דברו איתנו
קבל הצעה





5 סגנונות שונים לחופשת סקי

5 סגנונות שונים לחופשת סקי

לחופשת סקי הרבה פנים. היא יכולה להיות שבוע אינטנסיבי של גלישה נטו והיא יכולה להיות חופשת מסיבות סוערת. כל אחד ומה שהוא אוהב. חשוב להגדיר מראש, גם לפרטנרים שלכם לטיול וגם למומחי הסקי שיסייעו לכם להחליט על אתר לחופשה, מהו סגנון הסקי שלכם. הנה סקירה קטנה שתעזור לכם להחליט איזו חופשת סקי מתאימה לכם כמו כפפה חמימה שמתלבשת על היד ב-ד-י-ו-ק. 

 

1. אתם כל כך עסוקים ביום יום יום שלכם, בעבודה ובשגרה, בילדים ובעיסוקים, שכשאתם חושבים על חופשת הסקי שלכם, כל מה שאתם יכולים לבקש זה לשמוע שום דבר ואף אחד פרט לשקשוק הנעים של השלג על המגלשיים שלכם. אתם רוצים לבלות את רוב היום על ההר, לאכול טוב במסעדות איכותיות, ליהנות מקצת רומנטיקה ואווירה חורפית, לשוטט ברחובות האבן הצרים, לשבת ליד האח בלובי, להכיר עוד כמה גולשים מעניינים ואולי לצאת לאיזה אטרקציה חביבה בסגנון של טיול ערב מודרך בהרים, סנושואינג או קרוס קאונטרי.

במקרה כזה, האתרים המומלצים הם: Les Arcs, צרפת, Passo Tonale, איטליה, Madonna Di Campiglio, איטליה, Sella Ronda, איטליה, Solden, אוסטריה, Pas de la Casa, אנדורה.

2. אחד הדברים היותר חשובים לכם כשאתם עולים על ההר הוא פלאסק, כלי מתכת שמיועד לאלכוהול, אותו אתם מקפידים למלא ביגרמייסטר, וודקה או וויסקי טוב שקניתם בעיירה. אתם טסים עם החבר'ה, דוהרים על המדרון, יוצאים מהמסלולים ובין לבין, מנסים את מזלכם בסנופארק. בצהריים אתם עושים הפסקה במסעדת הרים חביבה ורצוי בשמש וכשאתם יורדים מההר, זה ישירות לפארטייה באחד ממועדוני האפר'סקי. ומשם, ממועדון למועדון.

במקרה שכזה, כדאי שתטוסו ל: Val Thorens, צרפת. Livigno, איטליהIschgl אוסטריה, St. Anton, אוסטריה, Mayrhofen, אוסטריה.

3. הצלחתם למצוא תאריך שלא מתנגש לכם עם בחינות הסימסטר. בילדות הייתם מתפנקים בחופשות עם ההורים אבל עכשיו זה הזמן שלכם עם החבר'ה ועליכם לשלם על החופשה הלבנה בכוחות עצמכם. ספא ממש לא מעניין אתכם וגם לא מסעדות יוקרה, אבל חשוב לכם מרחבי גלישה גדולים עם קהל טוב בגילכם, אפר'סקי מגניב ושמח וזמן איכות עם החבר'ה אחרי הגלישה ועם אנשים חדשים שתכירו. אתם גם לא צריכים קלאבים כמו בניו יורק או עיר גדולה ועמוסה, מספיק כמה פאבים חמודים ושמחים עם אווירה של ביחד, לובי של מלון פשוט או סלון חמים אם אתם לנים בדירות. את האוכל אתם קונים בסופר, בערב אתם מבשלים משהו וביום עולים להר עם סנדוויצ'ים שווים שאתם הכנתם ועם תמרים ואגוזים מהארץ. ההוצאה העודפת היחידה שנותרה היא על בירות.

אם זה הראש, תמצאו אותו באתרים כמו: Sella Ronda, איטליה, Passo Tonale, איטליה, Livigno, איטליה, Mayrhofen, אוסטריה (בדירות), Livigno, איטליה, St. Anton, אוסטריה (בדירה בכפר הקרוב St. Jacob), גם ב-Val Thorens, צרפת, Bansko, בולגריה ו-Pas de la Casa, אנדורה.

4. אתם מהמתפנקים. יצאתם לחופשת סקי שממנה תחזרו אחרים לחלוטין, חטובים יותר, רפויים, רגועים, ממורקים ומשוכים. כסף זה לא האישיו ועינוגי הגוף הם מטרה נעלה. אתם רוצים ציוד טוב כדי שיהיה לכם נוח, מלון איכותי עם מיטות טובות והכי חשוב, ספא כמו שצריך, עם מסג'ים טובים, ארוחות גורמה מזינות, אולי אפילו נסיעה לטיול וארוחה רומנטית ביקב שבסביבה, בספא מיוחד מימי הביניים או בעיר יפה עם שופינג איכותי. חשוב שמרחב הגלישה יהיה יפה ורחב ידיים ויהיו בו מסעדות הרים טובות.

נעים לנו להמליץ לכם על: Solden, אוסטריה, Ischgl, אוסטריה, Sella Ronda, איטליה, Madonna Di Campiglio, איטליה, Mayrhofen, אוסטריה, Livigno, איטליה, Val Thorens, צרפת . בכל אתר, תוכלו לבקש את אופצית האירוח המפנקת יותר ותחוו חוויה שונה לחלוטין מיתר הגולשים באותו האתר. למשל ב-Val Thorens, בקשו את ה-Kashmir. שונה לחלוטין מלינה בדירות.

5. אתם טסים לסקי עם הילדים והם מרכז החופשה. אתם רוצים שיהיו להם מספיק אטרקציות ופעילויות מגניבות, שיהיו מספיק ילדים בגילם ושהעיירה תהיה נוחה ונגישה למעליות ולמלון. אתם רוצים לאכול איתם פיצה או שניצל בצהריים ובערב לשבת מסובין במסעדה ממוצעת או בחדר האוכל של המלון. חשוב לכם שיהיה ספא במלון, עבורכם ההורים, אבל שתוכלו להיכנס אליו גם עם הילדים וחשוב עוד יותר, שיהיה מגרש להחלקה על הקרח, מזחלות, טרקטורונים ומופעים בערב. באתר חשוב שיהיו מספיק מסלולים למתחילים, קייטנות בעברית (רצוי) ומעליות גרירה (שעומדים עליהן).

חופשת סקי משפחתית נפלאה תוכלו למצוא ב: Avoriaz, צרפת, Mayrhofen, אוסטריה, Passo Tonale, איטליה, Sella Ronda, איטליה, Val Thorens, צרפת, Bansko, בולגריה ו-Pas de la Casa, אנדורה.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות