לחץ ליצירת קשר 03-7110400

5 תרגילי סנובורד למתחילים

גולש הסנובורד האגדי שלנו הסכים להקדיש לכם כמה דקות מזמנו הדל, כדי להכין אתכם לקפיצות בסנופארק. מומלץ להגיע לסנופארק אחרי שהתחממתם על המסלולים לפחות ב-40 דקות גלישה, כשאתם מרגישים נינוחים לחלוטין עם הציוד שלכם ועם רצון לייצר אדרנלין (אך בצורה מבוקרת). אל תשתו אלכוהול לפני כן (על אף שזה יעמעם לכם את תחושת הכאב בנפילות), אנחנו רוצים אתכם חדים וצלולים בקפיצות.

לפני שאתם עולים על המקפצות, נסו לעשות הולי עם הבורד על השלג כמה וכמה פעמים. על מנת לעשות זאת תצטרכו להעביר את משקל הגוף מהרגל הקדמית לאחורית עד שתרגישו שהיא מספיק קלילה כדי להרימה באוויר. הרגל הקדמית מתרוממת לקפיצה במקום ומיד אחריה מצטרפת האחורית עד שהבורד כולו נמצא באוויר. התאמנו מעט על הסליידים מצד לצד וכשהכל חלק, תרשו לעצמכם להגיע לפארק.

1. קפיצה ראשונה היא קפיצה ישרה פשוטה: הגיעו לקפיצה עם רגליים מכופפות והבורד ישר לחלוטין לכיוון הקפיצה. כאשר אתם מתנתקים מהקרקע, שמרו את הידיים קרוב לגוף כדי לא לאבד את הבאלאנס וחזרו לנחיתה עם רגליים כפופות כדי לבלום אותה בעדינות.

2. קפיצה שנייה, ישרה עם גראב (אחיזה של הבורד): גם פה הגיעו ישר לקפיצה ותנו הולי בקצה הקיקר  או המקפצה. השתמשו בכיפוף של הבורד על מנת שיקפיץ אתכם גבוה יותר. הביאו את הרגל האחורית לכיוון החזה ותפסו מקדימה עם היד האחורית בין שתי הרגליים. זהו גרב שנקרא אינדי.

3. קפיצה שלישית, 180 לכיוון פרונט סייד (עם הפנים לנחיתה): הגיעו ישר לקפיצה, בקצה המקפצה פתחו את הכתפיים לכיוון הסיבוב, כשהן עוברות דרך קדמת המדרון. תנו הולי שמרו על ידיים קרובות כדי שלא תתבלגנו באוויר, ונחתו עם כל המשקל על הרגל האחורית.

4. 50-50: החלקה על רייל: צוברים מהירות אך לא גבוהה מידי ונשארים בשליטה בירידה לכיוון הרייל. כשהרייל ממש לפניכם, עשו הולי קטן כדי לעלות על הרייל אך שמרו על משקל אחיד לשני הצדדים כדי להישאר על הרייל עד סופו.

5. קפיצה ישרה עם Nose Grab: מתקדמים ישר לכיוון הקפיצה. כרגיל עושים הולי קטן, מקרבים את הרגל הקדמית לחזה ותופסים עם היד הקדמית את קדמת הבורד. חשוב לא להטות את המשקל לאחור כדי לא לעשות חצי סלטה וליפול על הגב. אם תרצו להוסיף סטייל לקפיצה, אפשר למתוח את הרגל האחורית כלפי מטה. 

לקבלת הצעה משתלמת לחופשת סקי

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם