דברו איתנו
קבל הצעה





חנוכה על השלג

חופשות סקי משפחתיות הן כבר מזמן חלק מהמיינסטרים. מדי חורף אלפי משפחות ישראליות בוחרות לנצל את חופשות החגים מהמסגרות ולצאת לחופשה שהיא שילוב מושלם בין עצמאות, חוויות בלתי נשכחות, זמן גיבוש משפחתי ונופים עוצרי נשימה. אז קבלו את כל מה שכדאי לדעת על חופשת חנוכה על השלג

 

אלפי ישראלים שכבר הצטרפו בשנים האחרונות לטירוף הלבן, בוחרים לנצל את חופשת הילדים מהמסגרות בחנוכה, וטסים לחופשת סקי משפחתית המשלבת אקסטרים למבוגרים וקייטנות גלישה לילדים. גם פורים ופסח הם הזדמנויות שמביאות משפחות ישראליות לבלות זמן איכות משותף על השלג, אבל היתרון של חנוכה הוא התזמון- קצת לפני המעבר הרשמי ל- high season, כשהאירופאיים עוד לא מסתערים על המסלולים, המדרונות עוד מרווחים, המעליות עוד פנויות, אבל השלג כבר נותן שואו שלא יבייש את הפסטיגל!

 

אז איך זה עובד?

חופשת SKIDEAL משפחתית היא חופשה שתפורה מכל הכיוונים. בכל בוקר הילדים יוצאים לקייטנת גלישה המשלבת שיעורי סקי וסנובורד, ארוחת צהריים ופעילויות עם צוות ישראלי. כל קבוצת קייטנה מונה עד 8 ילדים ומלווה במדריך גלישה מקומי ומתרגם ישראלי, כלומר 2 מבוגרים על עד 8 ילדים! יחס שיבטיח לכם שהקטנטנים שלכם בידיים הכי טובות שאפשר.

ההדרכות מתבצעות בעברית כדי לתת לילדים את התחושה הכי נינוחה ובטוחה, והצוות המלווה את הקייטנה מוכשר לעבודה סבלנית, מחויכת ונעימה עם הילדים.

 ומה עם ההורים?!

בזמן שהילדים לומדים לגלוש, צוברים חוויות ומכירים חברים בני גילם, להורים יש הזדמנות לקרוע את המסלולים, לשתות בירה מול הנוף, לבקר בספא ולהגיע לאסוף את הגוזלים אחר הצהריים אחרי יום שלם של חוויות.

אז איך שונה חופשת חנוכה מחופשת סקי משפחתית לאורך העונה?

חופשת SKIDEAL משפחתית בחנוכה כוללת אווירת חג צבעונית- הדלקת נרות חגיגית על השלג בכל ערב עם קנון "מי ימלל" וויכוחי "קודם הנרות הללו או מעוז צור?", הופעות חיות של מגוון אומנים ישראלים,  חלוקת סופגניות ופעילויות לכל המשפחה.

לאן טסים?

פאסו טונלה היא עיירה אידאלית למשפחות! הכל קרוב, נגיש ונוח, המקומיים לבביים, המסלולים רחבים ונוחים לתרגול והקרחון במרחב הגלישה שמטפס את למעלה מ-3000 מ' מבטיח שלג איכותי גם בשלב הראשוני של העונה.

ואל טורנס - יש רק אחת. 

אז תארזו את החנוכיות ובואו לתת לילדים שלכם הזדמנות להוכיח שהם יותר גיבורים מיהודה המכבי...

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות