דברו איתנו
קבל הצעה





טסים לאישגל? 5 מלונות ל-5 קהלים שונים

אישגל נתפסת כעיירה פרועה לצעירים, שהמסלולים בה סוערים וחיי הלילה מסעירים. זה נכון (וואוו כמה שזה נכון), אבל אישגל היא הרבה יותר מזה. מגוון המלונות בעיירה יודעים לחבק כל הרכב, להציע כל סגנון ולהבטיח חופשה מהחלומות! תגידו לנו מי אתם ונגיד לכם איזה מלון הוא בול בשבילכם!

מגיעים לגלוש עם המשפחה? Garni Astoria 4*
אם הגעתם לאישגל עם המשפחה, מלון אסטוריה שמתהדר ב-4 כוכבים ובציון מעולה ב-BOOKING, הוא בדיוק מה שאתם צריכים:
חדרי המלון מרווחים כך שיצליחו להכיל את המשפחה בנוחות, מציעים טלוויזיה, מקרר קטן, חלוקי רחצה נעימים ומוצרי טיפוח איכותיים.
מרכז הספא האינטימי כולל סאונות, ג'קוזי חמים ופינות מרגוע מושלמות לסיכום יום בנחת (הכניסה לספא בתוספת תשלום).
הארוחות במלון יעזרו לכם לפתוח את הבוקר באנרגיות מול מגוון אפשרויות טעימות שיתאימו לכל הטעמים ולסיים אותו עם ארוחת ערב עשירה שתוציא אתכם שבעים ומרוצים.
והמיקום- מנצח! לא פחות מזה. הקרבה למעלית הראשית תעזור לכם להימנע מסחיבת הציוד (גם של הילדים) לאורכה של העיירה והקרבה לנקודות הבילוי בעיירה תאפשר לכם ליהנות מכל הטוב שמציעה אישגל בשעות שאחרי הגלישה.

מאמינים שבגיל 50 החיים רק מתחילים? Hotel Brigitte 4*S
אם הגעתם להוכיח לעצמכם ולסביבה שלחופשת סקי אין גיל, מלון ברידג'יט הוא בול בשבילכם. אחרי ששופץ בשנים האחרונות, קיבל המלון עוד טאצ' אקסלוסיבי נעים :
חדרי המלון מעוצבים בעיצוב טירולי טיפוסי, עם מקומות אחסון נוחים, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מוצרי טיפוח, מרפסת אל הנוף המושלג וחדר רחצה פרטי.
מרכז הספא- עם השיפוץ, גם מרכז הספא במלון הורחב וכולל סאונות שונות, מערת קרח, ג'קוזי, חדר כושר, בריכת שחייה מקורה ותפריט טיפולים מגוון.
הארוחות – בופה ארוחת הבוקר במלון עשיר, מגוון ומלא אפשרויות, אחר הצהריים מוגש חטיף בבר ובארוחת הערב תוכלו לבחור מנות מתוך תפריט לצד מזנון סלטים ותפריט יין מסחרר.
מיקום- המיקום של המלון הוא ללא ספק גולת הכותרת. הוא ממוקם בסמוך למעלית כך שתוכלו להתחיל את היום בצעדים ספורים בלבד ובחזור תיהנו מגישת SKI IN שתביא אתכם בגלישה עד לפתח המלון.



מחפשים רומנטיקה על השלג? Mondin hotel 4*
מלון מונדין שנהנה מהציון המטורף 9.4 באתר BOOKING, הוא המקום המושלם למי שמחפש רומנטיקה, פינוק ורוגע במקסימום.
חדרי המלון נוחים ומרווחים, מעוצבים בקו מודרני נקי ואלגנטי, עם ריהוט עץ וצבעוניות נייטרלית נעימה. בכל חדר Wi-Fi חינם, טלוויזיה, חדר רחצה פרטי, חלוקי רחצה, נעלי בית, מוצרי טיפוח ובחלק מהחדרים גם מרפסת פרטית אל הנוף.
מרכז הספא ששופץ בעונות האחרונות מתפרש ע"פ 1,200 מ"ר (!!!) ומציע בריכת שחייה, סאונת צמחים, סאונה פינית, אמבטיות מים מלוחים, מקלחות ספא, חדר כושר מאובזר, תאי אינפרא אדום ומגוון עצום של פינוקים בכניסה חופשית לאורחים! נשמע מושלם הא?
הארוחות- מזנון ארוחת בוקר פתוח גם למי שאוהבים את הבוקר שלהם בעצלתיים- עד השעה 11:00 מוגשות מגוון מנות המורכבות ממוצרים מקומיים.
מיקום- הלוקיישן של המלון הוא עוד סיבה להתאהב בו. הוא ניצב במרכז העיירה, קרוב לכל מה שחשוב ומעניין וגם- בצמוד לסילברטה- המעלית הראשית.




מגיעים לגלוש עם החבר'ה? *4 Garni Alpenhof
אם הגעתם עם החבר'ה לאישגל הלילות שלכם צפויים להיות עמוסים... אז אחרי לילה של חגיגות, מלון אלפנהוף יהיה לכם אי של נחת.
חדרי המלון, מרוהטים בסגנון אלפיני קלאסי בצבעוניות חמימה וכוללים טלוויזיה, מיני בר, חדר רחצה פרטי, Wi-Fi חינם ומרפסת פרטית לנוף.
מרכז הספא כולל מתקני פינוק שיעזרו לכם לשחרר את השרירים - סאונה פינית, ביו-סאונה, אמבט אדים, תא אינפרא אדום, וגם בר תה עם פינת מרגוע.
הארוחות– ארוחת הבוקר במלון היא ארוחה ביתית טעימה ונעימה שהשיא שלה הוא עמדת וופל בלגי בהרכבה עצמית!
מיקום- רק 50 מ' מ-2 הגונדולות המרכזיות (שזה לבד מסביר את הציון 9.6 באתר BOOKING) ובמרחק 300 מטרים ממרכז אישגל כך שתהיה לכם גישה מושלמת לברים, למקומות הבילוי ולמסעדות.

מגיעים כדי לקרוע את המסלולים? Palin 4*
אם אתם מגיעים נחושים להיות הראשונים שעולים על המסלולים והאחרונים שיורדים מהם, מלון פאלין היוקרתי שממוקם בלוקיישן מטורף- הוא אידיאלי בשבילכם! וגם- אם אתר Booking מדרג את המלון בציון המפואר 9.3 אז מי אנחנו שנתווכח?!
חדרי המלון מעוצבים בסגנון מודרני נקי ומוקפד, מרווחים, נעימים, מאובזרים ברמה גבוהה עם טלוויזיה, חדר רחצה, חלוקי מגבת ומוצרי טיפוח, ומבטיחים Wi-Fi חינם ומרפסת פרטית עם הנוף הכי מושלג שיש.
מרכז הספא מושקע ומעוצב עם סאונות, אמבט אדים, תאי אינפרא אדום, פינת מרגוע ואופציה למגוון טיפולים ועיסויים.
הארוחות- בופה ארוחת בוקר מציע הכל מהכל ואם תרצו, תוכלו לקחת איתכם ארוחת צהריים ארוזה לנשנוש על ההר.
מיקום - מטורף! הליכה של 100 מ' למעליות וחזרה בגלישה עד לפתח המלון! וגם-
סביב המלון תוכלו למצוא מסעדות, מקומות בילוי ואטרקציות מקומיות

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות