דברו איתנו
קבל הצעה





סקי עם הילדים- זמן איכות מוש(לג)!

כבר טיילתם ביוון, צללתם בתאילנד, חרשתם את היער השחור והקפתם את קפריסין. אבל חופשת סקי משפחתית לא דומה לאף אחת אחרת! היא תבטיח לכם מינון מושלם בין זמן ילדים בנפרד מהמבוגרים לזמן איכות משותף, ותייצר לכם חוויות בלתי נשכחות! שחררו את המסכים ובואו לגלוש!

בעשור האחרון חופשות הסקי המשפחתיות שנחשבו לנחלתם של העשירון העליון וילדי השמנת, הפכו למיינסטרים של ממש! יותר ויותר אתרי סקי מציעים אטרקציות המתאימות לכל המשפחה, יותר ויותר אפשרויות בילוי גם למי שבוחר לא לעלות על מגלשיים, וגולשי SKIDEAL נהנים גם ממסגרות מושקעות ומקצועיות לכל גיל- בעברית!



מה יש בחופשה הזאת שאין באף אחת אחרת?
בואו נתחיל ממה אין בה- זמן מסך! מסגרות הילדים מתחילות ב-9:00 בבוקר ולרוב נמשכות עד 15:00 ואפילו 17:00 אחר הצהריים. בזמן הזה, הילדים עוברים פעילויות עם בני גילם, חווים חוויות ולומדים לגלוש. במסגרת שיעורי הגלישה הילדים יעמדו בפני אתגרים, ירגישו את תחושת הניצחון המגיעה עם ההצלחה, יחוו את כוחו של הטבע, ויפתחו עצמאות שאינה תלויה בעזרה ובהובלה של ההורים. התחושות האלה וההתמודדות עם האתגרים מובילים לגאווה ענקית- גם של ההורים וגם של הילדים. בנוסף, בניגוד לכל שאר החופשות- אין צורך לבחור בין מה שמעניין את הילדים למה שמעניין את ההורים, הזמן בנפרד מאפשר לכל אחד לחוות את החוויות המתאימות לו רגע לפני שחוברים יחד לחוויות משותפות.

מה קורה במסגרות הילדים?
אנחנו בסקידיל מאמינים שהאהבה לשלג מתחילה כבר בגיל מוקדם, אז ייצרנו מסגרת לכל גיל: הבייביז נהנים ממשפחתון אינטימי עם מלווים ומלוות ישראלים, הילדים נהנים מקייטנה הכוללת פעילויות, משחקים, שיעורי גלישה וארוחות משותפות בליווי מדריך גלישה מקומי ומלווה ישראלי דובר עברית, ולטינאייג'רס יש מסגרת שתאפשר להם לגלוש עם בני גילם ולהרגיש חלק מהחבר'ה.



ומה עם המבוגרים?
הילדים מבלים במסגרות מ-9:00 בבוקר ועד 15:00 אחר הצהריים (בחלק מהאתרים אפילו עד 17:00!), זה הזמן שלכם- המבוגרים לעוף על המסלולים, לשתות בירה על ההר מול הנוף, לטבול בספא, לקפוץ לטיול בעיירה השכנה ולצבור חוויות משלכם! בחופשה הזאת לא תצטרכו להעביר ימים שלמים בניסיון לרצות את הילדים בזמן שמה שבאמת מתחשק לכם זה רגע של שקט לעצמכם. המינון בין זמן יחד לזמן בנפרד הוא מדויק והוא מה שהופך את החופשה הזאת ללא פחות ממושלמת!

אבל... באנו לחופשה משפחתית!
אל דאגה, מהרגע בו מסתיימות מסגרות הילדים יש לכם מספיק זמן לבילויים משפחתיים יוצאי דופן! כמעט בכל אתר תמצאו מסלולי מזחלות, אומגות, סיורים על אופנועי שלג, החלקה על הקרח, קירות טיפוס ואפילו טיסה במסוק! ועיירות הסקי היפהפיות יציעו לכם אינספור מסעדות, בתי קפה, חנויות והזדמנויות לשבת יחד ולחלוק סיפורים וחוויות על היום שעברתם.
הנה כמה רעיונות לאטרקציות שכדאי לנסות:

• סלה רונדה, איטליה- DROPLINE CHECKPOINT STORE- חברת אטרקציות מקומית המציעה רכיבה על סוסים, הדרכת אופפיסטים, טיפוס בשלג, מצנחי רחיפה, מסלול נהיגת קרטינג חלקלק, מאתגר ומטורף ועוד.

• גודאורי, גיאורגיה- בגודאורי תוכלו לגלוש סקי לילה, לעוף במצנחי רחיפה, לגלוש גלישת אבובים, או לטייל בעיירה השכנה קזבגי הנמצאת למרגלות הר געש.

• לז ארק 1950, צרפת- העיירה הקסומה מציעה מגוון אטרקציות חינמיות למשפחות: אופנועי שלג לילדים, כדורגל שלג, מופעי פריסטייל, הופעות רחוב, כרית שקופצים עליה עם אבובים, מוזיאון פיסול בקרח בתוך איגלו ועוד

• טין, צרפת- בקרו ב-La lagon - פארק מים עצום המתפרש על 5,000 מטרים של מתקני ספא מפנקים שמתאימים לכל הגילאים.

• פאס דה לה קאסה, אנדורה- פאס דה לה קאסה מלאה בהפתעות! בימי חמישי ושבת תיהנו מסקי לילה עד השעה 20:00, וב-canillo השכנה תוכלו למצוא אומגה אתגרית שתאפשר לכם לבחור אם לרדת בישיבה או בתנוחת סופרמן בזמן שאתם נהנים מנוף מהפנט!

• ואל נורד, אנדורה- אחד האתרים הכי ידידותיים למשפחות באירופה, מבטיח אופנועי שלג חווייתיים המתאימים לנהיגה כבר מגיל 4! ובאנדורה לה ואה מחכה לכם CALDIA- ממתחמי הספא הגדולים באירופה! מרחצאות, אמבטיית קרח איסלנדית, מתחמי ג'קוזי, בריכות ה מקורה שזולגת אל החוץ, בריכת תפוזים, גלריית אומנות ואטרקציות לכל המשפחה!

• בנסקו, בולגריה- צאו לרכיבת אופנועי שלג בין העצים. זה כבר יסדר לכם את מנת האדרנלין שאתם צריכים.

• מאיירהופן, אוסטריה- מצנחי רחיפה שיעיפו אתכם באוויר וינחיתו אתכם על השלג, מסלול מזחלות מואר של 7 ק"מ של אקסטרים, מגרש קרח להחלקה, פארק מים, טיפוס הרים ועוד.



מתי טסים?
כדי שתוכלו לנצל את חופשת חנוכה, פורים ופסח מהמסגרות ולצאת לזמן משפחתי מופלא על השלג, מסגרות הילדים שלנו פעילות ברוב האתרים בחופשות החגים. בכל זמן אחר בעונה תיהנו מהקייטנות באנדורה, בולגריה וגודאורי.

לפרטים נוספים על חופשות SKIDEAL FAMILY>>>

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות