דברו איתנו
קבל הצעה





סקיפאס(ו) טונלה – אתר הסקי המושלם למשפחות!

יותר ויותר ישראלים מכתירים אותה כחופשה המשפחתית המושלמת! למה? בזכות איזון מושלם בין זמן איכות משפחתי לזמן מבוגרים בנפרד מהילדים, בזכות אטרקציות לכל הגילאים, בלי רשימת MUST שצריך לסמן עליה וי, בזכות מלונות מעולים, אוכל מצוין ועיירה נעימה ובזכות המווון הזדמנויות לחוויות בלתי נשכחות. אם החלטתם לצאת לסקי עם המשפחה, כדאי שתעשו את זה בפאסו טונלה, איטליה.

יש מי שיגידו שחופשת סקי היא חופשת סקי ושלאתר אין הרבה משמעות, אבל אם תשאלו אותנו (וכדאי לכם לשאול אותנו- זה מה שאנחנו עושים בחיים), לבחירת האתר לחופשה המשפחתית יש לא מעט משקל. פאסו טונה האיטלקי הוא אחד האתרים האולטימטיביים למשפחות! הנה כמה סיבות טובות לארוז את המשפחה ולהגיע לכאן:

• העיירה – בפאסו טונלה לא מחכים לכם רחובות מסועפים, גורדי שחקים או כבישים סואנים. מדובר בעיירה קטנה ואינטימית שכל המלונות, המסעדות, מקומות הבילוי והאטרקציות בה מתרכזים לרחוב ראשי אחד שנוח לטייל ולהתמצא בו ואין חשש ללכת לאיבוד בין הסמטאות.

• מרחב הגלישה- לפאסו 120 ק"מ של מסלולים שבזכות המבנה הרחב והנוח ובזכות החיבורים החלקים מרגישים כמו הרבה יותר. המסלולים הרחבים במרחב נוחים לתרגול ולמידה גם לקטנטנים שעושים את צעדיהם הראשונים על השלג, ברוב המעליות אין תורים והרכבלים משוכללים ונוחים.



• הקרחון- במרחב הגלישה של פאסו טונלה נמצא קרחון פרסנה המגיע לגובה של 3,100 מ'. הקרחון הופך את האתר לאחד האתרים הכי בטוחים לשלג, וכך גם כשחופשת הפסח מהמסגרות מגיעה מאוחר- פאסו טונלה ממשיך להיות אטרקטיבי לחופשה מושלגת עם הילדים.

• הלוקיישן- מזג האוויר הוא פרמטר חשוב בחופשה עם ילדים. כדי לוודא שהקור העז לא יגרע מההנאה וששכבות הבגדים לא יסרבלו להם את הגלישה, כדאי לבחור באתר ובתקופה נוחים יותר מבחינת הטמפרטורה. פאסו טונלה ממוקם בעמק השמש, בגובה של 1,884. הלוקיישן הזה מבטיח ממוצע של 70% ימי שמש בשנה ומזג אוויר מושלם!

• האווירה- בזכות התנאים מסביב, פאסו טונלה נחשב ליעד מבוקש למשפחות והעיירה מקבלת את זה באהבה. כמעט בכל מלון תמצאו חדרי משחקים ומנות ילדים, האטרקציות מתאימות ברובן לכל המשפחה, המקומיים נעימים ומדריכי הגלישה מקצועיים. זאת הסיבה שאנחנו ב-SKIDEAL בוחרים כבר שנים להפעיל בפאסו קייטנות ילדים בחופשות פורים ופסח שמבטיחות לילדים מסגרת חווייתית עם בני גילם, תרגול ולמידת גלישה ופעילויות כיפיות, בזמן שההורים פנויים לעוף על המסלולים, לטבול בספא וליהנות מזמן מבוגרים.



•האטרקציות- בפאסו טונלה תמצאו שפע של אטרקציות לכל המשפחה:

• אופנועי שלג- בשעת השקיעה, כשהצבעים בשמיים הופכים פסיכדליים ומטריפים, תוכלו לצאת לנסיעה של שעה על אופנועי שלג במרחב של העיירה.
• מסוק בשמי האתר- אם תרצו לראות את כל היופי הזה מנקודת מבטה של הציפור, עלו על מסוק לטיסה של 25 בשמי האתר. חוויה בלתי נשכחת!
• VALENA- בימי שלישי וחמישי בין השעות 20:30-23:00 תוכלו ליהנות ממסלול סקי לילה כחול שמתאים לכל הרמות!
• קרחון PRESENA- עלו אל פסגת הקרחון ב- 3,100 מ', לתצפית מרהיבה על כל עמק השמש!
• מרכז REDIVAL- בצמוד למעליות אל מרחב הגלישה קם בעונות האחרונות בהשקעה של 3 מיליון אירו, מבנה עצום עטוף זכוכיות שלא תוכלו לפספס. המרכז כולל חנויות להשכרת ציוד גלישה, בר אפר'ה סקי, מסעדה מפוארת, טראסת שמש לארוחות מהירות יותר, מרפאה, משרד סקיפס וכל מה שגולש צריך- במקום אחד מושקע במיוחד!
• הגולשים המנוסים יוכלו להרחיב את הסקיפס ולצאת לגלוש באתר השכן- מדונה די קמפיליו שנחשב לסלון הכי מפואר בדולומיטיים ומציע 200 ק"מ נוספים

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות