דברו איתנו
קבל הצעה





כולם אוהבים את אוסטריה! אתרי הסקי באוסטריה ב- 2024

תמצאו כאן מלונות מפנקים, מרכזי ספא מפוארים, חיי לילה מסעירים שנעים בין בירה בקטנה ועד למסיבות מטורפות עד אור הבוקר, אטרקציות מסחררות, עיירות צבעוניות ומרחבי גלישה שאין בהם רגע אחד משעמם. אם עוד לא התאהבתם באתרי הסקי האוסטרים תתכוננו לקראש מהסוג שלא משתחררים ממנו.

אוסטריה כבר הפכה מזמן ליעד סקי שכל אחד חייב לבקר פעם לפחות פעם בשנה-שנתיים, הנופים מרהיבים, השלג איכותי, המלונות עם כל הפסיליטיז שרק תרצו וגם אלה שלא. חופשת סקי באוסטריה כמו מזמן לא חסרת נגישות או קשה להשגה, כל אחד יוכל למצוא יעד שיתאים לו, הכנו עבורכם סקירה קצרה וקולעת של כל אחד מהיעדים הבולטים.

מאיירהופן
גובה העיירה: 630 מ' | מרחב גלישה: 489 ק"מ ו-5 מרחבי גלישה בסקיפס אחד | הנק' הכי גבוהה: 3250 מ' | סנופארקים: 4
רק שעה נסיעה מאינסברוק- לשם מגיעות טיסות SKIDEAL, בעמק קסום בחבל טירול שבמרומי האלפים האוסטרים, מחכה לכם מאיירהופן. אחת העיירות החביבות על הגולשים הישראלים, שמצליחה להציע את "כל החבילה"!
מרחב הגלישה: ה- Super Zillertal הוא מרחב גלישה ענק הכולל 487 ק"מ של מסלולים הפרוסים בין 5 מרחבי גלישה שונים:
מתחמי הגלישה Penken ו-Ahorn הנמצאים מעל העיירה מאיירהופן, מציעים 150 ק"מ של מסלולים לכל הרמות – אזור נפלא למתחילים, מסלולים כחולים ואדומים רחבים ונוחים, אוף פיסטים מרגשים וסנופארק היסטרי בחסות חברת VANS שהוא גן עדן לפריסטייל. הסקי פס המורחב ( Super Zillertal) יעניק לכם גישה גם לקרחון Hintertux שמגיע ל-3250 מ' ומבטיח שלג כל השנה; למרחב ה- HochZillertal שמציע גם הוא מסלולים רחבים ונוחים במגוון רמות; וה-Zillertal Arena שהוא האקסטרים במיטבו! 160 ק"מ של פאודר טרי ועמוק, אופפיסטים עוצרי נשימה ואתגרים למקצוענים.
איפה ישנים? אם בראש סדר העדיפויות שלכם עומד הספא, SPORT HOTEL STRASS 4* הוא המלון בשבילכם; אם אתם מחפשים מיקום טוב לכו על Neue Haus
4* שנמצא ממש על המדרחוב הראשי של העיירה; ואם אתם מחפשים את המלון שקיבל את התואר "המלון הטוב ביותר בעיירה" בזכות השילוב של הכל מהכל- סגרו חופשה ב SPORTHOTEL MANNI 4* .
איפה מבלים? ה- ice bar שנמצא בצמוד למעלית העולה ל-Penken הוא ה-מקום לאפר'ה סקי שהאווירה בו שמחה והטון עולה ככל שהשעון מתקדם. אם מתחשק לכם משהו פחות מסיבתי, המדרחוב של מאיירהופן מציע ברים ומסעדות שיעשו לכם לא פחות שמח
מה אוכלים? אם אתם על ההר ומתחשק לכם לעצור ללאנצ', שבו ב- Kristallhütte  - במרפסת שמש מדהימה, מול הנוף ניצבת מסעדה עם צוות שפים שמרכיבים תפריט שאי אפשר לא לאהוב! נסו את ההמבורגר ואל תוותרו על הקייזרשמאהרן לקינוח. ואם כבר ירדתם מההר, סמנו וי על המקום הכי מדובר באזור- Gasser- מעדנייה אוסטרית מושחתת וטעימהההה.
אסור לפספס! בערב, אחרי שעות הגלישה תוכלו ליהנות ממסלול מזחלות מואר של 7 ק"מ של אקסטרים שאמנם יראה לכם כחול ורגוע, אבל יגרום למזחלת שלכם לטוס קדימה ולדופק שלכם לעוף גבוה!

אישגל
גובה העיירה: 1,377 מ' | מרחב גלישה: 238 ק"מ | הנק' הכי גבוהה: 2,872 מ' | סנופארקים: 2
הסלוגן ״Relax if you can״ שבחר לעצמו האתר, גרם לנו להכתיר אותו כאיביזה של האלפים! האתר מציע קצב מסחרר ואפשרויות בלתי נגמרות בכל התחומים: מסלולים מטופחים חוצי מדינות, עיירה מעוצבת ומלאת שיק, פאודר חלומי, רכבלים מחוממים, תחזוקת שלג שוטפת, עונת גלישה ארוכה במיוחד וסצנת הבילויים הכי סוערת באירופה.
מרחב הגלישה: ה-Silveretta Arena כולל 238 ק"מ של מסלולים החוצים את אוסטריה ושווייץ בסקי פס אחד ומאפשרים בקלות להעביר בהם שבוע שלם מבלי לחזור על אותו מסלול פעמיים. רוב המסלולים בגובה של יותר מ-2,000 מטר, ומבטיחים עונת סקי ארוכה מנובמבר ועד מאי, שלג איכותי במיוחד, מסלולים ואתגרים לכל רמות הגלישה, אוף פיסטים בכמויות, סנופארק עם מזרן אימונים מתנפח וכיסוי של 1,100 תותחי שלג שלרוב בכלל אין בהם צורך...
איפה ישנים? בלב העיירה, בין המועדונים הכי לוהטים ובצמוד למעלית מחכה לכם מלון Garni Astoria 4* המעולה, בצמוד ל-2 הגונדולות המרכזיות ועם ציון מסחרר ב-BOOKING תמצאו את *4 Garni Alpenhof וכשהוא מציע 1200 מ"ר של ספא מפנק ומלא אפשרויות ומיקום מעולה לא פחות מהשאר, קבלו את Mondin hotel 4*. כל האפשרויות יהיו לכם מנוחה מושלמת מהקצב הגבוה של אישגל.
איפה מבלים? או! טוב ששאלתם! אישגל מציעה את חיי הלילה הכי סוערים באירופה עם למעלה מ-45 ברים, בתי קפה, מסיבות ומועדונים שנפתחים בצהריים ופועלים עד השעות הקטנות של הלילה. תתחילו ב—Kuhstall פופ אוסטרי משובח ואפר'ה סקי סוער, המשיכו ל- Trofana Alm -בר בירות עצום עם מבחר מטורף של בירות מכל העולם. ורק אחר כך, תוכלו להתקדם ל – Pacha – מועדון הלילה שמארח את המסיבות הכי פרועות בעיירה, שימו לב- שם האקשן האמתי מתחיל רק אחרי חצות.
מה אוכלים? אם מתחשק לכם לאכול באוסטריה ולהרגיש בצרפת, נסו את Bistro guxa - ביסטרו צרפתי עם תפריט פונדו מעולה. כדי להתחבר יותר למקומיים נסו את מנת הצלעות ב- KITZLOCH - המסעדה הכי מדוברת בעיירה.
אסור לפספס! הסנופארק באישגל הוא אחד הגדולים בעולם וחלומו הרטוב של כל גולש פריסטייל. וגם- מסלול המזחלות הארוך ביותר באוסטריה! חצי שעה של דהירה במורד המסלול שתגרום לכם לצרוח.

סן אנטון
גובה העיירה: 1304 מ' | מרחב גלישה: 350 ק"מ| הנק' הכי גבוהה: 3250 מ' | סנופארקים: 2
האופי הטירולי הקסום של העיירה עשוי לגרום לכם לחשוב שמדובר בעיירה עדינה, שקטה ומנומנמת, אבל האוסטרית הזאת היא צעירה, בועטת, מלאה בסטייל ומחזיקה בסצנת אפר'ה סקי שעושה הדים בכל אירופה.
מרחב הגלישה: החיבור של סן אנטון עם lech ו- zurs העיירות השכנות, יצר מרחב גלישה ענק המבטיח 350 ק״מ של מסלולים בגבהים שבין 1,300 ל-2,800 מ', ו- 200 ק"מ נוספים של אוף פיסטים - שלג חלומי ולא מהודק וטונות של פאודר טרי שהופכים את המרחב לממלכת אופפיסט והמכה של כל גולשי הפרירייד! כאן תוכלו להתנסות, לתרגל ולהפוך את כישורי האופפיסט שלכם לדרגת אומנות.
איפה ישנים? בלב העיירה, עם גישה נוחה לרכבלים ולמקומות הבילוי, ניצב מלון S'Landhaus . החדרים הנוחים, המרפסת, השירות והפינוקים יהיו לכם אי של שקט בתוך הטירוף של סן אנטון.
איפה מבלים? אם אתם רוצים ליהנות מהמקום הכי לוהט בעיירה, בקרו ב- Crazy kangaroo - אפר'ה סקי פרוע, באווירת טירוף חסר גבולות, אם תרצו- הפולידוס של אוסטריה! עוד אופציה למסיבה פרועה לא פחות היא ה- Mooserwirt- על מסלול 1 המוביל אל העיירה. כאן מחכה לכם מסיבת אפר'ה סקי שממשיכה עד שעות הערב המאוחרות ונוטפת שנאפס חריף.
מה אוכלים? על הרחוב הראשי של העיירה תמצאו את ה- Bobo’s- בר מסעדה שמגיש את מנת הצלעות הכי טובה שתאכלו!!! מנה עצומה עם לחם שום ורוטב ברביקיו שיגרום לכם ללקק את האצבעות.
אסור לפספס! צאו לחוויה בין שמיים וארץ! עלו עם הגונדולה valluga לפסגה בגובה 2,888 מ', שם מחכה לכם תצפית של 360° על כל הרי האלפים

זולדן
גובה העיירה: 1350 מ' | הנק' הכי גבוהה: 3340 מ' | מסלולים: 150 ק"מ סקי פס מורחב: 260 ק"מ | סנופארקים: 1
אחד מאתרי הסקי הגבוהים באוסטריה הוא המקום המושלם לסמן בו וי על כל החלומות המושלגים שלכם! שלג מובטח? יש. מסלולים לכל הרמות? בהחלט. אוף פיסטים? בשפע. סנופארק? כמובן. קרחון? אפילו שניים. מערכת רכבלים חדשנית? גם. פסגה בגובה של יותר מ3,000 מטר עם תצפית פנורמית מטורפת? רק 1? קבלו 3! אז אתם באים?
מרחב הגלישה: זולדן מציע 150 ק"מ של מסלולים רחבים, 2 קרחונים, 3 פסגות בגובה של יותר מ- 3,000 מ' שמבטיחות עונת גלישה ארוכה ואפשרות להרחיב את הסקי פס ל- 110 ק"מ נוספים באתר אוברגורגל השכן, רק 10 דק' נסיעה מזולדן.
איפה ישנים? ההמלצה הבאה היא כזאת שאתם מוכרחים לגזור ולשמור! AQUA DOME הוא מלון מרהיב עם למעלה מ-200 חדרים וסוויטות מרווחים, מעוצבים ומאובזרים. אבל גולת הכותרת של המלון הוא מרכז ספא עצום המתפרש ע"ג 3000 מ"ר (!!!) וכולל עולם מים עתידני שיגרום לכם לחשוב שנחתתם בגן עדן!
איפה מבלים? FIRE&ICE- זה המקום הכי נכון לאפר'ה סקי בעיירה! האלכוהול מעולה, השירות מהיר ויעיל, המוסיקה סוחפת והאווירה מצוינת.
מה אוכלים? על השלג, מול הנוף היפהפה, ניצבת בקתה מבודדת בה נמצאת מסעדת
Stallwies Alm- כאן תמצאו מגוון מנות מקומיות באווירה מדהימה.
אסור לפספס! את שלושת הפסגות המדוברת של זולדן אתם מוכרחים לבקר! תוכלו להעפיל בכל יום לפסגה אחרת ולבחור את הדרך למטה, או לנסות להספיק הכל ביום אחד: מסע בן 50 ק"מ של גלישה ושינויי גובה של כ-10,000 מטר.

צל אם זי
גובה העיירה: 758מ' | מרחב גלישה: 408 ק"מ | הנק' הכי גבוהה: 3029 מ' | סנופארקים: 5
עיירה ציורית, אגם קפוא, נופים עוצרי נשימה, אווירה אינטימית, סצנת אפר'ה סקי מפתיעה ומרחב גלישה המתאים לכל הרמות והסגנונות.
מרחב הגלישה: מרחב הגלישה הוא תוצאה של מיזוג בין 3 מרחבים שכנים שיצרו סקי-פס אחד המציע 408 ק"מ של מסלולים מכל הסגנונות: SCHMITTENHÖHE ZELL AM SEE – המרחב הצמוד לעיירה. 77 ק"מ של מסלולים ידידותיים למשפחות ומתחילים לצד אופ פיסטים מאתגרים בין העצים ופסגה בגובה 2,000 מ' עם נקודת תצפית מרהיבה. Kitzsteinhorn Glacier ski resort in Kaprun- פופולרי בעיקר בקרב גולשי הסנובורד ומציע 61 ק"מ של מסלולים, 3 סנופארקים, מסלולי פרירייד וקרחון בגובה של 3,029 מ' המבטיח עונת גלישה ארוכה במיוחד. Skicircus Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn - המרחב השלישי מוסיף לסקיפס 270 ק"מ של מסלולים מושקעים ומטופחים לכל רמות הגלישה, סנופארק מרהיב, מסלולי מקצוענים מאתגרים ומסלולים נוחים לתרגול ולמידה.
איפה ישנים? אנשי היוקרה והפינוקים שמחפשים את 5 הכוכבים שלהם בכל מקום ייהנו ממלון Salzburgerhof5*- מלון יוקרה בלב העיירה עם מרכז ספא מפנק, ארוחות בוקר עשירות וחדרים מעוצבים. במרחק 3 דק' הליכה מהרכבל מחכה לכם אופציה נוספת- מלון Neue Post 4* החדרים מטופחים, הארוחות מצוינות, השירותים מגוונים והספא מציע למעלה מ-700 מ"ר של מתקני פינוק.
איפה מבלים? בעיירה צל (ZELL) יש מגוון רחב של אטרקציות, חנויות, בתי קפה, מסעדות, ברים, קולנוע, אולם טניס, משטח החלקה על הקרח ומתחמי ספא.
חיי הלילה בעיירה אמנם לא סוערים כמו אלה של אישגל ורוב מקומות הבילוי ייסגרו בסביבות השעה 23:00, אבל עד אז תיהנו מחוויית בילוי מעולה!
מה אוכלים? קפצו לביקור ב- The burger factory- מסעדת המבורגרים קטנטנה עם בשר משובח ותוספות מעניינות
אסור לפספס! קחו לעצמכם כמה שעות של רוגע ופינוק ב- TAUERN SPA - מרכז ספא המתפרש ע"ג 20,000 מ"ר וכולל 12 בריכות, 10 סאונות, פארק מים סגור, בריכות מלח, בריכות ספורט, מוסיקה מתחת למים ואינסוף מתקנים למבוגרים ולילדים.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות