דברו איתנו
קבל הצעה





רומנטיקה בלבן – חופשה זוגית בזולדן, אוסטריה

אם כבר חרשתם את איטליה, מיציתם את צרפת וכיסיתם את אנדורה, הגיע הזמן שתכירו את היעד הבא לחופשת הסקי הזוגית שלכם: זולדן. האוסטרית הזאת הולכת להפתיע אתכם, לסחרר אתכם ולייצר לכם הזדמנויות לרומנטיקה במיטבה!

רק שעה נסיעה מאינסברוק- לשם מגיעות טיסות SKIDEAL, מחכה לכם עיירה טירולית יפהפייה ועמוסת אפשרויות שמצליחה לשלב בין מרחב גלישה מגוון, פסגות מטורפות, מערכת רכבלים חדשנית, מסעדות, ברים, מלונות מדהימים, אטרקציות ואווירה הררית ממכרת.

סליחה, את גולשת לפה הרבה?
מרחב הגלישה של זולדן ממוקם באלפים האוסטרים, בין פסגות הענק שבעמק OTZTAL. הוא לא נחשב לאתרים הגדולים באוסטריה וכולל 150 ק"מ של מסלולים. אבל במרחב הזה, שעל פניו נשמע אינטימי וקטן, מחכות לכם:
• 3 פסגות בגובה של יותר מ-3,000 מ' (the big 3) שיעמידו בפניכם אתגר להצליח ולכבוש את שלוש הפסגות ביום אחד- מסע של 50 ק"מ ושינויי גובה של כ-10,000 מטר.
• מרחבי אוף פיסט אינסופיים עם פאודר משובח
• סנופארק מושקע (פארק אלמדודלר) עם מתקנים, ריילים ומגוון קפיצות בגבהים שונים, מוסיקת רקע שמוסיפה אווירה וכסאות נוחים לצפייה מהצד.
• 2 קרחונים שאחד מהם פתוח לגלישה כל השנה
• תצפית פנורמית מטורפת
• תשתית מתקדמת של גונדולות ומעליות חדשניות המסוגלות לשנע 69 אלף גולשים בשעה
• אפשרות להרחיב את הסקי פס ל- 110 ק"מ נוספים באתר אוברגורגל השכן, רק 10 דק' נסיעה מזולדן.
ומגוון מסחרר של מסלולים לכל הרמות כך שתוכלו לגלוש יחד או בנפרד- בהתאם לרמת הגלישה שלכם וליהנות מאותם נופים עוצרי נשימה.



אפשר להזמין אותך לדייט על השלג?
בזולדן, כשהמעליות נסגרות, זאת השעה לפתיחת החגיגות. לאורך הרחוב הראשי שנקרא- 'The Party mile' תוכלו למצוא עשרות ברים, מועדונים, מסעדות ומקומות בילוי מעולים:
• אם אתם בעניין של מסיבה פרועה- בקרו ב- Philippעל ההר- מועדון אפרה סקי עם רזומה של 30 שנה. משם המשיכו ל--Kuckuck הענקי שבתחתית המסלולים, דלגו ל- Fire & Ice המקום הכי נכון לאפר'ה סקי בעיירה! וקנחו ב-Schrim Bar שממול.
• אם אתם מחפשים דייט קולינרי- שבו ב- Ötztaler Stube- מסעדת גורמה בתוך מלון DAS CENTRAL המציעה מנות יוצאות דופן, תפריטים משתנים והקפדה על שירות מעולה וחומרי גלם יוצאי דופן. או ארגנו לכם עצירת צהריים ב- Stallwies Alm- בקתה מבודדת על השלג עם תפריט מנות מקומיות באווירה מדהימה ומול הנוף המטורף.
• אם מתחשקת לכם רומנטיקה מהסרטים- צאו לסיבוב בכרכרת סוסים בשלג- ממש כמו פעם. שני סוסים מובילים אתכם בכרכרה עתיקה לאורך העיירה המושלגת.
• אם אתם מחפשים עוד נגיעה של אדרנלין- תוכלו ליהנות ממצנחי רחיפה, ממשטח החלקה על הקרח, מקפיצת באנג'י של 94 מטר מגשר הולכי הרגל הגבוה באירופה, ממזחלות שלג וממגוון פעילויות ואטרקציות.

רוצה לישונצלי?
אנחנו יכולים לתת כאן סקירה על מגוון מלונות מעולים בעיירה, בשלל רמות פינוק ומחירים, אבל כשמדובר בחופשה זוגית, אנחנו בוחרים להתמקד בטופ! בעיירה השכנה שנמצאת 7 ק"מ נסיעה, ניצב מלון Aqua dome שהוא ללא ספק פיסת גן עדן עלי אדמות.
למעלה מ-200 חדרים מעוצבים, מטופחים ומלאי סטייל, עם מרפסת אל הנוף ובחלק מהחדרים גם אח בוערת. מסעדה עם מנות אוסטריות מעולות, בר יין אלגנטי, טרקלין נעים למפגשים קבוצתיים ושירות יוצא דופן.
אבל גולת הכותרת של המלון, הוא מרכז ספא עצום המתפרש ע"ג 3000 מ"ר (!!!) וכולל עולם מים עתידני שכל פרט בו מתוכנן כך שתרגישו הכי מפונקים שיש. בחלוק הרחצה תצעדו לאורכו של מסדרון מחומם שיוביל אתכם אל אזור הבריכות התרמיות, שם מחכות לכם 12 בריכות שונות, ביניהן בריכה חיצונית באורך 20 מ' וקערות בריכה צפות תחת האוויר הפתוח, עם מוסיקה תת מימית, מי גופרית ואפקטים קוליים. בספא גם אזור סאונה עצום וייחודי, חדרי מנוחה מרוהטים, טיפולי יופי ובריאות, פינות שיזוף ושלל פינוקים.
אם תחליטו לחזור לכאן עם הילדים, תיהנו מפארק מים נפרד לילדים ולמשפחות עם 2 בריכות גדולות, מגלשת מים ענקית, מגלשת אבובים, אזור ג'ימבורי צבעוני וחדרי משחקים אטרקטיביים.

לסיכום, אם אתם מחפשים חופשת סקי זוגית שתדע לתת לכם טעימה מכל העולמות ולהפגיש אתכם עם פינוק בדרגים הכי גבוהים שיש. בואו לזולדן, זה היעד בשבילכם.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות