דברו איתנו
קבל הצעה





הנסיך הארי כובש את הקוטב

המסע של הנסיך הארי לקוטב הדרומי על מגלשי סקי

לא הפסגות של סן מוריץ, ולא האתר היוקרתי מדונה די קמפיליו - הנסיך הארי מתכוון לצאת עד לקצה העולם על מגלשי סקי

על פי דיווח של ה"טלגרף" הבריטי, הנסיך הארי בן ה-28 מתכוון לצאת בנובמבר הקרוב לקוטב הדרומי, בראש משלחת של חיילים בריטים פצועים. המשלחת תתחרה במשלחות דומות מארה"ב, קנדה, ואוסטרליה.

המסע המלכותי לא הולך להיות פשוט, שכן יהיה עליו לגלוש לאורך כ-330 ק"מ, ולגרור עמו מזחלת ציוד שמשקלה כ-70 ק"ג. הטמפרטורות באזור שבו יתנהל המסע עלולות לצנוח ל-75 מעלות מתחת לאפס.
בין הלוחמים שיצטרפו אליו יהיו סמל בחיל האוויר המלכותי שרגליו נקטעו בעקבות פיצוץ מטען באפגניסטן, וחיילת שרגלה השמאלית נקטעה בפיגוע אחר באותה מדינה, אך היא השתקמה וחזרה לתפקידה הצבאי.

 
הנסיך הארי נחשב פטרון של קבוצת הלוחמים הזו, ובעת ההכרזה על השתתפותו בארוע הוא הרבה לעודד את אנשי הנבחרת שיצאו עמו, ואמר: "יש משהו עמוק שמושך אותי לפעילות הצדקה הזו. זו המחשבה הקשוחה, והרוח שאינה מוטלת בספק, ומסרבת לומר 'אני נשבר'". בנימה מבודחת יותר הוא אמר כי על אף שאסור לקרוא לארוע תחרות, "כולנו יודעים מה הולך לקרות שם".
 
לנבחרת הבריטית הוכנה תוכנית אימונים מפורטת באזורים קרים, טרם יציאתם למשימה. בראש הקבוצה יעמוד קצין לשעבר בצבא הבריטי, שכבר גלש בקוטב הצפוני ובקוטב הדרומי.
 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות