דברו איתנו
קבל הצעה





גולשים במגף- אתרי הסקי הכי מבוקשים באיטליה

בשנים האחרונות יותר ויותר גולשי סקי ישראלים בוחרים לבלות את החופשה שלהם באיטליה. נופי הדולומיטיים המרהיבים, מרחבי הגלישה המפתיעים, עונת הגלישה הארוכה, התשתיות המושקעות, האופי המחבק של המקומיים וטעמי המטבח האיטלקי, הופכים אותה ליעד מעולה לכל הרכב! אז תגידו לנו מי אתם וגלו מהי החופשה האיטלקית המושלמת בשבילכם!

האתר שמתאים לכולם- פאסו טונלה
בפאסו טונלה כולם מרגישים בבית. אולי זה החום של המקומיים, אולי המלונות הנעימים, האוכל המעולה או האווירה הכפרית, אבל משהו בעיירה האינטימית שמתכנסת אל רחוב ראשי אחד, יגרום לכם להסתובב בעיירה בתחושה של מקומיים כבר מהיום הראשון.
מרחב הגלישה של פאסו כולל 120 ק"מ של מסלולים רחבים במיוחד ואופפיסטים מכל עבר, כך שגם אם הגעתם בהרכב מעורב של גולשים מתקדמים עם גולשים מתחילים- תוכלו ליהנות יחד ממרחב גלישה מגוון עם אפשרויות אטרקטיביות שיתאימו לכל הרמות.
מי שיגיעו לחופשה עם הילדים ייהנו מקייטנות גלישה, ממלונות ידידותיים עם אטרקציות לכל המשפחה, מאזורים נוחים לתרגול ולמידה וממזג אוויר שיסיר מכם דאגות לילדים-
הלוקיישן שזכה בו האתר, מבטיח ממוצע של 70% ימי שמש בשנה שלא פוגעים באיכות השלג.

מרחב גלישה אינסופי- סלה רונדה
גולת הכותרת של סלה רונדה היא ללא ספק הנוף. הדולומיטיים בשיא תפארתם, השלג הצחור והעיירות הקסומות העניקו לאתר את התואר "אתר הסקי היפה בעולם". ובכל זאת, היופי עוצר הנשימה הוא לא הכל.
מרחב הגלישה dolomiti superski הוא מרחב עצום הכולל 4 עמקים, 1,200 ק"מ של מסלולים (!!!), קרחון המרמולדה- ההר הגבוה בדולומיטיים המגיע ל-3,250 מ', 5 סנופארקים עמוסים במתקנים ומסלול מעגלי- שנמצא בראש רשימת ה-MUST בסלה רונדה ומקיף את 4 העמקים במסלול מרהיב של 40 ק"מ.
המבוקש והפופולרי מבין ארבעת העמקים הוא val di fassa. 523 ק"מ של מסלולים מחוברים וארוכים המתאימים לכל רמות הגלישה, גובה משתנה של בין 1,430-3,250 מ' ועיירות נעימות שיש בהן הכל מהכל.
>>>>
במרץ הקרוב, למשך 18 ימים ינחת על השלג האיטלקי פסטיבל ה-SKIDEALWEEK הישראלי ויביא איתו את גדולי האומנים: עדן חסון, נגה ארז, היהודים, רביד פלוטניק, נונו, יסמין מועלם, אברהם טל, אמיר דדון, אינפקטד משרום, סקאזי, עברי לידר, תומר מייזנר, איתי גלו, דארוויש, מוקי ועוד. לפרטים: skidealweek.co.il

שילוב של גלאם ואקסטרים- מדונה די קמפיליו
העיירה נעימה, יפהפייה ומסקרנת, מרחב הגלישה מגוון והאטרקציות מפתיעות, אבל שמה של מדונה הולך לפניה בעיקר כי היא אחת מעיירות הסקי היוקרתיות ביותר באירופה. מועדוני ומותגי היוקרה המוכרים בעולם נוהגים לקיים בה מסיבות השקה נוצצות, ידוענים מכל רחבי העולם מגיעים לערוך בה את חופשת הסקי השנתית, בתי המלון מפוארים, מתקני הספא מרהיבים, מסעדות השף מטורפות והרחובות מלאים בחנויות בוטיק מרהיבות.
מרחב הגלישה של מדונה די קמפיליו מציע 200 ק"מ של מסלולים מחוברים שבחלקם גולשים על הדולומיטים ובחלקם גולשים על האלפים. את המסלולים עוטפים נופים מיוערים, שלג משובח, שמש מלטפת ומערכת רכבלים יעילה ומתקדמת שהופכת את חוויית הגלישה נעימה וחלקה.

וגם... באיטליה תיהנו כמו איטלקים!
- אם אתם רוצים לשתות כמו איטלקים, תזמינו לכם כוס בומברדינו. משקה שמורכב משליש וויסקי, שליש ליקר ביצים ושליש קפה, כשמעל לכל יש הר של קצפת.
- אם אתם רוצים באמת לטעום את איטליה, אתם חייבים לעצמכם פרוסת טירמיסו! עוגה עם גבינת מסקרפונה, טעמי אספרסו, נגיעת ליקר, תמצית וניל ואבקת קקאו.
- השקעתם ביום גלישה אינטנסיבי? מגיע לכם פינוק! dolaondes הוא מרכז ספא ענק בעיירה קנאציי בסלה רונדה. ספא מעוצב ומושקע עם בריכות, מתקנים, שירותים, מתחמי הירגעות - - מפנקים ומגלשת מים מטוררררפת באורך 100 מ'!



לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות