דברו איתנו
קבל הצעה





יעדי הסקי החמים

באיזה אתר סקי לבחור השנה? המבחר עצום ואינסופי, מרוב לבטים יש לכם סחרחורת וקשה להחליט. מומחי הסקי שלנו מגישים לכם את האתרים הכי חמים באוסטריה ובצרפת:

בהתלבטות מפרכת בין אינספור בחירות שכולן טובות, בחרנו עבורכם ארבעה מהאתרים השווים במיוחד. הפרמטרים לבחירה הם איכות המסלולים והאוף פיסטים, איכות חיי הלילה והאפר'סקי באתר, בתוספת הטעם האישי שלנו. קבלו דוגמית מהאתרים הכי נחשקים באוסטריה ובצרפת השנה.

צרפת, Val Thorens
חד וחלק - אתר הסקי הכי פופולרי באירופה, ואחד הפופולריים ביותר בעולם. הוא מושלם עבור סקיירים וסנובורדיסטים בכל הרמות. הטופ של הטופ של הקרם של הקצפת, כמו מילאנו לחובבי אופנה, או הוואי לגולשי הגלים. ואל טורנס מציע כ 150 ק"מ גלישה באתר עצמו  ו-600 ק"מ של מסלולים במרחב שלושת העמקים המפורסם.
חיי הלילה בואל טורנס תוססים, עשירים, סקסיים, ומגוונים מאוד עם מועדונים הידועים בכל אירופה. בנוסף, כמו עוד כמה עיירות סקי בצרפת, האתר כולו בנוי על Ski-In\Ski-Out. כלומר, קחו בחשבון שרבות מהמעליות מציצות על החלון שלכם, אז כדאי לשקול להתעטף במגבת כשאתם יוצאים עירומים מהמקלחת.

צרפת, Avoriaz
בכל בוקר באבוריאז מגיחים עשרות אלפי גולשים מדירות ה- Ski-In\Ski-Out שלהם, ומתחילים בגלישה ישירה אל עבר המסלולים והמעליות. זוהי תמונה סוראליסטית לחלוטין שמזכירה שעת לחץ תחבורתית בכרך עירוני - רק שכולם על מגלשי סקי או סנובורד. אחרי שנעלתם את המחליקיים או שרכתם את נעלי הסנובורד, נפרש בפניכם יקום שלם של מסלולים עם 650 ק"מ של מסלולים בסקי פס מורחב. לאן אתם רוצים לגלוש? ימינה? שמאלה? הכל מותר, רק תבחרו כיוון, ואם חשבתם ששווייץ רחוקה, אז אופס… אתם עלולים למצוא את עצמכם חוצים את הגבול בלי שתרגישו, אבל אל דאגה, הסקי פס תופס גם שם.

אוהבים קיקרים, ריילים ופייפים? אל תחמיצו את הסנופארקים החלומיים והמושקעים באבוריאז. יש שם אפילו סנו פארק שהוא בעצם מסלול מכשולים טבעיים, עם מתקנים שבנויים מעץ כדי שישתלבו באווירה הירוקה כיאה לעיר ללא מכוניות. אף אחד שמגיע לאבוריאז גם לא רוצה לפספס את מרחבי האוף פיסט המטריפים ובתוליים שמצפים רק עבורו. האתר מושלם למתחילים, בינוניים ומתקדמים.  אבוריאז מתאימה לכל תקציב, החל בדירות בסיסיות שמתאימות למגורים ובישול עצמי, וכלה בדירות פאר עם סאונה, בריכה ומסעדות.

אוסטריה, Ischgl
רוצים לקבל שתי חופשות סקי במחיר של חבילת סקי אחת? אם התשובה היא כן, כדאי לכם לטוס לאישגל, כי באישגל חבילת הסקי שלכם כוללת לא רק 6 ימי גלישה, אלא גם 6 ימי בילוי אחה"צ, ערב ולילה מפוצצים בריגושים ובילויים אל תוך הלילה ועד אור הבוקר.
מרחב גלישה של 235 ק"מ, אוף פיסטים מרטיטי לב בניחוח אוסטרי, סנופארקים מגניבים, הופעות ענק בתחילת ובסוף עונה עם אמנים מהטופ העולמי כמו אלטון ג'ון, קייטי פרי, ריהאנה וסטינג,  סצינת סאונות מדליקה, וטונות של גרוב טרנדי. במילה אחת - מדהים. בשתי מילים - מדהים מהמם מטריף, חלום שמתגשם, אין אין אין….!

אוסטריה, Mayrhofen
אתר אחד, שני הרים, ו-1,000 אפשרויות! זהו המקום למי שרוצה לחוות הכל! גלישת אקסטרים ב-Harakiri,  אחד המסלולים התלולים ביותר בעולם, סנו-פארק הטוב ביותר באירופה, בילוי לילה רומנטי בתוך איגלו, סאונות נוטפות, חיי לילה משוגעים עד אור הבוקר, אה כן וכמעט שכחנו… מסלולי סקי משובחים עם שלג איכותי לכל הרמות, והכל ארוז באווירה אוסטרית אותנטית.

ההקפדה ניכרת בכל, ממעליות מחוממות, ועד למשל למסעדה על ההר בשם Freiraum, יצירת מופת אדריכלית עם נוף עוצר נשימה הנשקף ממנה. עם 150 ק"מ של מסלולי גלישה במאיירהופן ו 487 ק"מ בסקי פס המורחב מאיירהופן תהיה חוויה שתזכרו לשנים רבות.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות