דברו איתנו
קבל הצעה





הצוות שלנו

נושמים שלג 24/7

אנחנו ב- SkiDeal חולמים שלג, נושמים פאודר ומכורים לאדרנלין. אנחנו בוחרים את האתרים בקפידה, את המלונות בפינצטה ואת הטיסות בקנאות, כדי להבטיח שהחופשה שחלמתם עליה- תעלה על כל הציפיות.

אז תגידו לנו מי אתם, ואנחנו נמצא את חופשת ה-skideal בשבילכם!

כבשנו את אירופה

בחרנו לעבוד עם 20 אתרים ברחבי אירופה. האתרים המבוקשים ביותר, עם היסטוריית השלג המבטיחה ביותר, תנאי הגלישה האיכותיים ביותר וסצנת הבילויים המרגשת ביותר. לכם נשאר רק לבחור...

 

שירות סביב השעון

אנחנו תמיד כאן בשבילכם. משיחת הטלפון הראשונה, דרך הליווי של מומחי הסקי שלנו, היחס האישי של המלווים שלנו באתר וצוות שירות הלקוחות שזמין לכל שאלה.דברו איתנו בימים א'-ה' בין השעות - 08:00-20:00 וביום ו' וערבי חג: 09:00-13:00

מלווי SkiDeal באתר

הם מכירים כל מסלול באתר, כל בר, כל ספא וכל מסעדה, ישמחו לייעץ לכם בכל שאלה או התלבטות המלווים שלנו מגיעים לאתר בתחילת העונה ונשארים לבלות שם עד סופה. וילכו הכי רחוק כדי לוודא שחופשת הסקי שלכם תהיה בדיוק כמו שחלמתם.

 

אתם תחלמו, אנחנו נגשים

חופשות למתחילים, למנוסים, למשפחות, לחבר'ה, לזוגות, רק תבחרו! בחוברת, באתר ובאפליקציה שלנו תוכלו למצוא מגוון עצום של חופשות מכל הסוגים. יש לכם חלום על חופשת גלישה יוצאת דופן? אתגרו אותנו! נשמח לתפור לכם את החופשה שחלמתם עליה.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות