דברו איתנו
קבל הצעה





סלה רונדה- אתר הסקי היפה בעולם!

קשה לשים את האצבע על נקודה אחת שהופכת את סלה רונדה לאתר הסקי היפה בעולם. משהו בפסגות הגבוהות, במסלול המעגלי המוכר, במפגש בין השלג לעיירות- יוצר תחושה שנחתתם לתוך גלויה. ובכל זאת, היופי כאן, הוא רק ההתחלה...

כל אתרי הסקי מתפארים בנוף פסטורלי עוצר נשימה, פאודר חלומי ואווירה ציורית. ובכל זאת, סלה רונדה מחזיק בתואר 'אתר הסקי היפה בעולם'. למה? הנה כמה סיבות:

Dolomiti superski .1:
שימו שעון לשעת הזריחה, כי יש לכם לא מעט להספיק: מרחב הגלישה העצום הזה שנכנס לרשימת מרחבי הגלישה הגדולים באירופה, מציע 1,200 ק"מ של מסלולים מכל הסוגים, לכל הסגנונות ולכל הרמות.
במרחב יש 12 עיירות ואזורי גלישה שונים. ביניהם מרחב הגלישה של סלה רונדה, הצמוד לעיירה קמפיטלו, הכולל 523 ק"מ של מסלולים (אם עוד לא נפלט לכם "וואוו", זה הזמן). לא משנה לאיזה כיוון תגלשו, באיזה מסלול תבחרו ואיפה תעצרו בדרך- יפרש בפניכם נוף שיגרום לכם לצרוח מאושר ולתהות איך מעבירים את זה בתמונות?!

2. קרחון מרמולדה:
קרחון המרמולדה שפסגתו מגיעה ל 3,250 מ', הוא הגבוה ביותר בהרי הדולומיטים וללא ספק אחד המרשימים שתפגשו! הגובה שלו מבטיח שלג לאורך כל השנה (אם אתם יוצאים לחופשת קיץ באיטליה, קפצו לגלוש...) והנוף מהפסגה שנקראת "מלכת הדולומיטים" הוא עוצר נשימה. עלו לשם ברכבל ורדו את הדרך חזרה לעמק במסלול שאורכו 12 ק"מ שיספק לכם נוף משתנה ומרהיב לכל אורכו.

3. המסלול המעגלי:
אם יש לכם רשימת MUST שאתם מסמנים בה ויים, המסלול המעגלי בסלה רונדה חייב להיכנס אליה! אחת האטרקציות המדוברות ביותר במרחב הוא מסלול של 40 ק"מ המקיף את כל 4 העמקים במרחב. 26 ק"מ מתוכם הם מסלולים שמתאימים לכל הרמות ואת 14 הק"מ הנוספים תעבירו במעליות שיאפשרו לכם להביט לצדדים ולהתפעל מהנוף.
המסלול מסומן בשילוט נוח וידידותי להתמצאות- תוכלו לגלוש עם הסימון הכתום עם כיוון השעון או עם הסימון הירוק נגד כיוון השעון, כך או כך זה ייקח לכם בערך 4 וחצי שעות וישאיר אתכם המומים.

fun park .4:
צריכים אקסטרה אקסטרים? בסלה רונדה מפוזרים 5 סנופארקים (!!!) עם מתקנים ואתגרים משתנים. המטורף מביניהם הוא ללא ספק ה- fun park val gardena עם מקפצות משוגעות, מתקנים, נופים מרהיבים ומכונית VOLVO אדומה שרק מחכה שתקפצו מעליה ותעלו לסטורי.

5. קמפיטלו:
מתוך 12 העיירות במרחב, אנחנו בחרנו בשבילכם את העיירה הציורית קמפיטלו שהיא שילוב בין לוקיישן מושלם עם גישה נוחה למעלית הקולרודלה, אופציות לבילויים, מלונות מפנקים, מסעדות ותפאורה מהפנטת של הדולומיטיים.

אומרים שאם זכית ביופי, הוא כנראה מחפה על האופי, אבל סלה רונדה מוכיח שאפשר להיות גם יפה בטירוף וגם כזה שכולם נהנים לבלות איתו! אתר הסקי היפה בעולם הוא אחד היעדים הכי מבוקשים לחופשת סקי.
אל מצוקי הענק, האוף פיסטים המדהימים, המסלול המעגלי והסנופארקים, מצטרף גם ממוצע של 5 ימי שמש בשבוע, אטרקציות, בילויים וטעמים. הנה כמה המלצות:

- במעלה הגונדולה, בנקודה בה הנוף פתוח והאוויר צלול מחכה לכם מלך האפר'ה סקי האיטלקי עם המסיבות הכי מטורפות באתר, ה-Des Alpes.
- אם מתחשק לכם לזרום על מסיבה לטינית קפצו ל- Calif – דאנס בר תת קרקעי באווירה סוערת.
- בקמפיטלו נמצא ה- Bela Vida- בר ביתי שמדי פעם מרים הילוך בערבי דאנס מעולים. בכל יום סביב השעה 17:00 תיהנו מנשנושי נקניקים על חשבון הבית לצד הבירה.
- Kamerloy: מסעדה ביתית קטנה עם מאכלי הרים מנחמים, פיצות מעולות ומנות שיחממו לכם את הלב והבטן.
- Rosticceria: בכיכר המרכזית של קמפיטלו יש סבתא קטנה שמבשלת אוכל ביתי ממכר! המחירים זולים, המנות מגוונות והטעמים נפלאים!
- Pizole: רכבל שעולה מעל הסנופארק של ואל גרדנה יש מקום עם שולחנות מסתובבים שאפשר לזוז איתם לכיוון השמש. עצרו שם לארוחת צהריים קלה והזמינו מנת גולאש מעולה רק ב- 7 וחצי אירו.

המכלול הוא זה שגרם לנו לבחור בסלה רונדה בפעם השלישית כלוקיישן המושלם לפסטיבל ה-SkiDealWeek, ומי שכבר גלש כאן יודע, שאפשר לגלוש בו שוב ושוב ולא להשתעמם לרגע!

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות