דברו איתנו
קבל הצעה





עובדות חשובות על אתר הסקי הכי שמשי באיטליה

הוא לא מסתפק בלוקיישן מטורף, גם לא בממוצע של 70% ימי שמש בשנה, 100 ק"מ של מסלולי גלישה מגוונים, קרחון שמגיע ל-3,000 מ' ואפילו לא בעיירה אינטימית וחמימה שתחבק כל הרכב. פאסו טונלה שנחשב אחד האתרים הכי ידידותיים למשפחות, לא מפסיק לחדש ולהתחדש. אז הנה כמה עובדות שכדאי לדעת על פאסו טונלה.

1.
פאסו טונלה נהנה מלא מעט יתרונות. אבל אם תבקשו מאיתנו לבחור את הבולט שבהם כנראה נלך על: לוקיישן. הוא ממוקם בגובה 1,884 מטר בעמק השמש- נתון שמבטיח גם ממוצע של 70% ימי שמש בשנה, וגם את היותו אחד מאתרי הסקי הבטוחים לשלג.

2.
מרחב הגלישה מתפרש על פני 120 ק"מ של מסלולים שמרגישים כמו הרבה יותר בזכות המבנה הרחב, החיבור והשלג המשובח. המסלולים הרחבים הם בסיס אידאלי למי שעושה את צעדיו הראשונים על השלג וזקוק לתרגול ולמידה, ולצידם פרוסים מרחבי אוף פיסט מאתגרים גם לוותיקים שבגולשים.

3.
קרחון פרסנה מגיע לגובה של 3,100 מ'- שם בפסגה מחכה לכם נקודת תצפית על כל עמק השמש! את החזרה מהתצפית תוכלו לעשות בגונדולה או במסלול ארוך ומרהיב של 12 ק"מ שייקח אתכם לעיירת השופינג הקסומה- פונטה דה לניו. אבל רגע לפני שאתם מגיעים לפסגה, עצרו בגובה 2600 מ', שם מחכה לכם מרכז ספא מהחלומות! Rifugio Capanna Presena הוא מתחם המציע מגוון טיפולים, פינוקים, סאונות, ג'קוזי, בריכה מחוממת, חדרי רגיעה והכל צופה את מרחב הגלישה. הדרך המושלמת להירגע בסוף הגלישה!

הרים מושלגים על רקע עננים

4.
פאסו טונלה היא עיירה אידאלית למשפחות! הכל קרוב, נגיש ונוח, המלונות ממוקמים מול מעליות הסקי או במרחק 5 דק' הליכה מהן וברובם חדרי משחקים לילדים; המקומיים לבביים, המסלולים רחבים ונוחים לתרגול, ובחופשות פורים ופסח תוכלו למצוא באתר קייטנות SKIDEAL עם פעילויות והדרכות גלישה לילדים בעברית! כך, בזמן שהילדים לומדים לגלוש (תתכוננו, הם לומדים מהר!), להורים יש זמן לצאת להתפרע במסלולים המורכבים יותר, ולשמור את הגלישה הרגועה ואת הטיולים ברחבי העיירה לשעות אחר הצהרים- כזמן איכות משפחתי.

5.
הגולשים המנוסים יוכלו להרחיב את הסקיפס ולצאת לגלוש באתר השכן- מדונה די קמפיליו שנחשב לסלון הכי מפואר בדולומיטיים ומציע 200 ק"מ נוספים של מסלולים המתאימים בעיקר למי שכבר פגש שלג בעבר.

6.
כדי להצליח להשתחל לליגה של הגדולים, בפאסו האיטלקי מקפידים לחדש ולהתחדש לעתים קרובות. בשנים האחרונות ביצעה הנהלת האתר מיזוג עם מרחב הגלישה של העיירה השכנה- פונטה די לניו, ובכך הגדילה את מרחב הגלישה כמעט פי 2.

7.
לאחרונה נפתח באתר מרכז חדש: מרכז REDIVAL- מבנה עצום עטוף זכוכיות שקם בהשקעה של 3 מיליון אירו וממוקם בצמוד למעליות אל מרחב הגלישה. המרכז כולל חנויות להשכרת ציוד גלישה, בר אפר'ה סקי לבירה של סוף יום, מסעדה מפוארת, טראסת שמש לארוחות מהירות יותר, מרפאה, משרד סקיפס וכל מה שגולש צריך- במקום אחד מושקע במיוחד!

גולש סנובורד

8.
בקרחון הפרסנה בגובה של 3,100 מ', קם בר הופעות בקונספט שכולו קרח- ICE MUSIC .
ההופעות מתנהלות בתוך איגלו וכלי הנגינה כולם עשויים קרח כך שהנגנים מנגנים בגיטרה, מערכת תופים וכלים נוספים שגולפו בקרח במקצועיות. ההופעות מתקיימות בימי חמישי ושבת בשעות אחר הצהריים. חוויה!

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות