דברו איתנו
קבל הצעה





ברוכים הבאים לאתר הסקי היפה בעולם!

אם כבר יצא לכם להתחבר למגלשיים, בטח יצא לכם גם לשמוע את השם "סלה רונדה". אחד האתרים המבוקשים באירופה מצליח לשלב בין אלגנטיות, עדינות ועוצמה ולספק חופשה שמחברת בין כל העולמות ומתאימה לכל הסגנונות.

איטליה יכול להישמע לכם כמו יעד ששמור לטיולי קולינריה ותרבות, אבל כשמטפסים למעלה לדולומיטיים, אל ריח הפיצה באוויר מתווספות כמויות אדירות של שלג, נופים מסחררים ואקסטרים מהסוג המשובח ביותר. סלה רונדה הוא האתר האיטלקי המבוקש ביותר. וכשאנחנו אומרים סלה רונדה אנחנו מתכוונים למרחב עצום הכולל 4 עמקים: val di Fassa, Arabba, Alta Badia, val gardena. אזור הגלישה המשותף לכולם הוא ה- dolomiti superski – הכולל 1,200 ק"מ של מסלולים (!!!) ביניהם יש מקום לכווווולם:

לאנשי השפע
כל אחד מהעמקים במרחב סלה רונדה מציע אתר גלישה מטופח ומושקע, וכולם יחד חוברים ל-1200 ק"מ של מסלולים. אם אתם מאלה שאוהבים גיוון, שפע ואינסוף אפשרויות, זה בדיוק המקום בשבילכם!
המבוקש והפופולרי מבין העמקים הוא val di fassa. ואל די פאסה כולל 523 ק"מ של מסלולים מחוברים וארוכים המתאימים לכל רמות הגלישה, הנפרשים ע"פ גובה של בין 1,430-3,250 מ' ומרביתם ממוקמים באזור ה-2,000 מ'.
בין העיירות השונות בעמק בולטות העיירה קמפיטלו והעיירה קאנציי שנהנות מהגישה הכי נוחה למסלולים ולמעליות. שתי העיירות אינטימיות וציוריות, מציעות מלונות שונים, בילויים בסגנונות משתנים ובעיקר קולינריה מסחררת כמו שרק איטליה יכולה להציע.

ללייט בלומרס
עונת הגלישה בסלה רונדה נמשכת בד"כ עד תחילת אפריל. אבל בקרחון מרמולדה- ההר הגבוה ביותר בדולומיטים יורד שלג כל השנה! פסגת המרמולדה מגיעה ל-3,250 מ' – שם, במקום בו אפשר כמעט לגעת בעננים, הטמפרטורות נמוכות גם ביולי אוגוסט ומאפשרות לגנוב יום של גלישת סקי אפילו בזמן חופשת הקיץ המשפחתית בדולומיטיים.
במהלך עונת הסקי יחכו לכם על הקרחון אופפיסטים חלומיים, מסלולים אדומים ושחורים מאתגרים ומהנק' הכי גבוהה יוצא מסלול באורך 12 ק״מ שייקח אתכם עד לעמק ויספק לכם נוף מדהים לאורך כל הדרך.

גולשי סנובורד במרחב סלה רונדה

לאנשי החיים הטובים
בין מלונות הספא, הדירות ופתרונות הלינה המגוונות שמציעות העיירות קמפיטלו וקאנציי, בולט Chalet Marcora- מלון בוטיק שרק 21 חדרים זכו להיות חלק ממנו. האירוח מלא תשומת לב, העיצוב מושקע ויפהפה, המיקום מעולה- רק 3-4 דק' הליכה למעלית הראשית והספא הוא חוויה בפני עצמה. במתחם הספא המקורה במלון אפשר למצוא סאונה רטובה, סאונה יבשה ופינות מרגוע, ובחוץ- במתחם הפתוח אל כיפת השמיים יש 2 אמבטיות ג'קוזי רותחות וקפסולות סאונה סגורות על השלג.

לבליינים
בעיירות קמפיטלו וקנאציי יש שפע של מסעדות, בתי קפה, ברים שכונתיים ומקומות מעולים לבירה מול הנוף המושלג. אבל בשנים האחרונות, הבילוי הכי מסעיר בסלה רונדה הוא פסטיבל ה-SKIDEALWEEK המסורתי שלנו שנוחת רגע לפני שהעונה נגמרת ומביא איתו שפע של אומנים, DJS וגולשים צבעוניים שמגיעים לטרוף את המסלולים, לעוף במסיבות, לאבד את זה בהופעות ולבלוע את החיים! (הפרטים על הפסטיבל הקרוב כאן)

פסטיבל סקידיל השנתי שנערך באתר הסקי

לאקסטרימיסטים
לצד 1200 ק"מ של מסלולים מכל הסגנונות ולכל הרמות, במרחב הגלישה של סלה רונדה מחכים לכם לא פחות מ-5 סנופארקים ברמות שונות, עם מתקנים שונים ואטרקציות משתנות. אנחנו כמובן ממליצים לבקר בכולם, אבל אם יש אחד שפשוט אסור לוותר עליו זה סנופארק val gardena . גלשו על המסלול הכתום מתחת לרכבל מספר 51, ותגיעו לגן עדן של מתקנים ופעלולים למתחילים, משפחות, גולשים מנוסים ואפילו למי שהדופק שלו אף פעם לא מהיר מדי.

למתפנקים
סלה רונדה יודעת לקחת גם את הפינוק לאקסטרים! גלשו (או עלו על מונית) לעיירה פוצה די פאסה השכנה ובקרו ב- QC TERMO DOLOMITI – מרכז ספא יוקרתי בסטנדרטים שיפילו אתכם מהמגלשיים! בריכה חיצונית מחוממת, סאונה וג'קוזי על השלג, חדרי מרגוע, בופה ארוחות עשיר ואווירה ממכרת. את הביקור כאן אתם פשוט לא רוצים לפספס!

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות