דברו איתנו
קבל הצעה





5 אתרי סקי עם שלג מובטח

כשאנחנו מזמינים חבילת סקי, אנחנו לא רוצים להיות תלויים בחסדי מזג האוויר. כולנו מחפשים אתר עם שלג מובטח. אז באילו אתרים יש את הסיכויים הכי טובים לשלג איכותי ובכמויות? כל הפרטים לפניכם.


אם אתם גולשים מביני עניין, אתם בטח יודעים שכשזה מגיע לחופשות סקי אין דבר כזה "דילים של הרגע האחרון". פשוט אין. הדרך ליהנות מתנאים, מחירים והטבות היא פשוט להזמין מראש. כמה שיותר מראש.
הבעיה שמטרידה הרבה גולשים בהזמנה מראש היא- "איך אפשר להזמין חופשה כל כך הרבה זמן לפני שיש דרך לברר מה מצב השלג באתר?" בדיוק בשביל זה אנחנו כאן!
בדקנו סטטיסטיקות, נתוני שלג, תשתיות ונתונים, ואספנו את 5 אתרי הסקי הכי בטוחים לשלג באירופה. פתחו פנקס וסכמו מסקנות:

Val Thorens, צרפת
ואל טורנס היא עיירת הסקי הגבוהה בעולם. היא יושבת על כס המלכות שלה בגובה 2,300 מ' ומזמינה גולשים מכל הסגנונות ורמות הגלישה ליהנות ממרחב שלושת העמקים- אחד המרחבים המחוברים הגדולים בעולם הכולל 600 ק"מ של מסלולים מחוברים (!!!!. המרחב מאגד מספר עיירות ביניהן "לה מנוייר" המציעה מסלולים מטופחים ומתוחזקים, עיירות "מריבל" המתאימות בעיקר למשפחות ולמי שמחפש מסלולים ברמה בינונית, עיירות "קרושבל" הידועות כעיירות לבעלי ממון ואוליגרכים ועוד.
הגובה האדיר של העיירה והעובדה שרובם המוחלט של המסלולים בגובה של מעל 2,000 מ'- מבטיחים שפע של שלג משובח ועונת גלישה ארוכה במיוחד שתאפשר לכם לעוף על הפסגות גם בסוף אפריל.


Rosa khutor, סוצ'י
רוזה חוטור- אחד משלושת אזורי הסקי בסוצ'י (לצד גורקי גורוד וגזפרום) והגדול שביניהם, נבנה לפני 7 שנים בלבד לרגל אולימפיאדת החורף ומאז הספיק לארח גם את המונדיאל! מיליארדי הדולרים שהושקעו באתר מורגשים בכל פינה. התשתיות החדישות והמתקדמות בעולם מחברות בין 120 ק"מ של מסלולים מטופחים, התנאים חלומיים וכל זה נמצא במרחק של שעתיים טיסה ו-40 דק' נסיעה בלבד!
מרחב הגלישה של רוזה חוטור מלווה בהייטק של תשתיות. 95% מהאתר מכוסה בתותחים חדשניים שיבטיחו שלג תמידי, הרכבלים נבנו בידי החברה האוסטרית הטובה בתחום, והניהול המקצועי שומר על פיזור נכון באתר שמבטל תורים ועומסים גם בעונה הכי מבוקשת.
לצד תנאי הגלישה החלומיים מציעה העיירה אינסוף מקומות בילוי, מסעדות מכל הסגנונות והסוגים, חנויות, בתי קפה ובתי קזינו עצומים ונוצצים.

Ischgl, אוסטריה
אישגל אמנם ידועה כמלכת האפר'ה סקי של אירופה שחרטה על דגלה את הסלוגן"relax if you can" , אבל היא מבטיחה שתי חופשות באותו המחיר. האחת- חופשת סקי מלאת אפשרויות והשנייה- חופשת בילויים ללא הפסקה שתגרום לכם להסכים עם התואר שאנחנו אוהבים להעניק לה - "איביזה של האלפים".

Silveretta Arena - מרחב הגלישה המפואר של אישגל, כולל 238 ק"מ של מסלולים מטופחים החוצים את אוסטריה ושווייץ בסקי פס אחד. 90% מהם נמצאים בגובה של יותר מ-2,000 מ' ומבטיחים עונת סקי ארוכה, שלג איכותי, אוף פיסטים בכמויות ומגוון מסלולים ואתגרים לכל רמות הגלישה שיאפשרו לכם לצאת כל בוקר למסלול אחר ולחזור עם חוויות אחרות. אל הנתונים הטבעיים מצטרפת השקעה של 225 מיליון אירו במערכת התשתיות, שציידה את אישגל בתותחי שלג שמכסים 80% מהמסלולים, מערך תחזוקה שוטפת, המעליות המתקדמות בעולם ואפילו רכבלים מהירים עם חימום ישבנים.

Passo Tonale, איטליה
פאסו טונלה בורך בנתון הכי טוב שאתר סקי יכול לאחל לעצמו: לוקיישן. הוא ממוקם בגובה 1,884 מטר בעמק השמש ונהנה מממוצע מרשים של 70% ימי שמש בשנה שלא מפריעים לו להיות אחד מאתרי הסקי הבטוחים לשלג. לכל זה נוסף קרחון PRESENA שמגיע לגובה של 3,100 מ' ומבטיח עונת גלישה שנמשכת ונמשכת ונמשכת...
120 הק"מ של מסלולים רחבים ונוחים הופכים את פאסו לאתר ידידותי במיוחד למתחילים ולמשפחות, ומרחבי האוף פיסטים הופכים אותו לאתגר מפתיע גם לקשוחים שבגולשים, כך שהוא אתר אידיאלי להגיע אליו בכל הרכב .
והעיירה? היא אינטימית ומתכנסת אל רחוב אחד ראשי שמרכז את כל המלונות, הברים, המסעדות ומקומות הבילוי, כך שאחרי כמה ימים תוכלו לנופף לכל עבר בתחושה שאתם כבר מכירים את כולם.


לז ארק 1950, צרפת
את השם paradiski (גן עדן לגולשי סקי) קיבל מרחב הגלישה שנהנה ממקום ברשימת ה-top three של מרחבי הגלישה בצרפת, בזכות נתונים שקשה להתחרות בהם: 425 ק"מ של מסלולים המשלבים אזורים סלחניים למתחילים עם אזורים מאתגרים למנוסים, נוף של שמורות טבע עוצרות נשימה, 6 עיירות שונות, אוף פיסטים מכל עבר, שני סנופארקים, 3 מסלולי בורדרקרוס ו- 144 רכבלים ומעליות. בהחלט גן עדן!

לכל זה מתווספות 3 פסגות גבוהות מ-3000 מ', שני קרחונים ו-755 תותחי שלג שיחד מבטיחים שלג משובח בכל זמן ובכל שלב בעונה!
לז ארק 1950 היא כפר נופש עם מלון דירות יוקרה שמקיף את העיירה כולה, ובמרכזו הכל קורה- מסעדות, בתי קפה, אטרקציות ומגוון בילויים. רחובות העיירה נקיים ממכוניות, מכל מבנה במלון ומכל פינה בעיירה יש גישת Ski in\out ישירה למסלולים, והאווירה שלווה, מרגיעה ואירופאית. 1950 היא ללא ספק חוויה אחרת- כזאת שאי אפשר לוותר עליה.

   

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות