דברו איתנו
קבל הצעה





סקי איטלקי- הכירו את פאסו טונלה

גבירותי ורבותי, קיים הבדל בין סקי ישראלי, לאוסטרי, לצרפתי ואיטלקי וכל מדינה מושלגת שתוכלו להעלות על דעתכם. אמנם הגולשים ישראלים, אבל הגלישה- מה איתה? הכתבה הזאת קוראת לכל מי שחשב שהגולש הוא זה שקובע את המסלול לחשוב שוב!

והיום נלמד על הסקי האיטלקי! הקלאסיקה, הפסטה, השפה המתגלגלת ומלאת תנועות הידיים, הסקיירים שתמיד יעדיפו פיצה על צ'יפס ויין! מלא, מלא יין! ועדיין, בחופשות סקי עסקינן ועל כן נבחן את אחד מאתרי הסקי האהובים ביותר על ישראלים, הלוא הוא פאסו טונלה!

קצת פרטים על פאסו טונלה

פאסו טונלה היא העיירה הכי גבוהה בהרים הדולימיטיים האיטלקיים. מה שהופך אותה מצד אחד למקום מלא אווירה מיוחדת, אוויר הרים צלול כיין איטלקי יקר, ובייחוד- תנאי גלישה יוצאים מן הכלל. ההגיון די פשוט, כמה שיותר גבוה משמע יותר שלג לאורך יותר זמן. סקי בפאסו טונלה היא מותרות שמתפרסת על פני תקופה ארוכה למדי בשנה. אנחנו מארגנים לכם חופשות סקי בפאסו טונלה כבר בסוף נובמבר ועד סוף מרץ. תבחרו לכם את התאריך שמתאים לכם ותוכלו להנות מ-120 ק"מ של מסלולים, 2 סנופארקים, וגלישה לצד הטבע והנוף היפה והמדהים שבאזור.

מי בא לגלוש?

ידוע שפאסו טונלה הוא אתר סקי שאהוב במיוחד על משפחות. הסיבה פשוטה- קיינות החורף שלנו מאפשרות לילדודס ללמוד לגלוש בכיף עם מדריכים ישראליים דוברי עברית שילמדו אותם איך לבצע כל פניה וכל קארב בקלילות ובביטחון. יחד עם זאת יש לנו אתכם ההורים, הזוגות, החבר'ה הצעירים שמה הקשר עכשיו קייטנות או הדרכות מעל סוג. מדובר באתר שמתאים לכולם. המתקדמים יוכלו לפרק את המסלולים ולהשתגע על הסנופארק בעוד שהמתחילים יהנו ממגוון מסלולים מתונים, רחבים, וידודתיים ללמשתמש. 

לסיכום- סקי בפאסו טונלה מתאים למגוון רחב של גולשים וגולשות, לסוגים שונים של קבוצות שמחפשים אופי שונה של חופשות סקי. סקי בפאסו טונלה- מומלץ בחום! כלומר, בקור!

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות