דברו איתנו
קבל הצעה





פס מהבית? פאס דה לה קאסה!

התארגנתם על סידור לילדים, לקחתם חופש מהעבודה ואתם מוכנים לצאת לחופשה זוגית שתיתן לכם פס מהשגרה המתישה ותטעין לכם את המצברים. רק שהפעם- במקום לבחור ביעד שיספק לכם בעיקר כנסיות, מסעדות ומוזיאונים, בחרנו בשבילכם יעד לחופשה שלא דומה לאף אחת אחרת!

פאס דה לה קאסה היא אמנם עיירת סקי, אבל היא לא אוהבת שקוראים לה "ציורית", או מגדירים אותה "פסטורלית". במקום מבני העץ והארובות המעשנות שאתם רגילים לראות בכפרים הקטנים, כאן מדובר בעיירה חיה וסואנת, עם בניינים גבוהים, מכוניות פאר בכבישים, מסעדות ובתי קפה, שדרת שופינג עם חנויות ומותגים, וסצנת חיי לילה סוערת של ברים ומועדונים שיגרמו לכם לתהות איך כבר הגיעה הזריחה.
סמכו עלינו כשאנחנו מבטיחים שפאס דה לה קאסה תהיה לכם הפתעה חוצפנית ונעימה שמצליחה לשלב את הטעמים והשמחה מהספרדים עם התשוקה והאנרגיות מהצרפתים.

שופינג בפאס דה לה קאסה

לא חייב לגלוש כדי ליהנות מחופשה בפאס דה לה קאסה.  
היא אמנם מציעה מרחב גלישה מסעיר, אטרקציות מושלגות ואינסוף הזדמנויות לאדרנלין על המסלולים, אבל האמת היא- שלא חייב לגלוש כדי ליהנות מחופשה בפאס דה לה קאסה.

שופוהוליקים? הגעתם לגן עדן לשופינג! במרכז העיירה פזורות עשרות חנויות Duty free פטורות ממכס עם המחירים הזולים באירופה וללא מס בכלל! אם תרצו לגוון- קחו אוטובוס לאנדורה לה ואה, שם מחכה לכם חוויית שופינג מסחחחררררת ללא מע"מ! ואם ממש תרצו להשקיע, תוכלו לשכור רכב ולהגיע לברצלונה תוך 3 וחצי שע' נסיעה בלבד!

מפונקים? במרחק של 45 דק' נסיעה, באנדורה לה ואה, תמצאו מרכז ספא מהחלומות! CALDEA הוא מתחם ענק שפתוח מהבוקר ועד הלילה, עם מלאאאאא אפשרויות ביניהן ג'קוזי, בריכות בטמפ' משתנות, סאונות, אפשרות לטיפולים, שיעורי יוגה, מרכז בריאות ואווירת רוגע ממכרת!

חובבי אדרנלין? אפשר ליהנות מאקסטרים על השלג גם בלי לעלות על מגלשיים- נסו את אופנועי השלג. אופנועים זוגיים במסלול אקסטרימי וחווייתי של חצי שעה. מתאים לגילאי 18+

נהנתנים? קפצו לביקור ב- COL BLANC- מסעדה עם נוף פנורמי בנקודה הכי גבוהה באתר. שבו לכוס יין חם מול הנוף,  והזמינו קרפ נוטלה עם קצפת!

בליינים? לפאס דה לה קאסה יש הרבה מה להציע לכם... כי בזמן שרוב העיירות במרחב הולכות לישון, היא ממשיכה להתפרע! התחילו מה- MOJITO CLUB- בר כיפי עם מוסיקת רגטון מקומית מגניבה. שתו מוחיטו תות והמשיכו ל- PADDYS - דאנס בר עם מוסיקת מיינסטרים, במות, קהל מטורף ואתגרי שתייה שייתלו אתכם מהתקרה. ואז רגע לפני שתרגישו ש-די, זה הזמן לחזור למלון, קפצו ל- Underground - דאנס בר בועט והמוני עם מוסיקת טכנו ומסיבות עד אור הבוקר. בכל יום שלישי אחה"צ יש במועדון ערב קריוקי ובמה פתוחה.

הפסקת צהריים בפאס דה לה קאסה

אבל אתם כבר כאן, לא תגלשו?
בעונות האחרונות, בזכות מיזוג של פאס זה לה קאסה עם arcalis השכן, הפך  Grandvalira שמגיע לגובה של -2,640 מ', למרחב גלישה אטרקטיבי אפילו יותר. 240 ק"מ של מסלולים הכוללים 6 עיירות (פאס דה לה קאסה, גראו רוז', סולדיאו, אל טרטר, אין קאמפ וקניאו), עם גלישה חלקה ביניהן שמצריכה מעבר בין 2 מעליות בלבד; כמות אופפיסטים אין סופית, נוף מרהיב, מסלולים רחבים, סנופארק מרגש, פסגות גבוהות המבטיחות עונת גלישה ארוכה ומגוון אינסופי!

אוהבים את האתגרים שלכם צנועים? - עלו על מסלול TORTUGA . מסלול אדום ידידותי שלקראת סופו הופך לכחול, ועדיין- מתאים בעיקר למי שצבר קצת ניסיון בגלישה. רחב, זורם ונעים לגלישה.

מחפשים אדרנלין במינון גבוה? סנופארק אל טרטר- פארק עצום שכל אחד ימצא בו את המתקנים המתאימים לרמה שלו. קפיצות, ריילים, בוקסים ואווירה מעולה בפארק מושקע במיוחד

חיות לילה? בכל ערב, הרכבל הכי ימני של העיירה נשאר פתוח ומואר עד השעה 20:00 . המסלול כחול, נחמד ו-חינמי, שווה לנסות!

חיים בגבוה? ה-col blanc היא הנק' הכי גבוהה באתר. עלו עם הרכבל לנק' התצפית ב-2,640 מ' ותיהנו מנוף פנורמי על כל העמק. תוכלו לשבת שם במסעדה ולחזור בגלישה על מסלול אדום עד לעיירה.

לסיכום- גם אם תעלו על מגלשיים וגם אם לא, החופשה הזוגית שלכם בפאס דה לה קאסה האנדורית תספק לכם רגעים בלתי נשכחים שיגרמו לכם להסתכל אחרת על עיירות סקי. 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות