דברו איתנו
קבל הצעה





סיפורה של נטלי פרפליצקי

סיפור מעורר השראה של מלוות SkiDeal

איך התחלת להתעניין בגלישה?
"הכל התחיל לפני שנתיים כש-SkiDeal הטיסו לאיטליה את כל המתמודדות לתחרות מלכת היופי של ישראל. ביום האחרון הגענו לסלה רונדה, וזו היתה הפעם הראשונה בחיי שראיתי שלג. מראה השלג הלהיב אותי בטירוף ומאוד קינאתי כשראיתי את כולם גולשים שם במהירות ובביטחון. מאותו הרגע החלטתי שזהו! לא מעניין אותי כלום! זה מה שאני רוצה לעשות, לגלוש סנובורד. כמה שבועות אחר כך נסעתי עם SkiDeal לוואל טורנס לשבוע סוף העונה, ה- SkiDeal Week, ושם קיבלתי שיעורי גלישה מהמלווים.

נו, וישר התחלת לגלוש בביטחון?
"איזה ביטחון?" צוחקת נטלי. "בימים הראשונים מה שלמדתי זה בעיקר ליפול על התחת באופן הכי פחות כואב שאפשר. זו המיומנות הכי חשובה לגולשת סנובורד מתחילה." נטלי מספרת שהקשר שלה עם צוות SkiDeal היה בגדר "קראש" הדדי. ושהובטחה לה פינה חמה בצוות המלווים לאחר שחרורה מהצבא. השלב הטבעי הבא, כמובן, נועד להתממש באוסטריה המושלגת.

להיות מלוות SkiDeal זו אחריות גדולה, בטח היו לך חששות.
"איפה שיש אתגר, אני שם! מכשולים וקשיים לא מפחידים אותי, להפך, הם רק מחדדים לי את החושים. זה היה מאוד מרגש, ממש דקה קודם השתחררתי מצה"ל, זו פעם ראשונה שאני יוצאת לעולם, כשאני לא כבולה בשום מסגרת, אני אחראית לגורלי לטוב ולרע. כיף אדיר! אני חייבת להוסיף שהעצמאות לא זרה לי. מגיל 14 אני עובדת ומממנת את עצמי."

ואז התחלת להיות מלוות סקי, והכל היה עשר?
"ביום הראשון שלי כמלווה, ביום הראשון שעליתי על סנובורד, שברתי את היד. כולם חשבו שאחזור ארצה, אבל אמרתי לעצמי שאין מצב שאני מוותרת! חיכיתי בסבלנות שהיד תתאחה, ואז במוטיבציית שיא התחלתי שוב לגלוש סנובורד. במהלך העונה עברתי למסלול כחול, אדום, אחר כך שחור, וגם פארקים. לא פיספסתי כלום! אני אוהבת את הרוח שנושבת על הפנים שלי, אני גם אוהבת לדהור על סוסים. האדרנלין והפחד גורמים לי תענוג אדיר."

ועכשיו, אנחנו לקראת עונה חדשה, איך סיפור האהבה בינך לבין SkiDeal יתפתח?
" SkiDeal זה חורף, ואני מחכה לחורף שיגיע! היום אני לומדת פסיכולוגיה חברתית באוניברסיטה הפתוחה, עובדת כדוגמנית עצמאית, ואחראית על קשרי לקוחות ויחסי אורחים במלון The Ritz Carlton הרצליה פיתוח. העונה אהיה מלווה במשרה חלקית ב-SkiDeal, ואדלג בין כמה אתרים.

האמת נטלי? גם אנחנו אוהבים אותך. ויותר מגאים לספר לכם, הגולשים שלנו, על האנשים המיוחדים שמרכיבים את הצוות שלנו לכדי משפחה. נטלי עדיין משולבת בצורה בלתי נפרדת ב-SkiDeal, ותתרום את חלקה להפיכת העונה הקרובה למיוחדת ובלתי נשכחת.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות