דברו איתנו
קבל הצעה





חופשת סקי בפחות מ-3,000 ₪? יש חיה כזאת!

האינפלציה עולה, מוצרי הבסיס מתייקרים, מחירי האנרגיה צפויים לזנק והעולם כולו מדבר על יוקר המחייה, אבל חופשות הסקי נהנות מהצניחה של האירו וממחירים משתלמים מתמיד! אז אספנו את חופשות הסקי שיעלו לכם פחות מ-3,000 ₪ ויבטיחו לכם מקסימום פאן במחיר מצוין!

למי שחושב שסקי הוא ספורט לעשירים בלבד, למי שעוד לא הבין שחופשת חורף זה ה-דבר ושומר בקנאות על התקציב לחופשת הקיץ, מי שמעדיף לצמצם בהוצאות אבל לא רוצה לוותר על הטירוף הלבן וגם למי שמחפש דרך לצאת ליותר מחופשת סקי אחת בעונה- במיוחד בשבילכם ריכזנו את החופשות שיבטיחו לכם value for money מהסוג המשובח ביתר:  

 

בנסקו, בולגריה- מ-2,400 ₪ מחיר ממוצע לאדם בחופשה משפחתית ע"ב 2 מבוגרים+2 ילדים בחדר

אתר הסקי הגדול ביותר בבולגריה שידוע ביכולות שלו להבטיח value for money הוא אחד מאתרי הסקי המבוקשים בקרב משפחות. מרחב הגלישה קומפקטי ונוח, כולל יותר מ- 70 ק"מ של מסלולים המתאימים גם לתרגול ולמידה וגם למי שמחפש אתגרים, והעיירה מציעה טברנות שמחות, חיי לילה סוערים, שופינג במחירים נוחים, רחובות ציוריים, כנסיות וקתדרלות, קזינו מפואר, מלונות ספא ואינסוף אטרקציות לכל הרכב ולכל גיל. המחירים בבנסקו מאז ומתמיד היו אטרקטיבים, אבל עכשיו עם ירידת ערך האירו זאת הזדמנות ליהנות מחופשה מושלמת במחיר משתלם ממש! 

בבנסקו מחכות לכם לאורך כל העונה קייטנות SKIDEAL לילדים עם הדרכות גלישה בעברית.  

גולש סנובורד בבנסקו

גודאורי, גאורגיה- מ- 2,275 ₪ מחיר ממוצע לאדם בחבילת סקי של 3 לילות 

בלב רכס הרי הקווקז, בגובה 2,000 מ', שוכן אתר הסקי גודאורי. האתר הגיאורגי מציע 57 ק"מ של מסלולים המטפסים לגובה של עד 3250 מ' ומתאימים לכל רמות הגלישה. רוב המסלולים מתאימים לגולשים מתחילים, כך שאם אתם עושים צעדים ראשונים על השלג זה עשוי להיות האתר המתאים בשבילכם. 

חוויית הסקי בגאורגיה אמנם עוד לא מגיעה לרמת התשתיות והמרחבים שמציעים אתרי הסקי הגדולים באירופה, אבל בשנים האחרונות מושקעים משאבים לשדרוג אתרי הסקי בסביבה.

חיי הבילויים, החצ'פורי האגדי והמחירים הנוחים מוסיפים עוד יתרון לחופשה הגיאורגית.

טרודוס, קפריסין- מ- 3,000 ₪ מחיר ממוצע לאדם בחבילת סקי של 3 לילות

אחרי שהישראלים התאהבו בה כיעד לוהט לחופשות קיץ, קפריסין מציעה לקהל גם חופשת חורף מפתה. אתר הסקי הקפריסאי ניצב על רכס הרי הטרודוס שהגבוה מביניהם הוא האולימפוס הנושק ל-2000 מ'. הוא אמנם קרוב ומעניין, אבל אבל רגע לפני שאתם ממהרים לרכוש סקי פס כדאי לדעת- מדובר באתר קטן במיוחד (10 ק"מ של מסלולים) עם עונת גלישה קצרה ותנאי שלג לא יציבים. 

 

Qafqaz Tufandag , אזרבייג'ן מ- 3,000 ₪ מחיר ממוצע לאדם בחבילת סקי של 3 לילות

ארבע שעות נסיעה דרושות מבאקו בירת אזרבייג'ן לאתר הסקי Qafqaz Tufandag (אתם מוזמנים לנסות לשבור שיניים ולומר את זה בעברית). אתר סקי חדש ומודרני שנפתח רק לפני שנים אחדות עם רכבלים חדשים, תותחי וחתולי שלג ותשתיות מפותחות. 

באתר המטפס לגובה של 1,920 מ' בלבד יש 18 ק"מ של מסלולים המתאימים בעיקר למשפחות ולמתחילים, עם הרבה מסלולים כחולים. כאן לא תמצאו מסיבות לילה סוערות או חגיגות אפרה סקי, אבל תמצאו אווירה חמימה ומקומיים מסבירי פנים.  

 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות