דברו איתנו
קבל הצעה





5 סיבות לעשות סקי באוסטריה

כנראה שלא בכדי מגיעים מדי שנה רבבות גולשים לאתרי הסקי באוסטריה. חוץ ממרחבי גלישה מעולים, תמצאו בהם  כל מה שצריך בשביל שחופשת הסקי תהיה מושלמת באמת: חיי לילה סוערים, תרבות ספא ותשתיות מפותחות. אז למה באמת כדאי לעשות סקי באוסטריה?

העיירות הטירוליות
אמרתם עיירות אוסטריות אמרתם אירוח טירולי עם תושבים מסבירי פנים, היסטוריה מרשימה והמון קסם שלא תמצאו בשום מקום אחר. שתי עיירות מומלצות: קיצביל (Kitzbuhel) . מרכז העיירה סגור לתנועת כלי רכב עם בניינים עתיקים, בתי קפה וברים, מה שהופך את השיטוט ברחובות למהנה במיוחד  וזלבאך -  משלבת בין חיי לילה טובים לאווירה אוסטרית מסורתית, ואפשר להקיף את העמק כולו בגלישה רציפה (בעיקר מסלולים כחולים). זלבאך חולקת את מרחב הגלישה שלה עם שכנתה Hinterglemm, ויחד הן מציעות 200 ק"מ של מסלולים.

מבט על סמטאות העיירה קיצביל

שלג איכותי
הפלוס הגדול של אתרי הסקי באוסטריה הוא המיקום והגובה שלהם שמבטיחים שלג מצוין והרבה. אחד מהיעדים המושלגים כל השנה הוא הינטרטוקס (Hintertux), הממוקם לא רחוק ממאיירהופן בעמק Ziller, ומתנשא לגובה 3,250 מטר, עם מרחב גלישה כולל 86 ק"מ של מסלולים איכותיים לכל הרמות.במרחב כולו אפשר לגלוש עד מאי, ובקיץ (מאי-אוקטובר) ישנן תשע מעליות שמאפשרות גישה ל-18 ק"מ של מסלולים. אתר נוסף הוא זולדן, הממוקם גבוה בדרום עמק ה-Otztal, עם 150 ק"מ של מסלולים ואוף פיסטים מאתגרים, בו תוכלו להעפיל לשלוש פסגות בגובה של יותר מ-3,000 מטר ולגלוש בנופים מרהיבים.

תרבות ספא
כמעט ואין אתר סקי אוסטרי שמכבד את עצמו, ללא מרכז ספא מפנק, בו אפשר להרגיע את השרירים אחרי יום גלישה מפרך. תרבות הספא הטירולית ידועה כאחת הטובות שיש. את מרכז הספא הכי טוב באלפים תוכלו למצוא במרחק נסיעה קצרה מזולדן - האקוודום (Aqua Dome), שטח עצום של 2,000 מ"ר עם שלוש בריכות תרמיות חיצוניות עם תצפית של 360 מעליות, גק'וזי חיצוני, סאונות, שירותי מסאז'ים ושלל פינוקים נוספים. גם בעיירה מאיירהופן (Mayrhofen) ישנו מגוון גדול של מרכזי ספא במלונות האיכותיים. החל מסאונות, בריכות מקורות, ג'קוזי, חמאם טורקי, אזורי מרגוע ומסאז'ים.

מרכז הספא אקוודום

התשתיות
את היעילות האוסטרית אפשר להרגיש בתחזוקה של המעליות המהירות והנוחות עם רכבלים מתקדמים שתורמים לחוויית גלישה מושלמת. באישגל הושקעו בשנים האחרונות כ-120 מיליון יורו בשדרוג התשתיות, והדבר ניכר הן במסלולים המתוחזקים להפליא והן במערכת המעליות הזריזות, הנחשבת לאחת המתקדמות בעולם. גם בסן אנטון אפשר למצוא מעליות מחוממות, ובזולדן מערכת המעליות יעילה להכאיב והיכולה לנייד 69 אלף גולשים בשעה.

רכבל בסן אנטון

אפרה סקי
משעות הצהריים המוקדמות ועד השעות הקטנות של הלילה, האפרה סקי באוסטריה הוא מהטובים שיש באירופה ואין כמו העם האוסטרי הנהנתן שיכול ללמד את כולם איך ליהנות מהבילויים לא פחות מהגלישה עצמה. מקומות הבילוי הפופולאריים ביותר באלפים האוסטריים: סן אנטון, בו תמצאו ברי אפרה סקי דוגמת ה-Mooserwirt וה-Krazy Kangaroo מתמלאים כבר ב-15:00 ונסגרים רק בשעות הלילה המאוחרות. אישגל (Ischgl) האתר המוביל בחיי הלילה עם מרחב גלישה מעולה, חיי לילה מטורפים ומופעי פתיחה וסגירה של כל עונה עם השמות הכי גדולים בתעשיית המוזיקה (מריה קארי, ריהאנה, סוקרפיונס, דיפ פרפל, רובי ויליאמס, בון ג'ובי , אלטון גו'ן ועוד רבים אחרים).

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות