דברו איתנו
קבל הצעה





חמשת אתרי הסקי הכי רומנטיים

חופשת סקי יכולה להיות משב רוח קריר ורענן למערכת היחסים. פתיתי השלג על מחטי האשוח, הפסגות המושלגות באופק, פינות החמד החמימות בעיירות, עשויות מעץ מלא, ניחוחות העץ מארובות הבתים ואדי המים המבעבעים במרחצאות הם קיקר רציני לרומנטיקה. אז עבור הנסיכות והאבירים שבכם, הכנו רשימה נוטפת אהבה של אתרי הסקי הרומנטיים של אירופה.


Madonna Di Campiglioאי אפשר לדבר על אהבה מבלי להזכיר במילה את איטליה, הלב החם של אירופה, שיפעם לקראתכם מיד כשתעברו את הגבול. לאחר נסיעה ממושכת ויפה בלב ליבו של חורש מקסים וירוק בשטחי שמורת הטבע "Amadello Brenta", תגיעו לעיירה מתוקה אך יקרה להפליא, לשם נוהרים עשירי היבשת, ובצדק. רחובותיה מעוטרים מבני עץ עם פיתוחים, החנויות בה מוכרות מוצרי עתיקות, פרוות ותכשיטים. בקו אווירי של 600 מטר מעלה, כבר תמצאו את עצמכם במרחב גלישה איכותי ומושקע, ממנו תוכלו להגיע בגלישה לעוד כמה עיירות ציוריות, Pinzolo, Folgarida ואחרות וליהנות מאוכל מעולה ומכוס יין צוננת מיקבי האזור. כשתספרו לאיטלקים שאתם שוהים במלון הספא היוקרתי Chalet Del Brenta, תיראו בעיניהם חשובים יותר מהאפיפיור, וגם זה בצדק. כשתיכנסו לחדר המלח עם כוס תה צמחים ביד, אחרי רחיצה בסדרת המקלחות הטרופיות - תבינו.

Solden, אוסטריה: זהו יעד מצוין להעביר בו את ירח הדבש, במרכז הספא המפורסם ביותר בכל האזור – "האקוודום". את שמו תשמעו מיד כשתזכירו את המילה זולדן, שכן הוא הפך להיות סימן הזיהוי שלה. הוא נמצא מעט מחוץ לעיירה אך עם כל מה שצריך כדי לשמור על הרומנטיקה: אח בחדרים, אוכל מעולה ואחד מפארקי הספא היותר מפנקים של אירופה. 3 בריכות תרמיות תלויות באוויר, מחוממות לטמפרטורות שונות, סאונות, ג'קוזי (בלשון רבים), בריכות קרח, חדר קור ופינוקים נוספים. בתי הקפה והמסעדות הטירוליים במעלה האתר ובפינות חמד בעיירה, כמו גם בבית המלון המפנק, ישאירו אתכם מלקקים את האצבעות ואם כל השקט הזה יעלה לכם לראש, תוכלו לצאת לחגוג בשדרת המסיבות הפרועות של העיירה ולחזור רגועים ונינוחים לחדר.

Les Arcs, צרפת: דמיינו לעצמכם 4 עיירות פנינה יפיפיות, המחוברות כמחרוזת מהודרת על ידי כביש צר אחד, סביב אחד ממרחבי הגלישה היותר מפנקים של צרפת - Paradiski. כל עיירה קרויה על שם רומה – Les Arcs 1950, Les Arcs 2000 וכו' וככל שעולים בגובה, כך עולה סטנדרט הפינוקים. ראשית, הפינוק החשוב ביותר הוא גלישה ישירה מהחדר במלון אל תוך האתר, וכן מערכת של 144 רכבלים ומעליות משוכללות באתר. שנית, מרכז ספא מפנק במיוחד ושקט אמיתי שמאפשר באמת ליהנות ממנו ב-Les Arcs 1950. תחושת פסגות אמיתית, אווירה חורפית יפה בבתי המלון – בנייה מעץ, אח בוערת ואפשרות לשיטוט נעים בין העיירות. ולסיום, מסעדה צרפתית מצוינת העונה לשם Brasserie באותה העיירה, שם תוכלו ליהנות מארוחת Pierrade אלגנטית.

Sella Ronda, איטליה: כמו בקלאסיקת הילדים "מרי פופינס" בסלה רונדה תוכלו לקפוץ אל תוך ציור שמן איכותי, כשמאחוריכם מצוקי ענק מפודרים באבקה לבנה, וסביבם עמקים לבנים מלאים בפאודר. גם גלישה רגילה במרחב של Sella היא חוויה רומנטית, כשהנוף נותן גיבוי מהימן לתמונות מכל זווית ובכל שעה של היום. המרחב כה גדול (1,233 ק"מ!!) כך שתוכלו לעצור על כל פסגה לבנה ובכל פינת חמד, להרים כוסית של יין מקומי, להזמין מרק עגבניות חם או ליהנות מארוחה איטלקית טעימה במסעדות העץ המלא שבמעלה הרכבלים. אין יותר רומנטי מזה. אחרי הגלישה תוכלו לשוטט על הטיילת שבין קמפיטלו לקנאציי ולטבול בספא החדש Delaondas במרכז קנאציי.

St. Moritz: האתר השוויצרי המפורסם הוא יעד נפלא להתחבר בו לארץ האגדות והאהבה, במיוחד כשתמצאו את עצמכם לנים בתוך ארמון מלכותי מהודר ונהנים מארוחות גורמה עשירות. האווירה בחלק זה של העיירה היא שקטה ורגועה ואפשר ליהנות משיטוט נעים לאורך האגם הקפוא בדרך למרכז השופינג והבילויים של העיירה (ה-Dorf, מרחק 20 דקות הליכה), שם יחכו לכם רחובות עתיקים וחנויות מותגים כמו לואי ויטון ואחרים. על ההר, בין הגלישה על הפסגות, תוכלו לעצור במסעדות הרים יפות ויקרות במיוחד.

  

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות