דברו איתנו
קבל הצעה





טיולים באזור זלצבורג

אפשר לומר שמרוב עצים לא רואים את האלפים, אבל לכל עמק פורח יש את הייחודיות שלו. באזור צל אם זי וקפרון קיים שילוב יוצא מן הכלל של יערות הירוקים עם שלג לבן שמכסה את קרחון Kitzsteinhorn בכל עונות השנה. אם זה טיול פסטורלי או טיפוס אינטנסיבי, בצל אם זי-קפרון יש שביל לכל אחד ואחת.

הנה מספר מסלולים מומלצים במיוחד לטיילים ביניכם:

Zell am See & The Schmittenhohe

התחנה הראשונה במסלול הזה היא גונדולת Seilbahn שעולה לגובה מדהים של 1,965 מ' לפסגת הר צל. משם ההליכה היא על רכס ההרים דרך פסגות Salersbachkopf ו- Sonnkogel. הנוף עוצר נשימה! במהלך הדרך תזכו לראות מלמעלה את אגם צל וגם תעברו דרך יער צפוף, כך שרואים כל נוף שלעמק יש להציע. ניתן להאריך את המסלול ולסקור גם את פסגת Wankrautkopf. בירידה מהפסגות תוכלו לבחור לפנות לכיוון אגם צל המדהים, או לקחת את מעלית Sonnalmbhan.
משך המסלול המשוער (ללא הפסקות) 2.5-3 שעות. מרחק 9 ק"מ. 

 Erlebnisweg Höhenpromenade

מסלול מושלם למשפחות! לא ארוך במיוחד, קל להליכה ומלא במשחקים שישאירו את הילדים סקרנים. במהלך הטיול תתקלו במשחקי חשיבה לילדים שמלמדים על האזור ועל הטבע שסביבכם. בנוסף תמצאו גם גן שעשועים ופסלי עץ יפים שהופכים את המסלול להרבה יותר צבעוני. במהלך המסלול יש תצפית פנורמית שתחשוף בפניכם נוף יוצא מן הכלל! וכדי שכל המשפחה תבין בדיוק באיזה מקום יפה היא נמצאת- הסתכלו דרך המיקרוסקופ המיוחד המציין את שמות הפסגות והעמקים כאשר מסתכלים דרכו. 
משך המסלול המשוער (ללא הפסקות) שעה, מרחק 2.4 ק"מ.

HPB Viehhofen: Kaprun & the River Salzach

מסלול מעגלי נעים וקליל, רובו על קרקע שטוחה ללא עליות וירידות. חלקו הראשון של המסלול ברובו הוא הליכה לצד הנהר שבאזור. הדרך מוצלת ברובה ויש מספר ספסלים לעצירה ולמנוחה. במהלך המסלול תקיפו את טירת קפרון ההיסטורית- מבנה מרשים מהמאה ה-12 ובעל חשיבות היסטורית לאזור. חלקו האחרון של המסלול הוא דרך עפר החוצה שדה חקלאי, מה שנותן אווירה פסטורלית ונעימה.
משך המשוער (ללא הפסקות) שעה ורבע, מרחק 5.2 ק"מ. 

חזרה לאטרקציות קיץ בזלצבורג

צפה בסרטון

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות