דברו איתנו
קבל הצעה





טיולי אופניים

אל ההרים של עמק זילרטל יש נהירה תמידית של רוכבי אופניים מכל העולם, מכל הסוגים ובכל הרמות. תנאי השטח מגוונים, המסלולים מפתיעים ופארק הסינגלים יאתגר אתכם במיוחד! חבשו קסדה ובואו.

הנה כמה המלצות שבייקרים מתחילים ומתקדמים חייבים לנסות:

Zum Stillupsee – Stillupsee Alpenblick

שני דברים מייחדים את המסלול הזה- מדובר במסלול רכיבה מעגלי ולכן נוח למדי, ושנית- המסלול עובר דרך מספר אגמים ומאגרי מים מדהימים ביופיים. האתגר במסלול הוא בתוואי הדרך- המסלול מתחיל בטיפוס מתון במעלה ההר ומתחלף לירידה בערך באמצע המסלול. במהלך הרכיבה, ובערך באמצע הדרך, תנסקו לגובה של 1,200 מ' כך שלאורך המסלול תחוו גם את הנוף של ההר הגבוה, וגם תשקיפו למטה על העמק. תוואי הדרך מגוון מכביש ועד דרכי עפר לא סלולות.
משך המסלול המשוער (ללא הפסקות) שעתיים-שלוש, מרחק 32 ק"מ. רמת קושי בינונית. 

Speicher Durlaßboden - Gerlos

המסלול הזה יחסית נוח לרכיבה בגלל שרובו המוחלט דרך סלולה. המסלול מתאים לכל הרמות אך מצריך כושר גופני! באופן נוח למדי תחילת המסלול המעגלי הזה היא בתחנת הרכבת של Gerlos. הרכיבה הזאת מושלמת לימי הקיץ החמימים, מאחר ורוב המסלול מקיף את אגם Durlaßboden היפה והמרשים. בין מאמץ לאתגר תוכלו לעצור להפסקות על שפת האגם. מומלץ במיוחד לארוז ארוחה קלה ואפילו להביא בגד ים למקרה שתרצו טבילה מרעננת.
משך המסלול המשוער (ללא הפסקות) שעתיים, מרחק 25 ק"מ. רמת קושי בינונית.

Aschau – Die Ziller Loop from Aschau

מסלול קליל ומהנה לרוכבי כביש מיומנים או מתחילים. המסלול מעגלי ונקודת מוצאו היא בתחנת הרכבת של Aschau בעמק צילר, כך שההגעה למסלול נוחה במיוחד! במהלך הרכיבה תעברו בין עיירות טירוליות ונהרות עם מי שלגים צלולים. המסלול קצר יחסית מה שמשאיר לכם זמן ליהנות מהנוף שבדרך. עצרו באגם Bochrasee לאתנחתאת דיג פסטורלית ונשנוש מרענן. 
משך המסלול המשוער (ללא הפסקות) שעה, מרחק 18 ק"מ. רמת קושי קל. 

חזרה לאטרקציות קיץ בזילרטל 

צפה בסרטון

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות