דברו איתנו
קבל הצעה





גודאורי – המחיר הוא רק תירוץ

רק שעתיים וחצי טיסה ושעתיים נסיעה משדה"ת יובילו אתכם לאתר בוטיק שמצליח להיות גבוה יותר מוואל טורנס (3276 מ'!) וזול יותר מבנסקו. אבל המחירים המצחיקים במסעדות, הברים, בתי הקפה והמלונות- הם רק ההתחלה...

מי שביקר בגודאורי, גאורגיה בעיקר מדבר על זה שהמחירים כל כך נמוכים שקשה להאמין שזה אמיתי, אבל האמת היא שיש בו עוד הרבה יותר, מעין תחושה כללית של "כל החבילה!".
אתר בוטיק עם עיירה כפרית אינטימית, מלונות מרהיבים, מושקעים ומפנקים וכמעט בכולם גישת ski in\out ישירה מפתח המלון; שפע מסחרר של אפשרויות בילוי וקולינריה, אטרקציות מגוונות ומרחב גלישה שיצליח להפתיע אתכם.

מרחב הגלישה
לא תמצאו כאן 600 ק"מ של מסלולים אינסופיים, אבל המסלולים הרחבים והארוכים והתחזוקה השוטפת מקנים ל-70 הק"מ של המסלולים הגיאורגים להרגיש כאילו אתם גולשים בצרפת.
במרחב הגלישה של גודאורי אפשר ליהנות מהפרשי גבהים שמתחילים ב- 1900 מ' ומטפסים עד ל- 3276 מ', ממסלולים מאתגרים שמתאימים לכל הרמות והסגנונות ובעיקר מתחזוקה מושקעת ומערכת מעליות חדשה שהוקמה באתר בשנתיים האחרונות וכוללת מעליות של החברות המובילות בעולם (דופלמאייר ופומה) שמבטלות כמעט לחלוטין את התורים ומשדרגות את חוויית הגלישה.
לזה מתווספת עונת גלישה ארוכה ותצפית מטריפה הצופה בין היתר על הר הגעש קזבק המתנשא לגובה של 5 מ'.

הכינו את האדרנלין
70 ק"מ של מסלולים נשמע כמו מרחב קטן וקל למיצוי, אבל חובבי האקסטרים יצליחו להוציא ממנו עוד הרבה יותר. גודאורי הוא מלך האופפיסטים! תוכלו למצוא שטחי פרירייד מהפנטים ומאתגרים בכל פינה ולגרום לדופק שלכם לעלות הכי גבוה. טיפ מאיתנו: קחו הדרכה שתעזור לכם לבחור את המיקומים הכי טובים ובטוחים, ולמקסם את החוויה.
בסנופארק של גודאורי מחכים לכם קיקרים, מקפצות, ריילים ובוקסים לרמות שונות. בסוף הפארק יש בר שכיף לשבת בו ולצפות וכיף לקפוץ לידו ולהשוויץ (;

באנו לבלות!
בגודאורי, בכל מקום בעיירה ועל מרחב הגלישה פזורות מסעדות בסגנונות שונים וטעמים משתנים שהופכים את חופשת הסקי בגיאורגיה לחוויה לכל החושים!
>דראנק צ'רי- מסעדת הרים עם ריהוט גדול ומרשים, אווירה עשירה, מנות ענק מצוינות ומחירים נמוכים במיוחד!
>וויסקי- מסעדה גיאורגית מקומית בעיצוב אותנטי, עם מנות מסורתיות
>AVATOR- בשעות הלילה, המסעדה במלון לופט הופכת לדאנס בר עם עמדת DJ, בר יינות מצוין וקינוחים מומלצים
>IGLOO- מסעדת הרים עם טראסת שמש פתוחה שמשקיפה על הסנופארק.

רכבל בגודאורי

לינה בגודאורי
Marco Polo Hotel 4*- מול נוף הרי הקווקז, בגובה 2,003 מטרים, בגישת ski in\out ישירה למסלולים ובמרחק צעדים ספורים מהרכבל, מחכה לכם מלון מרקו פולו היוקרתי.
בכל אחד מחדרי המלון תמצאו מיטות רחבות, עיצוב מודרני, טלוויזיה, שולחן עבודה, ארון בגדים, חימום, מיני בר, מקלחת פרטית עם מוצרי טיפוח איכותיים, חלוקי רחצה, נעלי בית ומייבש שיער. הספא של המלון כולל אמבט עיסוי, סאונה פינית, בריכת שחייה, טרסת שמש ומגוון עיסויים וטיפולי יופי ובריאות.
את הארוחות תאכלו במסעדת Soliko במלון, שם מחכות לכם מנות קווקזיות לצד מנות אירופאיות.
עוד במלון- בר Marco Polo Kamin , מבחר יינות וקוקטיילים המוגשים בטרקלין, חדר משחקים לילדים, שירות בייביסיטינג, אולם באולינג, מגרשי טניס מקורים, דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, חנות להשכרת ציוד סקי, סקירום ועוד.

Gudauri Lodge 5* - מלון לודג' שנחנך ממש בעונות האחרונות הוא תצוגה עוצרת נשימה של עיצוב מלא בסטייל, נוחות מושלמת, קולינריה מפתיעה ושירות שעוד לא פגשתם בשום מקום אחר.
המלון ממוקם על המסלולים! ובגישת ski in\out מושלמת. במלון גם חנות השכרת ציוד וחדר סקי עם מחממי נעליים. הכי נוח שאפשר!
מתחם הספא הוא גולת הכותרת של המלון: מקלחות קרח, בריכת שחייה גדולה מקורה, פינות מרגוע, עיסויים וטיפולים, סאונה וחדרי אדים וגולת הכותרת- ג'קוזי ענק תחת כיפת השמיים ועוד מגוון פינוקים.
החדרים המעוצבים כוללים: חימום, מקומות אחסון נוחים, מיטת ענק מפנקת, שולחן עבודה, טלוויזיה, מיני בר, גישה חופשית ל-Wi-Fi, מוצרי טיפוח יוקרתיים, חלוק רחצה, מגבות, מייבש שיער, נעלי בית ומברשת שיניים.
עוד במלון: טרסת שמש עם ריהוט גן, כספומט, דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה,
חנות יינות עם יינות גאורגיים מובחרים, בר אפר'ה סקי חיצוני על המסלול, חדר סיגרים ואזור פוקר.

Gudauri Hotel Loft 4*- מלון לופט ממוקם על המסלולים בגישת ski in\out מושלמת שתוביל אתכם למסלול ידידותי לכל הרמות! החדרים בקונספטים שונים ובעיצוב מודרני, בספא הפותח נוף פנורמי יחכה לכם גן עדן של ספא ובריאות: סאונה יבשה, חמאם טורקי בטמפרטורה של 45 מעלות, טיפולים ועיסויים, פינות מרגוע, ג'קוזי ובריכת שחייה ענקית על גג המלון.
עוד במלון: חדר ישיבות, חנות השכרת ציוד, חדר סקי, בר אלכוהול ובר שייקים.

מבט אל העיירה

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות