דברו איתנו
קבל הצעה





מאיירהופן- את ההתמכרות הזאת לא תרצו להפסיק

קשה לשים את האצבע על סיבה אחת שגורמת לגולשים הישראלים להתאהב במאיירהופן. אז קבלו כמה סיבות טובות לחזור לכאן עונה אחרי עונה, וזה רק על קצה המגלש...

5 מרחבי גלישה בסקיפס אחד!
מרחב ה- Super Zillertal הוא כל מה שגולש יכול לבקש לעצמו. הוא כולל 489 ק"מ של מסלולים מכל הסוגים ולכל הסגנונות המתחלקים בין 5 מרחבים שונים:
המרחבים Penken ו-Ahorn נמצאים מעל העיירה עצמה, מציעים 150 ק"מ של מסלולים לכל הרמות, ביניהם אזור ידידותי למתחילים, מסלולים כחולים ואדומים רחבים ונוחים, אוף פיסטים מרגשים וסנופארק מטורף.
קרחון ה- Hintertux בגובה 3,250 מ' מבטיח שלג כ-ל השנה, מסלול מעגלי באורך 72 ק"מ ובהפרשי גבהים של 1,500 מ' (!!!) ונופים שהמילה וואוו מתגמדת לידם.
מרחב ה- HochZillertalהוא עוד הזדמנות ליהנות ממסלולים רחבים ונוחים במגוון רמות
וה-Zillertal Arena שהוא האקסטרים במיטבו! 160 ק"מ של פאודר טרי ועמוק, אופפיסטים עוצרי נשימה ואתגרים למקצוענים.

אדרנלין באקסטרים
- הסנופארק המדובר של חברת VANS הוא גן עדן לגולשי פריסטייל שיגשים לכם חלום אחרי חלום עם שפע של מתקנים, אתגרים ומסלולים ב-5 דרגות קושי שונות. עוד לא בטוחים
 שאתם מוכנים לזה? תוכלו לצפות מהצד, גם זאת חוויה בפני עצמה.
- מסלול החרקירי במרחב ה panken הוא המסלול התלול ביותר באירופה עם שיפוע של 78°. אם אתם מנוסים, אמיצים ושולטים היטב במגלשיים שלכם תיהנו מחוויה מרגשת ומסעירה,   אם לא- עלו במעלית החולפת על פני המסלול ותיהנו לצפות בכל מי שמנסה את מזלו ו... לא תמיד מצליח

עיירה מרתקת
רק שעה נסיעה מאינסברוק- לשם מגיעות טיסות SKIDEAL, בעמק קסום בחבל טירול שבמרומי האלפים האוסטרים, מחכה לכם מאיירהופן. העיירה מצליחה להפתיע עם שילוב בין מבנים עתיקים שעוטפים מסורת בת 800 שנה, מדרחוב ידידותי לחובבי השופינג, אוכל מסורתי ואווירה מחבקת, לבין סצנת אפר'ה סקי מגוונת, מרכזי ספא מושקעים וקהל צעיר וצבעוני.

סצנת אפר'ה סקי מסעירה
למרות המסורת העתיקה, במדרחוב הראשי בעיירה תגלו את הצד השובב של מאיירהופן. תמצאו ברים, מסעדות, אטרקציות וטונות של בילויים אמנם לא תמצאו את עצמכם רוקדים בתחתוני דרייפיט על הברים כמו באישגל, אבל גם לא יהיה לכם רגע אחד משעמם.
בר ה- ice bar שנמצא בצמוד למעלית העולה ל-Penken הוא אחד המקומות הפופולאריים ביותר בעיירה למסיבות אפר'ה סקי. האווירה שם לוהטת והווליום עולה ככל שהשעון מתקדם.
משם תוכלו לדלג ל- Brückenstadl או ל- חרקירי בר על הרחוב הראשי
ולקינוח בקרו בבר המרתף של ה- FUNKY'Sלמסיבה פרועה עד השעות הקטנות.

אוכל מסורתי מעולה
ברחבי האתר והעיירה תוכלו למצוא מגוון מסעדות ובתי קפה שיבטיחו לכם חוויה קולינרית מצוינת בסגנונות שונים:
Gasser- כשאתם יורדים רעבים מההר, רוצו לשם! מעדנייה אוסטרית מושחתת וטעימהההה שחייבים לסמן עליה וי
GOLDKIND- מסעדת בריאות היפסטרית עם מרקים, שייקים ואוכל בריאות מדהים, גם הטבעונים שביניכם ייהנו שם!
KOSTNER- בית הקפה הכי טוב בעיירה. מגישים אפל שטרודל מסורתי שיגרום לכם ללקק את האצבעות דרך הכפפות
Kristallhütte- על ההר, במרפסת שמש מדהימה, מול הנוף ניצבת מסעדה משגעת עם צוות שפים שמרכיבים תפריט משוגע שאי אפשר לא לאהוב! נסו את ההמבורגר ואל תוותרו על הקייזרשמאהרן לקינוח.
M'S- בר מסעדה ברחוב הראשי. אחד המקומות העמוסים בסביבה. מתאים גם לבירה וגם לעצירה לפיצה. בימי רביעי ושישי יש הופעות חיות עם אווירה טובה.
מאמה מיה- מסעדה איטלקית מפנקת עם מגוון רחב של פיצות ופסטות
קריסטל- מסעדה על ההר שתבטיח לכם נוף מדהים ותפריט מגוון וטעים אל תפספסו!

אטרקציות על השלג
בנוסף לאינספור המסלולים בחמשת המרחבים, במאיירהופן תוכלו למצוא שפע של הזדמנויות לאטרקציות ואקסטרים:
Paragliding- מצנחי רחיפה שיעיפו אתכם באוויר וינחיתו אתכם על השלג.
בערב, אחרי שעות הגלישה תוכלו ליהנות ממסלול מזחלות מואר של 7 ק"מ של אקסטרים שאמנם יראה לכם כחול ורגוע, אבל יגרום למזחלת שלכם לטוס קדימה ולדופק שלכם לעוף גבוה!
וגם: מגרש קרח להחלקה, פארק מים, טיפוס הרים ועוד.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות