דברו איתנו
קבל הצעה





4 חופשות סקי שכל גולש צריך להכיר!

חופשת סקי יודעת להתאים את עצמה לכל גיל, כל הרכב וכל צורך. היא תספק לכם חוויות פרועות אם תגיעו עם החבר'ה, תפאורה רומנטית אם תגיעו עם הפרטנר ואינסוף אטרקציות אם תגלשו עם המשפחה. היא תדע להיות עדינה למתחילים ואקסטרימית למנוסים, ותצליח לרגש אתכם גם אם תבחרו רק בגיחה קצרה. קבלו טעימה קטנה מחופשות סקי וסנובורד שכדאי שתכירו.

1. פעם ראשונה על השלג?- חופשת סקי למתחילים 

אחד הדברים החשובים בחופשת הסקי הראשונה הוא בחירת האתר. אל תתפתו לבחור באתרים הגדולים והמוכרים, בהתנסות הראשונה לא תצטרכו יותר מכמה מסלולים בודדים. אז חסכו עלויות וחפשו אתר קטן וצנוע שיציע בתי ספר טובים לגלישה, מדריכים מקצועיים ומגוון מסלולים ידידותיים שנוח להתאמן עליהם. 
טוסו לפאסו טונלה, איטליה- המלונות, המסעדות, נקודות העניין והמעליות כולם קרובים זה לזה בפאסו טונלה, השמש הנעימה לא מפריעה לו להיות אחד האתרים הבטוחים לשלג וחוויית הגלישה במרחב לא מפלה אף אחד- 100 ק"מ של מסלולים רחבים, נוחים ומטופחים שמתחברים ביניהם בצורה חלקה ונוחה שגורמת להם להרגיש כמעט כמו מרחב רצוף. המנוסים והאקסטרימיסטים ייהנו גם מקרחון בגובה של 3,100 מ' !

2. למי שמחפש קפיצה קטנה לשלג- חופשת סופ"ש עם 3 ימי גלישה מלאים 

אם אתם מביני עניין וכבר הפנמתם שחופשה אחת בעונה זה רק טיזר ואם אתם סתם מעדיפים גיחות קצרות ומדויקות, חופשת סופ"ש מאפשרת לכם זרוק את העט במשרד בחמישי, לעלות על טיסה, לגלוש 3 ימים מלאים, לחגוג, להתרגש ולחזור בחזרה לישיבה של שני בבוקר. מקסימום אדרנלין, מינימום חופש מהעבודה. 

טוסו לסופ"ש סקי בסוצ'י, רוסיה- שעתיים טיסה ו-40 דק' נסיעה משדה"ת לאתר! זה נשמע כמו דיל טוב ליוון, אבל זאת הדרך לרוזה חוטור- העיירה הקסומה שנבנתה לפני 7 שנים בלבד מציעה 77 ק"מ של מסלולים ברמות שונות, מערכת רכבלים מתקדמת, 440 תותחי שלג שיסירו דאגות מליבכם וסצנת בילויים מעולה!  

סנאופארק בוואל טורנס

3. למי שמחפש חוויה משפחתית - חופשת סקי משפחתית עם הדרכה בעברית לילדים

בחופשת סקי משפחתית תמצאו את המינון המושלם בין זמן איכות משפחתי, לקייטנות עם הדרכות סקי בעברית שמעסיקות את הילדים מהבוקר ועד אחה"צ ומשאירות להורים זמן לצאת לקרוע את המסלולים. בקייטנות SkiDeal הקבוצות אינטימיות, ההדרכה (בעברית) מקצועית ומותאמת לרמות שונות ובסופן הקטנטנים ישאירו לכם אבק על המסלולים.

טוסו לוואל נורד, אנדורה- היעד המושלם למשפחות! העיירה ידידותית ופשוטה להתמצאות, המרחב מציע אזור עצום לתרגול ולמידה לצד מסלולים סלחניים ומדריכי הסקי הם המקצועיים ביותר בסביבה! ילדי SkiDeal ייהנו מהדרכות גלישה בעברית בוואל נורד לאורך כל העונה!

4. לשועלי שלג ותיקים- חופשות סקי לגולשים מנוסים

אם אתם כבר שולטים בז'רגון, כבר מכורים לאדרנלין וכבר הספקתם להפגיש את הבורד או המגלשיים עם כמה וכמה אתרים, כדאי שתעברו לליגה של הגדולים. האתרים הגדולים מציעים מרחבי גלישה עצומים ומגוונים שיאפשרו לכל אחד למצוא את המסלולים והאתגרים המתאימים לו.

טוסו לסלה רונדה, איטליה- כגולשים ותיקים אתם בטח יודעים ש-523 ק"מ מחוברים זה המווון!!! אתר הסקי היפה בעולם מציע מרחב גלישה עצום שכל המסלולים בו רחבים ומתוחזקים, שתוכלו לגלוש בו בכל בוקר לכיוון אחר ואף פעם לא להשתעמם.

קייטנות סקידיל

אז איך בוחרים את החופשה המושלמת בשבילכם?

הגדירו את ההרכב- כל אתר יידע לתת לכם משהו אחר. אם תגיעו עם המשפחה תרצו לוודא שהאתר ידידותי לילדים ואם תגיעו עם החבר'ה תרצו לוודא שיהיו מקומות בילוי שמתאימים לוייב שלכם... 

הגדירו את הזמן שנוח לכם- סופ"ש עם 3 ימי גלישה מלאים, ראשון עד חמישי עם 4 ימי גלישה מלאים או שבוע של הכל מהכל? אתם בוחרים! 

הגדירו מה אתם מחפשים- לפני שאתם בוחרים אתר הגדירו קודם את הצרכים שלכם- חיי לילה? גישת Ski in\out ישירה? בתי ספר איכותיים לגלישה? מסלולים ידידותיים? זה יעזור לכם להבין מהו האתר המושלם בשבילכם.

בחרו מלון מתאים – ודאו שהוא תואם לצרכי ההרכב שלכם, שקיים בו ספא שיעזור לכם לסיים כל יום גלישה בפינוק לשרירים ווודאו שההליכה ממנו אל המסלולים או המעליות לא תעלה על 4 דק', כך תחסכו לעצמכם הליכה ארוכה ומייגעת עם הציוד בידיים.

והבטיחו לעצמכם חופשת סקי מושלמת כזאת שתתעלה על החלומות הכי לבנים שלכם!

מלווי סקידיל בשלג בסוצ'י

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות