דברו איתנו
קבל הצעה





תעשו מקום למשפחה!

ההורים עפים על המסלולים בראש שקט, הילדים לומדים לגלוש בקייטנה (בעברית!) ובסוף היום מתכנסים לזמן איכות משפחתי שאין לו תחליף!

זה כבר לא סתם טרנד חולף, בעונות האחרונות הפכו חופשות הסקי המשפחתיות למיינסטרים, ואם אתם עוד לא חלק מזה, כדאי שתצמצמו פערים.

אין בה רשימת MUST שתאלץ אתכם לסימן וי על אתרים מיותרים, גם לא נסיעות ארוכות בהן תבלו סגורים ברכב, מביטים בנוף דרך שמשות ומנסים לפתור ויכוחים במושב האחורי. בחופשת סקי משפחתית יש אווירה אחרת. ההורים יוצאים לחרוש את המסלולים, הילדים לומדים לגלוש, משפרים טכניקות וצוברים חוויות בקייטנת גלישה עם הדרכות בעברית, ובסוף היום חוברים לזמן איכות משפחתי הכולל גלישה משותפת, אטרקציות ברחבי העיירה וזמן איכות משפחתי.

SKIDEAL Winter School לגילאי 4-12
קייטנות ההדרכה בעברית שלנו מבטיחות קבוצות אינטימיות, הדרכה מקצועית ומותאמת לרמות שונות, לו"ז שבנוי כך שיספק מעטפת הכוללת כל מה שדרוש, ובסופן, הקטנטנים ישאירו לכם אבק על המסלולים.

לו"ז קייטנות עם הדרכה בעברית לגילאי 4-12:

09:15-09:45 - התכנסות בנקודת מפגש עם הצוות 
09:45-11:45 - שיעורי גלישה חווייתיים בעברית
11:45-13:00 - ארוחת צהריים עם צוות הקייטנה
13:00-15:00 - שיעורי גלישה חווייתיים בעברית
15:00-17:00 - פעילויות ומשחקים עם צוות הקייטנה
17:00 - סיום הקייטנה

חשוב לדעת! לו"ז הקייטנה משתנה בין אתר לאתר בהתאם לביה"ס המקומי ושירותי הספקים השונים.
ביום האחרון לקייטנה מתקיים טקס סיום לאחר ארוחת הצהריים.
באתר הסקי גודאורי לו"ז הקייטנה מתחיל בשעה 10:00.
באתרי הסקי בנסקו לו"ז הקייטנה מסתיים בשעה 15:00.




מתי טסים? 
רוב המשפחות בוחרות לנצל את חופשות חנוכה, פורים ופסח מבתי הספר והגנים, ולצאת לחופשת חגים משפחתית על השלג.
חופשת פסח לדוג', שיוצאת בד"כ בשלב מושלם בעונת הסקי בו הפסגות עוד מלאות בשלג אבל מזג האוויר הופך קצת סלחני יותר, הן מבוקשת במיוחד!
מי שיבחרו לצאת לחופשת סקי בפסח יעמדו בפני 3 אפשרויות-
חופשה מוקדמת המאפשרת לחזור לארץ לחגיגת ליל הסדר המסורתית סביב שולחן הדודות,
חופשה הכוללת חגיגות ליל סדר מושלגת בגובה של 2,000 מ' ומעלה, עם הגפעילטפיש, ההגדה, האפיקומן וכל האווירה,
או חופשה שמאפשרת לבלות את ליל הסדר בארץ ולצאת אל השלג מיד אחריה.  

לצד חופשות הסקי בחגים, SKIDEAL מציעה גם קייטנות גלישה לילדים בעברית לאורך כל העונה בחלק מהאתרים (בנסקו, אנדורה וואלנורד). כך, תוכלו לבחור בעצמכם את התקופה הנוחה ביותר עבורכם לחופשה משפחתית מושלגת.  

לאן טסים?
האתרים הקרובים לישראל כמו בנסקו בבולגריה וגודאורי בגאורגיה, הכרוכים בפחות מ-3 שעות טיסה, מאפשרים בחירה בין חופשת סופ"ש משפחתית עם 3 ימי גלישה מלאים, חופשת ראשון עד חמישי עם 4 ימי גלישה מלאים, או  חופשת שבוע.



בנסקו, בולגריה- הוא יעד נוח במיוחד לחופשת סקי משפחתית. האתר נוח להתמצאות ועמוס אטרקציות שכיף להתנסות בהן עם כל המשפחה כמו: מתחמי החלקה על הקרח, מזחלות, סקי לילה, אופנועי שלג, מרכזי ספא, שופינג ועוד. ברחבי העיירה תמצאו מסעדות ומקומות בילוי, המלונות מציעים חדרי משחק, מגרשי פעילות והפעלות לילדים, והאווירה נעימה.

גודאורי, גאורגיה- רק שעתיים וחצי טיסה ושעתיים נסיעה משדה"ת יובילו אתכם לאתר בוטיק מדהים שנותן תחושה של "כל החבילה". מלונות מרהיבים, מושקעים ומפנקים וכמעט בכולם גישת ski in\out ישירה מפתח המלון; שפע מסחרר של אפשרויות בילוי וקולינריה, אטרקציות מגוונות ומרחב גלישה שיצליח להפתיע אתכם.


אל ואל נורד, אנדורה- אמנם יידרשו יותר מ-3 שעות טיסה, אבל מדובר באחד האתרים המתאימים ביותר למשפחות. העיירה ידידותית ונוחה, המרחב מציע אזור עצום ללמידה לצד מסלולים סלחניים למתחילים, דמויות ענק מחבקות את העוברים ושבים ברחובות ומדריכי הסקי הם המקצועיים ביותר בסביבה!

אל שלושת האתרים האלה, מציעה SKIDEAL חופשות משפחתיות עם קייטנות גלישה בעברית לילדים לאורך כל עונת הסקי.


 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות