דברו איתנו
קבל הצעה





יותר אקסטרים מאקסטרים

המשותף ביניכם לבין כל היושבים סביבכם זה הצורך, או הסקרנות, בלמתוח איזה גבול או שניים ולשבור את השגרה לטובת קצת אקסטרים. אבל גם לאקסטרים יש את הגבולות ואת השגרה שלו, וגם אותם ניתן למתוח. מתחשק לכם לרענן את שגרת הגלישה?

חשוב שתדעו איך לעשות את זה נכון:


סנואו-פארק: כי השלג מרגש יותר במבט אווירי
פריסטייל מדגדג לכם את בלוטות האנדרנלין? שאלו את מלווה SkiDeal שלכם על הדרך להגיע לפארק הקרוב, וכשתגיעו אל תשכחו את הבאים (בהנחה שאת הפלאסק לא שכחתם):

 תתאמנו! וחפשו את כרית האוויר הקרובה אליכם, זו תספק נחיתה רכה לכל גולש, ממלך הפיצה והצ'יפס ועד הטייס קרב. אלו קיימות בפארקים מגוונים במיוחד, כמו למשל ב-Mottolino שבליביניו.
• פנו את זירת הפשע. אם התרסקתם בחינניות ואם החבר חופר לכם לצלם אותו עכשיו- זכרו תמיד להסתכל לכל הכיוונים, גם במעלה הפארק, ופנו עצמכם במהירות כדי לא להפריע לגולשים הבאים אחריכם. פארקים כמו בטין יספקו לכם מלא מרחב תנועה שכזה.
• הקלו על עצמכם, וחפשו את דרכי הגישה הקלות ביותר. למשל בוואל טורנס, הטי-בר למעלה הפארק נושק לסיומו. אפילו לא תצטרכו להתנתק מהבורד כדי לעלות לתחילת הפארק עבור סשן נוסף! רואים? עצלות וספורט אקסטרים דווקא כן משתלבים.
 ומצד שני- אתגרו את עצמכם! החליפו את הבוקס ברייל, חפשו את הרמפה הגדולה יותר. ואם ממש מיציתם- חפשו את ה-Feature המפלצתי ביותר, כמו למשל ה-Half Pipe שנמצא בפארקים בלז ארק, כמו גם בבנסקו.
• תהנו ותנו בראש! פארק בלי אווירה זה סתם גבעות מושלגות. חפשו את הפארק עם המוסיקה, החבר'ה, הנק' תצפית שתוכלו להתפנק בה עם בירה טובה בין סשן לסשן. לדוגמא- Vans Penken Park שבמאיירהופן, לא חוסך על אווירת פריסטייל.

אוף-פיסט: Into the Wild
אם בחרתם לגלוש בדרך הזאת זכרו כי הגלישה היא על אחריותכם בלבד! אתר הסקי מתחזק את מדרונותיו וממפה אותם, מה שלא תקף אל הטבע שמעבר. לפני שיוצאים להרפתקאות מחוץ למסלול, שימו לב:
• התחשבו בתנאי מזג האוויר. גלישה בין עצים, למשל, עלולה להטיב עמכם בתנאי מזג אוויר לא נעימים. באישגיל תמצאו מרחבים מיוערים רבים בשביל גלישת פרא מספקת.
• וודאו כי רמת הגלישה שלכם מספיקה. הריגוש שבאוף-פיסט הוא גם הסכנה שבו- אין לדעת איך תוואי הדרך יאלץ אתכם לגלוש, לכן הכרחי שתוכלו לעמוד באתגר. וכן, אנחנו לחלוטין מייעצים לכם כאן- "תגלשו טוב".
• Don’t Go Solo! ובחרו את החברים לגלישה בקפידה. החבר הטוב הוא קצת דרמה קווין? שהוא ישאר במסלולים, קרוב לשוקו החם.
• שאלו את מלווה SkiDeal על חוקיות האתר בנוגע לגלישת אוף-פיסט. ישנם אתרים המוקפים בשמורת טבע, כמו למשל סן אנטון,  ולכן גלישה מחוץ למסלולים עלולה לעלות לכם בקנס כספי תלת ספרתי (ביורו!). חבל שתאבדו את תקציב הבירות לשבוע עוד לפני שהוא התחיל.
• Safety First! הצטיידו ברשימת מספרים של מוקדי חילוץ באזור, כמו גם בביטוח מתאים. אל תחסכו על ערכת מפולות שתאפשר את איתורכם במקרה שנתקעתם על ההר או תחת שלגי מפולת. בחלק מהאזורים באיטליה גלישת אוף-פיסט ללא ערכת מפולות הינה עבירה על החוק.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות