות את שעות הצהריים בנעימים עם מבחר מטורף של בירות מכל העולם.
    - Pacha: מועדון הלילה שמארח את המסיבות הכי פרועות בעיירה!
      ועוד...

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות