דברו איתנו
קבל הצעה





אתרי הסקי הכי רומנטיים שיש

נשיקה לבנה: אתרי סקי לאוהבים

לחופשת סקי אפשר לקחת את כל הג'מעאה לאתרים ולמלונות בהם הפארטייה תוססת ומסעירה, אך אפשר גם סוליקו - לחופשה רומנטית, שקטה ואמיתית. הכל הרי כבר שם: השלג שנושר על קצוות העצים הירוקים, הפסגות הלבנות, האח הבוערת, הג'קוזי המבעבע, העיירות הקסומות והמסעדות המצוינות. ריכזנו עבורכם כמה המלצות, במגוון תקציבים, לשימור הזוגיות.
כתבה: גל איתן
Madonna Di Campiglio, איטליה
אי אפשר לדבר על אהבה בלי להזכיר במילה את איטליה - או יותר נכון: סקי באיטליה, הלב החם של אירופה, שיפעם לקראתכם בחוזקה מיד כשתעברו את הגבול. בנסיעה ממושכת ויפה בתוך החורש הירוק של שמורת הטבע "Amadello Brenta", מגיעים לאחת העיירות המתוקות והרומנטיות ביותר שתפגשו באתרי הסקי של אירופה. רחובותיה מעוטרים מבני עץ עם פיתוחים, חלונות הראווה היוקרתיים בה מעוררים חשק לצלול לתוכם והאוכל - ללקק את השפתיים. מדונה נחשבת לעיירה של אצולת ארץ המגף והדבר נראה היטב באופנה המקומית. אאודי ופרארי הם רק חלק מהטרנדים שמזוהים עם המקום ונותנים חסות לנבחרות הגלישה המקומיות, הגולשות נראות כדוגמניות על מסלול אופנה יותר מאשר על מסלול גלישה. גם המלונוות במדונה מפנקים מאוד, אך בהחלט יקרים, ואם תגידו ששהיתם ב-Chalet Del Brenta תיראו לאיטלקים יותר חשובים מהאפיפיור. כשתיכנסו לחדר המלח עם כוס תה צמחים, אחרי מקלחת במי וורדים - תבינו למה.
כחצי שעה נסיעה משם, תוכלו לבקר ביקבים מקומיים וליהנות מכוס יין צוננת וממסעדות יוקרה עם פרודוקטים שמיוצרים במקום. אם תבחרו לאכול בעיירה - יהיה קשה לטעות, כיוון שהכל טעים.

solden , אוסטריה 
רוצים להרגיש כמו אוליגרכים ואתם בדרך לחופשת סקי באוסטריה ? לכו תתפנקו בזולדן. ואם כבר בזולדן ובא לכם על רומנטיקה, קחו לעצמכם חדר במלון הספא המפורסם - "האקוודום". חדרים מרווחים עם אח בוערת, ארוחות גורמה, שלוש בריכות תרמיות שתלויות להן בין הרכסים הלבנים יהיו החצר האחורית שלכם, יחד עם סאונות, בריכות קרח ושאר פינוקים. האקוודום ממוקם קצת מחוץ לזולדן, אך תוכלו לקחת ממנו את הסקי-בס אל ההר או אל העיירה. בתי קפה ומסעדות תוכלו למצוא גם בעיירה וגם בכל מיני פינות חמד על ההר ובילויים יחכו לכם בשדרה הראשית של העיירה.

Mayrhofen, אוסטריה
רומנטיקה לא חייבת להיות מלון יוקרה וספא מפנק. היא יכולה להיות גם קמפינג על השלג בגובה של 2,000 מטרים, ברמת מספר הכוכבים שבשמיים. ומה דעתכם על ישיבה רגועה בתוך איגלו קר אך מפנק, על צלע הר Ahorn שצופה על כל עמק Zillertal הלבן ורחב הידיים? המשיכו לדמיין את הירח המלא שמשתקף על השלג הלבן, מעילי צמר מפנקים, וויסקי טוב בכוס של קרח באדיבות האייס-בר .
למחרת הבילוי תוכלו לגלוש על פני 649 הק"מ של מרחב הגלישה העצום של מאיירהופן או לקחת נעלי שלג ולצאת ל-Hike בסביבה.  לאחר מכן תוכלו להמשיך ולהתפנק בספא המיוחד והגדול של מלון Strass הצמוד למעליות או לצאת לבלות בעיירה הסוערת.

Sella Ronda, איטליה
כמו בקלאסיקת הילדים "מרי פופינס", בסלה רונדה תוכלו להישאב אל תוך ציור שמן, כשמאחוריכם מצוקי ענק אדומים מפודרים באבקה לבנה, כשסביבם עמקים לבנים מלאים בפאודר. גלישה במרחב של Sella היא חוויה רומנטית לכל החושים, כשהנוף מספק רקע לתמונות היפות ביותר שתראו אי פעם מכל זווית ובכל שעה של היום. המרחב כה גדול (1,233 ק"מ!) ומלא בפינות חמד מתוקות, בהן תוכלו להרים כוסית של יין מקומי, להזמין מרק עגבניות חם או ליהנות מארוחה איטלקית טעימה במסעדות העץ המלא שעל הפסגות. תוכלו לטייל בסביבה ומידי יום לגלוש באזור אחר. אין יותר רומנטי מזה. אתם הרי בחופשת סקי באיטליה - אז כדאי לנצל את הטוב שבה!

Les Arcs, צרפת
ארבע עיירות פנינה מרכיבות את לז ארק, מחוברות כמחרוזת מהודרת על ידי כביש צר אחד, סביב אחד ממרחבי הגלישה היותר מפנקים של צרפת, המוכר כגן העדן - Paradiski. כל עיירה קרויה על שם רומה – Les Arcs 1950, Les Arcs 2000 וכו' וככל שעולים בגובה, עולים ברמת הפינוקים. ומה שהכי מפנק, זה לצאת ישירות מהחדר במלון ולהתחיל לגלוש. 
ב-Les Arcs 1950 תמצאו מתחם ספא מפנק ואווירה חורפית ונעימה – בנייה מעץ, אח בוערת ושבילי הליכה בין העיירות.  ולסיום, מסעדה צרפתית מצוינת העונה לשם Brasserie באותה העיירה, שם תוכלו ליהנות מארוחת Pierrade אלגנטית.

avoriaz , צרפת 
עיירה מיוחדת במינה, היושבת על קצה קצהו של צוק אימתני מדהים ביופיו, כשבנייני המגורים החיצוניים של העיירה ממוקמים ממש מטרים ספורים מהפסגה וצופים על נוף המסלולים מהגובה העצום. העיירה יושבת על מרחב שנחלק בין שוויץ לצרפת ומאפשר גלישה בשתי המדינות. לעיירה לא תוכלו להיכנס עם רכבים, כי אם אך ורק רכובים על כרכרת סינדרלה עם סוסים.
גם באתר וגם בתוך העיירה תמצאו מגוון נפלא של מסעדות הרים צרפתיות אותנטיות עם אוכל משובח. פרט לחיי לילה רגילים, תמצאו בה גם בילויים בעלי אופי תרבותי יותר, כמו פסטיבל ג'אז ומופעי קברט ואחרי הגלישה, תוכלו ליהנות ממבחר בתי ספא מפנקים.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות