דברו איתנו
קבל הצעה





טיולי אופניים בזלצבורג

האביב הגיע והשלג על המסלולים אט אט נמס ונעלם. מרחבי הסקי משנים כיוון, ומה שהיה פעם מדרון משנה צבע וצורה. רוכבי אופניים מכל העולם מגיעים לאזור צל אם זי וקפרון כדי לחרוש את המסלולים בין הרכסים באזור. אופני הרים, מסלולי פרירייד ואפילו אופניים חשמליות. יש שביל לכל רוכב ורוכבת.

הנה כמה המלצות שבייקרים מתחילים ומתקדמים חייבים לנסות:

Saalfelden am Steinernen Meer-Bruck-Fusch

מסלול לבייקרים שאוהבים לחרוש את הכביש וגם את דרכי העפר, ולא חוששים להתאמץ קצת כדי לחווות את האזור עד הסוף. המסלול הזה מעגלי, חלקו דרך הטבע וחלקו דרך עיירות טירוליות פסטורליות. במהלך המסלול תעברו דרך אגם צל המפורסם- מושלם להפסקת התרעננות במהלך הדרך! 
משך המסלול המשוער (ללא הפסקות) כ-3 שעות, מרחק 51.5 ק"מ. רמת קושי בינונית.  

Blick ins Steinerne Meer – Zeller See Loop from Maria Alm am Steinernen Meer

מסלול רכיבה קליל מעולה ומושלם ליום שמשי! נקודת הפתיחה היא אגם צל המפורסם שפשוט חובה לראות. אחרי זה ממשיכים לכיוון ההרים ורוכבים ברכסים ירוקים ופורחים. זו דרך מעולה להכיר את האזור, ותוואי הדרך מישור נוח.
משך המסלול המשוער (ללא הפסקות) שעה וחצי, מרחק 29.6 ק"מ. רמת קושי קלה.

 Einstieg Schwarzleotrail – LE 13 Schwarzleotrail Loop from Sonnberg

מסלול מגוון מאוד מבחינת תוואי דרך. חלק מהדרך על כביש, חלקה בדרכי עפר דרך היערות, וחלקם שבילים מעץ עם פניות חדות ומיני רמפות! במהלך המסלול תעברו דרך שביל ה-Einstieg Forsthof המרוצף. שם תוכלו לבחור האם לפנות לשביל ה-BongoBongo השחור, למתקדמים בלבד, או להמשיך הלאה באותו המסלול. כך או כך, אתם תפדלו בין עצים של יער קסום, שינעים את סשן הרכיבה האינטנסיבי. 
משך המסלול המשוער (ללא הפסקות) שעה, מרחק 10.5 ק"מ. רמת קושי בינונית.

חזרה לאטרקציות קיץ בזלצבורג

צפה בסרטון

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות