דברו איתנו
קבל הצעה





היעד שיש בו הכל מהכל ובזול!

הוא אולי נתפס כיעד למי שמחפש חופשה קצרה ומינימלית, אבל מי שבאמת מכיר את בנסקו- האתר הגדול בבולגריה, יודע שמדובר באתר שאין בו פשרות! לא על איכות השלג, לא על הגיוון בגלישה, לא על הבילויים, על האטרקציות, על האוכל ובטח שלא על המלונות. הנה כל מה שכדאי לדעת על אחד היעדים האהובים על הישראלים.

"קטן" תקראו ל...

בנסקו הוא אתר הסקי הגדול ביותר בבולגריה. הוא ממוקם במורד הצפוני של הרי פירין- הרכס הכי גבוה בבולגריה, עובדה שמבטיחה תנאי גלישה מעולים באופן טבעי. הוא אמנם לא יציע מאות קילומטרים של מסלולים מחוברים, אבל 20 המסלולים המגוונים שלו המתפרשים על יותר מ- 70 ק"מ ומגיעים עד לגובה של 2,600 מ', מתוחזקים בצורה הטובה ביותר ומציעים מענה לכל הרמות - ממסלולים ירוקים למתחילים, דרך סנופארק אקסטרימי ועד למסלולים שחורים שיספקו גם אחלה אתגר למקצוענים.

תשתיות או לא להיות
אתר הסקי בנסקו לא מתכוון לדשדש מאחור ולהסתפק בהגדרות של אתר קטן. בעשור האחרון הוא נהנה מהשקעה אדירה בתשתיות, משדרוג משמעותי של למעלה מ- 20 רכבלים ומעליות מודרניות ומהירות, מהתחדשות, שיפוצים, מתיחות פנים והשקעה אינסופית בכל פינה באתר ובעיירה, כדי אף פעם לא לדרוך במקום ולתת פייט לליגה של הגדולים. בנוסף, מערכת תותחי השלג המתקדמת של בנסקו מכסה כמעט את כל האתר ודואגת שבכל זמן נתון המסלולים יהיו מכוסים בשלג נוח לגלישה.

גולש סנובורד במדרון גלישה

נפגש בטברנה!
אחד הדברים היפים בבנסקו הוא השילוב בין כל העולמות. מצד אחד העיירה מתפארת במרכז עתיק בן יותר מ-150 שנה, עם מבנים בלקניים וצבעוניות אותנטית שמעבירים תחושה קלאסית ונוסטלגית, ומנגד, היא מלאה בברים, מועדונים, קזינו, בתי קפה, מסעדות, בתי מלון וסצנת שופינג מסעירה- הכי רחוק מקלאסיקה עדינה ומאופקת.
אם אתם רוצים לחוות את החוויה המקומית האמיתית, ארגנו לעצמכם ביקור ב- mehana - מעין טברנות מקומיות שהאווירה בהם שמחה ומשמחת! מגישים נשנושים בלקניים, קוקטיילים צבעוניים, צ'ייסרים של ראקייה, מוסיקה בלקנית ואירוח חם כמיטב המסורת.

חופשה משפחתית מושלמת!
בנסקו הוא קלאסי לחופשת סקי משפחתית. תמיד היה. ברוב המלונות יש חדרי משחק ומועדוני ילדים, יש לא מעט מסלולים ידידותיים למי שמחפש תרגול ולמידה, האתר נוח להתמצאות והאווירה הכללית נעימה וידידותית. זאת הסיבה שאנחנו ב- SKIDEAL מבטיחים לגולשים שלנו פתרונות נוחים ומסגרות לכל גיל ולאורך כל העונה!!!
- התינוקות נהנים ממשפחתון אינטימי וכיפי שיוכלו להעביר בו יום בנעימים בידיים הכי בטוחות ומקצועיות שיש
- ילדים בגילאי 4-12 נהנים מקייטנות הילדים שלנו בין 9:00-17:00. ימים שלמים של שיעורי סקי בעברית, פעילויות משותפות וחוויות נפלאות!
- והנוער בגילאים 13-18 נהנים מה-winter camp - קבוצות גלישה למתבגרים, עם הדרכה המתאימה לקבוצת הגיל ורמת הגלישה שלהם, ומסגרת חברתית שתשדרג להם את החופשה!

גולש על אופנוע סקי

כל זה קורה בזמן שאתם גולשים על המסלולים, שותים בירה מול הנוף, מבלים בספא ונהנים מזמן מבוגרים. אחרי שעות הגלישה, העיירה תציע לכם אינסוף אטרקציות והזדמנויות לזמן איכות משפחתי מהסוג הכי משובח שיש.

אינסוף אפשרויות!
העיירה כל כך עשירה באפשרויות שבבנסקו אפשר ליהנות מצחופשת חורף סופר אטרקטיביטת גם אם אתם לא גולשים! מעיינות חמים, אופנועי שלג, מסעדות בכל הרמות והסגנונות, מצנחי רחיפה, מתחם ספא מפואר, מתחם החלקה על הקרח, הופעות וכל בילוי שתחשבו עליו!

בקיצור, אם לרגע חשבתם שחופשה בבנסקו היא סוג של פשרה... תחשבו טוב! מדובר ביעד שיבטיח לכם הכל מהכל... ובזול!!!

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות