דברו איתנו
קבל הצעה





מי שמזמין מוקדם, חוסך המון כסף

חמש סיבות טובות להזמין מוקדם

אם מציצים למספרים שמאחורי שוק הסקי הישראלי, מסתבר שלמעלה ממחצית הגולשים הישראלים נוהגים להזמין את החופשה שלהם עד סוף דצמבר וחלק גדול מהם מזמינים במרוצת אוקטובר-נובמבר . אז חוץ מהתנהלות צרכנית נבונה כנראה שיש להם סיבה טובה לעשות זאת. אז למה זה כדאי?

1. שמרו מקום - אתם הראשונים לגלות את חופשות הסקי החדשות ולבחור את בתי המלון הטובים ביותר בתאריכים הכי נוחים לכם.

2. שלמו פחות - נהנים ממחירים מיוחדים שלא יחזרו: אתם משלמים פחות ונהנים מחופשת סקי חלומית בלי נזק לכיס. חופשת סקי היא לא כמו נופשון בטורקיה. התאריכים והחדרים נתפסים מוקדם וכדאי לכם להזמין כמה שיותר מהר.  ניתן גם לשלם ב-8 תשלומים שווים, מה שאומר שעד שתצאו לחופשה, כבר כמעט ולא תרגישו את ההוצאות...

3. תיהנו מחבילות מיוחדות - חופשה משפחתית עם קייטנות הסקי והסנובורד שלנו בחגים, חבילה לפסטיבל העונה, לכנסי הרופאים או למופע פתיחת העונה באישגל, רק תבחרו איפה בא לכם להיות.

4. תתחילו לחלום בלבן - אם יש משהו שגורם לנו להתגעגע לחורף זה הקיץ. איזה כיף זה להתחיל לפנטז על החופשה שלכם כשבחוץ עונת הקיץ בעיצומה. לדמיין איך השלג ייראה,  איפה האפרה סקי הכי לוהט, ואיזה פאודר מטורף מחכה לכם.

5. גלשו עם המשפחה והחברים - הכנו עבורכם הצעות עוד יותר מיוחדות לקבוצות גדולות. אז גייסו את החברים ובני המשפחה וצאו ביחד לחוויה חורפית בלתי נשכחת.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות