דברו איתנו
קבל הצעה





תוססת כמו עיר ופסטורלית כמו כפר- מאיירהופן, האוסטרית שתטריף אתכם!

מאיירהופן היא עיירה קטנה, יפהפייה ומרתקת ב-Zillertal - עמק קסום בחבל טירול שבמרומי האלפים האוסטרים. היא נמצאת במרחק של שעה נסיעה מאינסברוק, בגובה של 630 מ' ומעליה מתנשאים רכסים בגבהים שבין 2,000 ל-3,500 מטרים.

במהלך היום תוכלו ליהנות משיטוט בין מבנים עתיקים עם מסורת בת 800 שנה אבל בשעות הערב, כשהמדרחוב הראשי של העיירה קם לתחייה, מתגלה הפן השובב והבועט של מאיירהופן - ברים תוססים, מבלים עם קיבולת אלכוהול מוגזמת, מוסיקה מעולה, מסיבות, מסעדות ואפשרויות בילוי בלתי נגמרות!

תשתו משהו!
ה- ice bar שנמצא בצמוד למעלית העולה למרחב ה--Penken הוא אחד המקומות הפופולאריים ביותר בעיירה למסיבות אפר'ה סקי. האווירה שם לוהטת והווליום עולה ככל שהשעון מתקדם. משם תוכלו לדלג ל- Brückenstadl או ל- חרקירי בר על הרחוב הראשי, ולקינוח בקרו בבר המרתף של ה- FUNKY'Sלמסיבה פרועה עד השעות הקטנות.

תאכלו משהו!
אם אתם פחות בעניין של מסיבות, ריקודים ואלכוהול, המדרחוב של מאיירהופן מציע מסעדות וחנויות שיעשו לכם לא פחות שמח:
GASSER – מעדנייה אוסטרית מושחתת
GOLDKIND – מסעדת בריאות היפסטרית עם מרקים, שייקים ואוכל בריאות מדהים, גם לטבעונים!
מאמה מיה- מסעדה איטלקית מפנקת עם מגוון פיצות ופסטות
קוסטנר- בית קפה עם מאפים וקינוחים מפנקים
קריסטל – מסעדה על ההר שתבטיח לכם נוף מדהים ותפריט מגוון וטעים אל תפספסו!

הפסקת צהריים במתחם הגלישה

אל תשכחו שהגעתם לגלוש
ה- Super Zillertal הוא מרחב גלישה ענק הכולל 487 ק"מ של מסלולים המתחלקים בין 5 מרחבי גלישה שונים: מרחבי ה-panken וה- Ahron הנמצאים מעל העיירה מציעים מסלולים שיתאימו לכל הרמות וגם סנופארק היסטרי בחסות חברת VANS שהוא גן עדן לפריסטייל עם מתקנים ב- 5 דרגות קושי שונות ושפע אפשרויות להשתולל.
קרחון ה- Hintertux בגובה 3250 מ' המאפשר גלישה לאורך כל השנה ומציע מסלול מעגלי אטרקטיבי במיוחד באורך של 72 ק"מ ובהפרשי גובה של כ-1,500 מטרים, שפשוט אסור לפספס.
מרחב ה- Kaltenbach- מרחב מטופח עם מסלולים רחבים במיוחד, וה-Zillertal Arena - 160 ק"מ של מסלולים מגוונים, רחבים וידידותיים עם פאודר חלומי ונוף עוצר נשימה.

כדי להגיע אל המסלולים תוכלו להשתמש בתשתית המעליות והגונדולות המתקדמות במרחב הכוללת 178 מעליות מתקדמות ונוחות לשימוש.

מישהו ביקש אקסטרים?
מסלול החרקירי במרחב ה- panken הוא לא לבעלי לב חלש. מדובר במסלול התלול ביותר באירופה, שיפוע של 78° ושלג שנוטה להיות קרחי במיוחד.
הגולשים האמיצים שיעזו לגלוש עליו ״יצנחו״ קרוב ל-400 מ' בגובה, אבל יגיעו לסוף עם חוויה של פעם בחיים.
אם אתם לא בעניין של אקסטרים קיצוני, עלו במעלית החולפת על פני המסלול ותיהנו לצפות בכל מי שמנסה את מזלו ו... לא תמיד מצליח.

גולש סנובורד במרחב הגלישה

לסיכום
מאיירהופן היא המקום המושלם להגיע אליו עם החבר'ה. לעוף על מרחבי הגלישה ביום, לטבול בספא אחה"צ, לרקוד באפר'ה סקי על ההר, לשתות בירה בבר בערב ולאבד את הגבולות במסיבה סוערת עד השעות הקטנות של הלילה... יש בה הכל מהכל והיא מתאימה לכולם! גלשו לבקר!

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות