דברו איתנו
קבל הצעה





אבאל'ה בוא לסנופארק! המדריך לחופשת סקי משפחתית

מה יש בה בחופשת הסקי המשפחתית שגורם ליותר ויותר משפחות ישראליות להתאהב בקונספט? לאילו גילאים היא מתאימה? והאם היא מאפשרת גם זמן בירה וספא להורים? (ספוילר- הכי כן!) קבלו את המדריך המלא לחופשת סקי עם הילדים.

אם עוד לא התנסיתם בקונספט החופשה המשפחתית על השלג, זה עשוי להשמע לכם מורכב, אבל כשעושים את זה נכון, זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים! הילדים נהנים ממסגרות תואמות גיל הכוללות הדרכות גלישה ופעילויות עם בני גילם, ואתם נהנים מזמן מבוגרים על המסלולים, בספא, בבר על ההר או במסעדת גורמה. אחרי שעות הגלישה חוברים יחד לזמן איכות משפחתי שבו כל אחד מבני המשפחה יכול לספר על החוויות שעבר במהלך היום, ונשאר עוד זמן לבילוי משפחתי מגבש ומעצים.

אז איך עושים את זה נכון? 5 כללי בסיס:

שחררו את הניסיון להרכיב חופשה עצמאית- בבניית חופשת סקי עם ילדים יש הרבה פרמטרים להתייחס אליהם- שעות הטיסה, יעד הנחיתה, העברות משדה"ת לאתר ברכב שיהיה בטוח לנסיעה בתנאי שלג, שכירת ציוד איכותי, ביגוד שיקל על הילדים את ההתמודדות עם הקור, מלון במיקום נוח שיצמצם לכם זמן סחיבת ציוד, מסגרות שיתאימו לילדים ועוד. אז גם אם אתם חייטי חופשות מדופלמים שתופרים חופשות משפחתיות כבר שנים, את החופשה הזאת כדאי להשאיר למומחים...

שריינו הדרכות גלישה לילדים- מלחמות שלג זה נחמד ופעילות משפחתית לבניית איש שלג כנראה תייצר לכם יופי של תמונות לסטורי, אבל לא לשם כך התכנסנו. חופשת סקי משפחתית מזמינה את הילדים ליהנות מהדרכות גלישה מקצועיות שיפגישו אותם עם סוג חדש של אתגר, סיפוק והתרגשות, אל תוותרו על זה! גם אם השיעורים הראשונים יהיו קצת מורכבים, לילדים יש נטייה לתפוס את הרעיון ולהשאיר אתכם מדדים מאחור הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים.

בחרו באתר מותאם למשפחות – כדי להבטיח לעצמכם חופשה מגוונת ומלאה, ודאו שהאתר שאתם מגיעים אליו יידע לקבל אתכם בזרועות פתוחות- שמרחב הגלישה יכלול מסלולים רחבים ונוחים לתרגול ולמידה, שהעיירה תציע אטרקציות לזמן שאחרי שעות הגלישה (מזחלות, טיולי סוסים, החלקה על הקרח, אומגות, באולינג ועוד), שאפשרויות הלינה באתר מגוונות כך שתוכלו לבחור בין דירה (ולישון כולם יחד, לבשל לעצמכם חלק מהארוחות ולהתנהל בעצמאות), למלון (עם שירות, ניקיון וארוחות מובנות), ושמסגרות הילדים מותאמות לגילאי הילדים שלכם.

ודאו שמסגרות הילדים תואמות גיל ושפה- יש לא מעט קלאבים באתרי הסקי שמציעים מסגרות לילדים. אבל כדי להבטיח לילדים שלכם תחושה בטוחה ונוחה ולאפשר לכם ההורים לצאת לגלוש בראש שקט, העדיפו מסגרות בהן המדריכים דוברי עברית, מנוסים בעבודה עם ילדים ושחלוקת הקבוצות כוללת גם התייחסות לגיל כדי שהילדים ייהנו מבילוי עם בני גילם.

הגיעו מצוידים! אל תבנו על הרגע האחרון באתר, דאגו להגיע לחופשה עם חליפות גלישה לילדים המותאמות לתנאי הקור והשלג. כשלבושים נכון, הקור הוא ממש לא מחסום או קושי.

למה לצאת לחופשה משפחתית עם SKIDEAL?

מסגרות לכל גיל- מפעוטון לבייביז (גילאי 1-3), דרך קייטנות לילדים ( 4-6) ועד לקאמפ נוער (13-18). מסגרות הילדים של סקידיל כוללות הדרכות גלישה (בעברית!), פעילויות משותפות וברובן הילדים ייהנו גם מארוחת צהריים משותפת עם הקבוצה.

הדרכות בעברית! כדי להבטיח לילדים תחושת ביטחון נוחה ונעימה, בכל אחת מקבוצות הילדים של SKIDEAL משתתף גם חבר\ת צוות ישראלים דוברי עברית עם ניסיון מוקדם בעבודה עם ילדים.

הטבות לרכישה\השכרת חליפות גלישה- כשיוצאים לחופשה משפחתית עם SKIDEAL נהנים מהטבות בלעדיות על חליפות הגלישה לילדים. כך אפשר להיות בטוחים שהילדים יגיעו לשלג הכי מאובזרים שיש!

פעילויות בחגים- חופשות SKIDEAL בחנוכה, פורים ופסח הן הזדמנות לנצל את חופשת הילדים מהמסגרות ולצאת לחוויה על השלג שכוללת מסיבות תחפושות, הדלקת נרות בפסגות, ליל סדר משותף וחווייתי, הופעות לכל המשפחה, פעילויות, אירועים ועוד.

מלווה זמין באתר- לכל שאלה, בקשה, בעיה שעלתה, חשק, תהיה או המלצה- מלווי סקידיל נשארים בסביבה לאורך כל החופשה ונותנים מענה לכל עניין.

• זמן מבוגרים- המסגרת הנוחה, המדריכים בעברית, הקבוצות הקטנות והמקצועיות של המדריכים יאפשרו לכם ההורים לצאת ליום הגלישה שלכם בראש שקט וליהנות משעות (ברוב האתרים הקייטנות פועלות בין 9:00-15:00) של זמן מבוגרים- לגלוש במסלולים המורכבים יותר, לבקר בעיירות השכנות, לטבול בספא, לשתות יין חם וליהנות מצ'יל אמיתי.

לסיכום- חופשת סקי עם הילדים היא כבר מזמן לא סתם טרנד חולף. תתכוננו ל- "איך לא עשינו את זה עד היום?!" ולחוויות מופלאות.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות