דברו איתנו
קבל הצעה





5 דברים שיגרמו לכם לארוז את המשפחה ולטוס לחופשה בבנסקו!

מי שכבר גלש בבנסקו יודע שמדובר ביעד שמחזיק בשילוש הקדוש- מרחב גלישה מפתיע, אפר'ה סקי סוער ומלא אפשרויות ועלויות זולות! סופר זולות! אבל כשמדובר בחופשה משפחתית, למשולש הזה מתווספות עוד כמה וכמה סיבות טובות לארוז את הילדים ולטוס לחופשה באתר הסקי הגדול ביותר בבולגריה. וגם הן- רק ההתחלה.

אתם עפים על המסלולים, והילדים- בקייטנה!
בבנסקו, ילדי SKIDEAL נהנים מקייטנות גלישה עם הדרכות בעברית לאורך כ-ל העונה! מ-9 בבוקר ועד 17:00 אחה"צ, אתם גולשים על המסלולים והם לומדים לגלוש ועפים במסגרת חווייתית עם ילדים בגילם.
מסגרת הקייטנה כוללת ליווי של צוות מקצועי דובר עברית שנותן לילדים רוגע וביטחון ומאפשר להם לחוות עצמאות מסוג חדש- הם מתמודדים עם אתגרים, נהנים מהצלחות, מפתחים מיומנויות ורוכשים חברים חדשים בקבוצה.

לו"ז יומי בקייטנה:
9:00- 11:30 שיעורי סקי \ סנובורד בעברית
11:30-12:30 ארוחת צהריים עם הצוות
12:30-15:00 שיעורי סקי \ סנובורד בעברית
15:00-17:00 פעילויות ומשחקים עם הצוות הישראלי
17:00 סיום הקייטנה

אתר ידידותי לילדים
לבנסקו יש את היכולת להתאים לכל הרכב בכל זמן- לחבר'ה פרועים, לזוגות רומנטיים, לקבוצות ובהחלט גם למשפחות! מה שהופך אותו ליעד קלאסי למשפחות זאת העובדה שהאתר נוח וקל להתמצאות, המלונות מציעים חדרי משחק צבעוניים, מגרשי פעילות, בריכות לילדים והפעלות לכל המשפחה והאווירה הכללית נעימה וידידותית.


מרחבי גלישה בבנסקו

אטרקציות לכל המשפחה
אספתם את הילדים מהקייטנה- מה עכשיו?...
בנסקו מציעה אינסוף אטרקציות והזדמנויות לזמן איכות משפחתי מהסוג הכי משובח שיש: מסעדות, טברנות שמחות עם אווירה אנרגטית, אופנועי שלג, מצנחי רחיפה, מעיינות חמים, חוויית דייג באגם, סנופארק ידידותי למתחילים עם ראמפות עדינות להתנסויות, שופינג, מרכזי ספא ועוד. כאן, לא יהיה לכם משעמם לרגע!

טיסה קצרה ואפשרויות חופשה מגוונות
בלי טיסות ארוכות ומייגעות, בנסקו- אתר הסקי הגדול בבולגריה נמצא במרחק של שעתיים וחצי טיסה מישראל בלבד! זאת הסיבה שאפשרויות החופשה בבנסקו מגוונות- תוכלו לצאת לחופשת סופ"ש- גיחה של חמישי-ראשון עם 3 ימי גלישה מלאים ומינימום חופש מהעבודה והלימודים, או לחופשת אמצע שבוע של ראשון-חמישי עם 4 ימי גלישה מלאים וחזרה הביתה למנוחה בסופ"ש, וכמובן- חופשת שבוע שיש בה הכל מהכל!

מרחב גלישה מגוון
מרחב הגלישה של בנסקו כולל 70 ק"מ של מסלולים לכל הרמות. זה עשוי להישמע לכם מעט, אבל תנאי השטח המגוונים, הסנופארק האקסטרימי, הגבהים שמגיעים עד ל- 2,600 מ' והגיוון הופכים את המרחב כיפי ומדויק. הילדים ייהנו ממסלולים כחולים וירוקים נוחים לתרגול ולמידה שיהיה לכם כיף לגלוש בהם יחד גם אחרי שעות הקייטנה.

אופנועי שלג על רקע שלג ועצים

כמה זה יעלה?
חופשה משפחתית בבנסקו תעלה מ-799€ להרכב של 2 מבוגרים+2 ילדים בחדר כולל טיסות, לינה, ארוחות, קייטנה ועוד.
לפרטים נוספים קפצו לכאן>>>

 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות