דברו איתנו
קבל הצעה





בנסקו- הספתח המושלם

אתר הסקי הגדול ביותר בבולגריה ידוע כאתר שמציע הכל מהכל- מרחב גלישה עם מסלולים נוחים לכל הרמות, פסגות המגיעות לגובה של 2,600 מ', מערכת מעליות מתוחזקת ומושקעת, סנופארק ידידותי, שופינג, טברנות, מרכזי ספא, ברים, מסעדות, אווירה דינמית שמתאימה לכל הרכב, ובעיקר- עלויות נמוכות שמאפשרות לטעום קצת מכל אפשרות שמציעה העיירה.

אם אתם מחפשים את האתר המושלם לחופשת סקי ראשונה, בנסקו- מבטיח כל מה שדרוש לכם, במחירים משתלמים במיוחד! מה הופך אותו לאתר המושלם לספתח?

ריכזנו את כל התשובות.

  1. גודל האתר
    אחד הדברים החשובים ביותר בחופשת הסקי הראשונה שלכם, הוא בחירת האתר. רוב האנשים נוטים לבחור באתרים הגדולים והמוכרים, אלה שהחברים המליצו עליהם, שהתמונות מחמיאות להם ושהרשת מספרת שהמסלולים שלהם אינסופיים ומרחב הגלישה עצום. אבל האמת היא, שבשבוע הגלישה הראשון שלכם, לא תצטרכו יותר מכמה מסלולים בודדים. אז חסכו לעצמכם את עלויות האתרים הגדולים, בנסקו הוא דוגמה טובה לאתר קלאסי למי שעושה את צעדיו הראשונים בסקי או סנובורד -

מרחב הגלישה מציע 70 ק"מ של מסלולים מגוונים, רחבים, נוחים ללמידה ותרגול ומתוחזקים בצורה הטובה ביותר.

  1. חופשה גמישה
    כדי שחופשה תהיה מושלמת באמת היא צריכה להתאים לכם בול! להרכב שלכם, לזמן שמתאים לכם להשקיע בה, לימי החופשה, לסגנון, למגבלות וההעדפות... בנסקו יודעת להציע את כל האפשרויות- תוכלו למצוא חופשות סופ"ש עם 3 ימי גלישה מלאים, חופשות ראשון-חמישי עם 4 ימי גלישה מלאים, חופשות לשומרי מסורת עם אוכל כשר וחזרה הביתה לשבת, חופשות למשפחות עם קייטנות גלישה לילדים בעברית, או חופשות שבוע עמוסות פאן- רק תבחרו!

בריכה מחוממת במלון בבנסקו

  1. הדרכה
    גם אם אתם ספורטאים מצטיינים, גם אם גלשתם גלים כל החיים ואתם בטוחים שזה בדיוק אותו הדבר וגם אם מגלשיים נראים לכם עניין פשוט ושיעורים נראים לכם כמו בזבוז זמן, אל תוותרו על הדרכה!
    בנסקו הוא נקודת זינוק מעולה לגולשים בתחילת דרכם. באתר יש שני בתי ספר מרכזיים להדרכות סקי: בית הספר פירין (Pirin) ובית הספר אולן (Ulen). בשניהם מדריכים המוסמכים ללמד סקי ברמות שונות, שיודעים להתאים את עצמם לגולשים מסוגים שונים. הם יבטיחו לכם את הבסיס החזק שדרוש כדי ליהנות מכל רגע!
  2. אפר'סקי (Après-ski)
    או בתרגום מצרפתית ״אחרי סקי״. גם אם התאהבתם בעניין ברגע, גם אם אתם חדורים לנסות כל מסלול, לשפר את הביצועים, לתרגל ולטפח את היחסים שלכם עם השלג, בסביבות השעה 16:30 הרכבלים באתרים נסגרים ואת סצנת האקסטרים תופסת סצנת האפר'ה סקי! שעות הבילוי אחרי הגלישה חשובות להצלחת החופשה לא פחות משעות הגלישה, ובנסקו הוא המקום המושלם לבילויים. טברנות, קזינו, מעיינות חמים, אופנועי שלג, מסעדות, ברים, מועדונים, מצנחי רחיפה, מתחם ספא מפואר, מתחם החלקה על הקרח, הופעות וכל בילוי שתחשבו עליו!

בליינים בפאב בבנסקו

  1. המחיר!
    המפגש הראשון שלכם עם עולם הסקי יכול להיות מסעיר, מרגש ומפנק ולהישאר במחיר שפוי. בנסקו היא בירת ה- value for money , היא מציעה אווירה מדהימה, מרחב גלישה קומפקטי ומגוון, אופציות לינה מכל הסוגים והסגנונות, בילויים סוערים והכל במחירים סופר שווים!

 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות