דברו איתנו
קבל הצעה





לגלוש עם הילדים – כל מה שאתה צריך להכין לסקי בחנוכה

חגים הם זמן למשפחה, לחברים, זמן לשבת ביחד מסביב לשולחן ולהנות מזמן איכות! והכי תענוג- החגים של החורף. חנוכה הוא ללא ספק אחד החגים המרגשים והמשפחתיים ביותר! זה לא נס אלו החיים האמיתיים. תארזו את החנוכיה במזוודה, את ה"מעוז צור" שלכם תשירו על פסגות ההרים המושלגים!

אנחנו הישראלים אוהבים לבלות את חופשות החגים המשפחתיות בחו"ל. זו הזדמנות מעולה לחגוג אחרת, לעשות משהו מיוחד, לצאת לחופש מהעבודה וההתחייבויות ופשוט להנות בלי דאגות. חופשת סקי בחנוכה תהפוך את חג האורות לקסום במיוחד. אנחנו רוצים לספר לכם על כמה דברים שהופכים את חג החנוכה למושלם עבור חופשה משפחתית בחו"ל, ובמיוחד למה סקי בחנוכה הוא הבחירה המושלמת לחופשה משפחתית חגיגית.


אז מה צריך לחופשת סקי מושלמת בחו"ל? קודם כל- וודאו שכל המשפחה לבושה היטב. מעיל ומכנסיים עמידים למים שמתאימים לשלג ולסקי! שימו לב לאקססוריז שעליהם אסור לוותר- כפפות מתאימות לגלישה, כובע צמר לקסדה, באף או צעיף שמגן על הצוואר מהרוח, וכמובן גוגלז! ברור שמדובר בלוק מאוד ספציפי, ולפעמים נראה אולי יקר ולא הכרחי לקנות חליפות גלישה לכל המשפחה רק בשביל שבוע אחד או שניים בשנה. ממליצים לדבר עם חברים גולשים ולהלוות מהם, או להתעניין בחנויות גלישה לגבי השכרת חליפות סקי.

דאגו שכל המשפחה תהנה עד הסוף מחופשת הגלישה שלכם. רשמו את הילדים לקייטנת הגלישה שלנו שבה הם יהנו מלו"ז יומי שכולו שלג וכיף. הילדים ילמדו לגלוש בשני שיעורים- בוקר וצהריים. ובאמצע יהנו מזמן מנוחה, ארוחת צהריים ומשחקים בחסות צוות הבייביסטריות הגולשות שלנו. גם אחרי הצהריים, ואחרי שיעור הגלישה השני, הילדים יחזרו למשחקיה בה יוכלו להנות מסוף היום עד שאתם תסיימו את הגלישה שלכם- ותבואו לאסוף אותם! ככה תוכלו לגלוש בראש שקט ולהנות מהיום בידיעה שהילדודס בידיים הכי טובות שיש. מרגישים שגם אתם צריכים קייטנה? מעולה! הרשמו לחוגי הגלישה בבתי הספר המקומיים וקבלו הדרכה מהמומחים! 

גם בחופשות סקי- טיימינג זה הכל! סקי בחנוכה הוא אידיאלי. החופש הארוך משחרר את הילדים מהלימודים וככה הם לא יפסידו ימי בית ספר יקרים. ואתם? היש מקום עבודה שאין לו סימפטיה לחופשת סקי בחנוכה? זמן אידיאלי לברוח מהארץ כדי לנקות את הראש, להנות מהחורף האירופאי ומהשלגים הלבנים! 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות