דברו איתנו
קבל הצעה





טיולי אופניים בסקיוולט

כל עמק בטירול דומה- אך שונה. ככל שתטיילו יותר תראו את ההבדל בין הר אחד לאחר, בין היערות ובין השבילים. עמק Brixen מלא בשבילים מאתגרים שרק מחכים לאופניים שלכם! אופני הרים, אופני כביש וסינגלים- יש הכל מהכל. מעל 800 ק"מ של שבילים לאופני הרים ו-1,000 ק"מ שמתאימים לאופניים חשמליות, אפילו יש טרמפ חינם לפסגות!

אלו רשימת המעליות בהן תוכלו להעמיס את האופניים שלכם ולהגיע למעלה ההר בחינם:

קבלו מספר מסלולים מומלצים באזור:

Blick auf den Wilden Kaiser - Ellmau am wilden Kaiser
המסלול הזה מומלץ למי שרוצה להכיר את האזור ולראות כמה שיותר נופים. לפדל בשבילים בעמק ולתצפת מעלה להרים או דרך עיירות טירוליות קלאסיות, האגם "השחור" שמושלם לעצירה קלה לארוחת צהריים או רגע למנוחה  ומוזיאון איכרים מסורתי בבקתה אלפינית. המסלול מעגלי והגישה אליו נוחה באמצעות תחבורה ציבורית.
משך המסלול המשוער (ללא הפסקות) שעתיים וחצי, מרחק 36.5 ק"מ. רמת קושי בינונית.

HEXENWASSER - FILZALMSEE - KAISERWELT
צאו לסיור מודרך וגלו את הטבע המדהים שסביבכם בלי לפספס אף פינה! יערות, אגמים, פסגות הרים מדהימות ופידול רגוע ולא מאמץ. מדריך שמכיר את האזור היטב יוביל אתכם דרך מסלול שחוצה את היער אל בקתה אלפינית קלאסית. מדובר בפונדק קטן במיוחד עם אוכל ומשקאות מרעננים. את פלטת הגבינות שלכם תוכלו לפרוס שם או לקחת אותה טו גו לתחנה הבאה- אגם Filzalmsee. אחרי שתגיעו ליד- Scheffau, תעמיסו את האופניים למעלית שתוריד אתכם היישר לעיירה Söll.
משך המסלול המשוער (ללא הפסקות) שעתיים וחצי, מרחק 18 ק"מ. רמת קושי קלה-בינונית.

 Hahnenkammtrail – Schwarzsee Loop from Kirchberg in Tirol
למי שאוהב את המאמץ, מתרגש מנופים לא מוכרים ואוהב את הגיוון- זה השביל בשבילכם! מסלול מאונטן בייק מעגלי שייקח אתכם היישר אל לב ליבה של טירול. מתחילים עם פידול מאומץ לעיירה היפה St. Johann- שבו להפסקת אוכל באחת מהמסעדות או בתי הקפה עם עיצוב בארוק קלאסי של טירול. ממשיכים בטיול מעלה לכיוון הפסגות ועוברים דרך שבילים מושלמים לסינגלים. המסע עובר דרך פארק אופניים עם שבילי עץ שגם ירימו עם איזה רמפה או שתיים. תחנת הרכבת Oberndorf היא נקודת הסיום של הטיול. מושלם לעייפים שצריכים טרמפ הביתה בסוף יום רכיבה מאומץ.
משך המסלול המשוער (ללא הפסקות) 3.15 שעות, 28.6 ק"מ. רמת קושי קלה.

חזרה לאטרקציות קיץ בסקיוולט

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות