דברו איתנו
קבל הצעה





פיצה, פסטה ופתיתי שלג בארץ המגף

ממריאים לאיטליה!

יש מדינות שהן סוג של העתק הדבק לוייב הישראלי, והאיטלקים הם בדיוק כאלה. אז נכון, לאיטליה אין את החרמון או את תל אביב, אבל יש להם את האלפים ואת הרי הדולומיטים. וכשמדברים על יעדים בולטים בתחום הסקי, אחד היעדים המומלצים לחופשת סקי – איטליה!  שם, תוכלו ליהנות מאתרים ומסלולים מתוחזקים לכל הרמות לצד חוויות קולינריות, בילויים וכיף חיים. עשינו לכם חשק? מובן, גם לנו נפתח התאבון.

סקי באיטליה

כיף חיים זה גישה לחיים באיטליה

מכירים את המשחק הזה של "הוא סבבה והכל, אבל...?" אז כשמדובר בחופשת סקי באיטליה, היא סבבה נקודה, אין אבל. איטליה היא מוקד עליה לרגל לחופשת סקי עבור ישראלים רבים כי ההיצע מפתה ופשוט מתאהבים בה ברגע שמגלים אותה, חוץ משמש נעימה וכיפית, מסלולים נהדרים, מרחבי גלישה עצומים כמו הדולומיטי סופר סקי בדולומיטים והנוף המדהים, האיטלקים החייכנים והצ'ארמרים יעשו לכם חשק לבקר בה שוב ושוב לצד תרבות קולינרית עשירה שתשאיר לכם טעם של עוד, ויין שמשמח לבב אנוש – השילוב הזה לצד בתי מלון מושקעים שמציעים חדרי כושר, ספא, מרכזי ספורט, בריכה, אטרקציות שמשתנות מאתר לאתר, חנויות, שופינג, חיי לילה ופאבים שיהפכו את חופשת הסקי לחד פעמית (עד שתחזרו שוב לאיטליה וזה יהיה רב פעמי).

האתרים שאתם חייבים לסמן עליהם וי

נתחיל עם האתר שהוגדר כשאתר הסקי היפה ביותר בעולם – סלה רונדה בדולומטים, כשתגיעו לכם פשוט תגידו וואו (כן, זה נשמע כמו פרסומת פוטנציאלית לקינדר) האתר מציע מרחב גלישה עצום של 523 ק"מ מסלולים מחוברי, מצוקי ענק, אוף פיסט מדהימים, כמוית של שלג, מסלול מעגלי שיקח אתכם סביב 4 מצוקים, סנופארקים מטריפים עם ממוצע של 5 ימי שמש בשבוע ונופים עוצמתיים יעניקו לכם חוויה מדהימה. אם אתם בקטע של מסיבות סוערות וטירוף של "מי אני? ומה השעה בכלל?" ליבינו זה האתר שלכם, מלכת חיי הלילה של איטליה – פאבים, מועדונים, בתי קפה, 250 חנויות פטורות ממס ולצד כל זה גם 200 ק"מ מססלולים בין רכב המוטוליניו לקרוסלו שמבטיחים עונת גלישה ארוכה במיוחד, שטחי אוף פיסט אדירים שהופכים את האתר לגן עדן מושלם עבור סנובורדיסטים וגולשי פריריידי – שריינו לכם שבוע לביילויים ושבוע לגלישה לפחות כי רק החזקים מביניכם יוכלו לשלב את זה בשבוע בודד.

חופשת סקי באיטליה

אם אתם בקטע של לוקיישן ואתר שמתאים לכל הרמות – סמנו לעצמכם את פאסו טונלה, האתר מוקף בהרים מדהימים ונראה כמו אמפיתטרון מרהיב שממוקם בגובה 1884 מטר בעמק השמש ונהנה ממוצע של 70% ימי שמש בשנה עם שלג בטוח. מדובר ב120 ק"מ של מסלולים רחבים לכל הרמות שהופכים את האתר לידידותי למתחילים ולמשפחות וגם מרחבי אוף פיסט למקצוענים, כך שאם יש לכם חופשת חנוכה ואתם מתלבטים לאן לטוס עם הילדים – אנחנו ממליצים בחום! (וגם בקור) ואם כבר ביקרתם בכל האתרים עד כה, תרשו לנו להכיר להם את מדונה די קמפיליו, אחת מעייריות הסקי היוקרתיות האירופה, עם בתי מלון משובחים, ספא מפנק, מסעדות שף, מועדונים וחנויות בוטיק שהופכים את מדונה די קמפיליו לנוצץ במיוחד. לצד 200 ק"מ של מסלולים מחובקרים שבחלקם גולשים על הדולומיטים ובחלקם על האלפי, כך אתם נהנים מנופים מיוערים, שמש מפנקת, שלג מדהים ומערכת רכבלים לפנתאון.

סקי מפנק באיטליה

 אז אם אתם מחפשים את חופשת הסקי המושלמת שמשלבת בין אהבה עזה לשלג לבין אהבה לפחמימות שמחממות את הלב והנשמה – איטליה זה הלוקיישן המושלם עבורכם לחופשת סקי שתענה לכם על כל הצרכים והחשקים.

 

 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות