דברו איתנו
קבל הצעה





כנגד ארבעה גולשים דיברה התורה

צילום תמונת עטיפה: ניר אמיתי צילום תמונת יחצ: משה נחמוביץ באדיבות: הליקון ארומה מיוזיק בע״מ

חג החירות מאז ומתמיד נתפס כזמן טוב לחופש. אבל השנה, כשמתחילים להרגיש את סופה של התקופה שסגרה אותנו בבתים ובודדה אותנו מחוויות והרפתקאות, נדמה שכולם מחפשים הרבה יותר מסתם חופשה. מחפשים חופשה שתפרוץ גבולות, שתספק חוויות, שיהיה בה הכל מהכל ושתטעין לנו בחזרה את מצבורי האנרגיות. מי שמבין יודע, שחופשת פסח היא טיימינג מושלם לחופשת סקי, וחופשת סקי מכילה בדיוק את מה שכולנו מחפשים. אז תגידו לנו מי אתם – ונגיד לכם מהי חופשת הפסח המושלגת בשבילכם.

הגדה של פסח ומצה על רקע פסגות מושלגות

הגולש המשפחתי
חופשת פסח מבתי הספר והגנים יוצאת השנה בתחילת אפריל – תזמון מושלם לטוס לאתרים הגבוהים באירופה, ליהנות משלג משובח, מיותר שעות אור, ממזג אוויר מעולה ומחופשת סקי משפחתית שהיא האיזון המושלם בין זמן יחד לזמן בנפרד: הילדים מבלים את היום בקייטנת גלישה עם הדרכות סקי בעברית, פעילויות וחוויות בזמן שהמבוגרים עפים על המסלולים, שותים בירה על הנוף וטובלים בספא. חופשת סקי בפסח – חוברים יחד לזמן איכות משפחתי של סקי, אטרקציות, שיטוט בעיירות קסומות ובילוי משפחתי.

לאן טסים?

לז ארק 1950- העיירה הצרפתית הממוקמת ב- 1950 מ' עטופה באווירה קסומה, רחובות נקיים ממכוניות, אטרקציות ומלונות ידידותיים למשפחות וגישת ski in\out מכל פינה. מרחב ה- paradiski- ממרחבי הגלישה המובילים בצרפת, קיבל את הכינוי "גן עדן לגולשי סקי" בזכות  425 ק"מ של מסלולים בין העצים, 3 פסגות גבוהות מ-3000 מ' שמבטיחות שלג הרבה אחרי אפריל, 2 סנופארקים ונוף מטורף.

לז ארק מבט על העיירה

הגולש המסיבתי
באתרים הגבוהים באירופה, אלה שמתפארים בקרחונים ובפסגות שנושקות לעננים; אלה שמחזיקים בהיסטוריית שלג מוכחת ומרשימה, תחילת אפריל, רגע לפני פסח, זה ממש עוד לא הזמן לסכם את העונה. להיפך, מזג האוויר המעולה, העומס שיורד מהדרכים, מהמלונות ומהמסלולים והעלויות הנוחות הופכות את הזמן הזה לזמן אטרקטיבי לפסטיבלים ואירועים!

לאן טסים?

SKIDEALWEEK2, אלפ דואז צרפת, 2-9.4.22 – את פסטיבל ההמשך לסקידילוויק המסורתי שלנו החלטנו לערוך באתר הצרפתי הכי סוער ופרוע, עם הכי הרבה ימי שמש ופסגות שמגיעות ל- 3,300 מ' ומבטיחות שלג משובח בכל זמן. מדובר בשבוע של מסיבות והופעות מסביב לשעון עם ליינאפ מסחרר שכולל בין היתר את רביב כנר, ויני ויצ'י, סקאזי, RISING DUST, BLiSS, UPGRADE, אלישע בנאי, דלית רצ'סטר ועוד.

סקידילוויק

הגולש המקצועי
אם המגלשיים שלכם כבר ראו לא מעט מסלולים והפלאסק שלכם כבר טעם לא מעט אוויר פסגות, אתם בטח יודעים שחופשת סקי אחת בעונה- היא רק טיזר... אתרי הסקי הגבוהים שמבטיחים עונת גלישה ארוכה מייצרים הזדמנות לחופשה נוספת בעונה, שאנחנו אוהבים לקרוא לה- "חופשת קינוח". היתרון בחופשת קינוח בפסח, הוא שברוב האתרים יהיו פחות תורים למעליות, פחות עומס על המסלולים ופחות פקקים בכבישים בדרך לאתר. זמן מעולה לתרגל את הביצועים שלכם וליהנות מכל רגע!

לאן טסים?

הינטרטוקס, אוסטריה. קרחון ההינטרטוקס הממוקם בגובה של 3,250 מ' הוא אחד מ-5 מרחבי הגלישה המקושרים למאיירהופן באוסטריה. הוא מאפשר נקודת תצפית מרהיבה על כל האלפים, מרחב נוח לגלישה לכל הרמות ושלג משובח כל השנה!

מלווי סקידיל במאיירהופן

וזה שאינו יודע לגלוש
אם עוד לא חוויתם את החיבור בין מגלשיים לשלג, חופשת פסח היא זמן מצוין להתחיל! כשמזג האוויר נעים יותר יש חשש אחד פחות, העובדה שיש פחות עומס על המסלולים מאפשרת מרווח למידה ותרגול, תוכלו למצוא בד"כ יותר מדריכים פנויים להדרכות קבוצתיות או פרטניות וזמן האור הארוך יותר ישאיר לכם יותר זמן ליפול, לקום, להתייאש, להתרגש, להתאהב, להצליח, לעוף ולהתמכר (:

לאן טסים?

פאסו טונלה, איטליה- העיירה הגבוהה ביותר בדולומיטיים היא אחד היעדים המועדפים על משפחות וגולשים מתחילים. זה כמו כפר קטן על השלג שהכל בו מתכנס לרחוב אחד ראשי וידידותי. הלוקיישן של האתר מבטיח מממוצע של 70% ימי שמש בשנה, לצד קרחון שמגיע ל-3,000 מ' והופך את עונת הגלישה ארוכה ומושלגת יותר.

Passo tonale

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות