דברו איתנו
קבל הצעה





חמש המסעדות הטובות באלפים

אין הנחתום מעיד על עיסתו ובכל זאת, יש מסעדות ששווה להעיד על עיסתן. ריכזנו עבורכם את חמש מסעדות המפתח של אתרי הסקי שלנו באירופה, מתוך הידיעה שגם הגולש צועד על קיבתו.

L'Oxalys: מסעדת היוקרה המפורסמת של ואל טורנס בצרפת. זוהי מסעדת שף שזכתה בשני כוכבי מישלן הודות למנות הצרפתיות המעודנות שלה ולהגשתה המתוחכמת. כדי לאכול בה תצטרכו להזמין מקום לפחות כמה ימים מראש ועדיף גם קודם לכן, דרך האינטרנט ולבטח תבזבזו בה כ-150 יורו לזוג.

Mirandola: בקצה הצפוני של עיירת הסקי האיטלקית פאסו טונלה, תמצאו מנזר גדול, עתיק יומין, שבתוכו הקימו מסעדה ומלון. המסעדה, מירנדולה, היא מסעדת שף יפיפייה שמגישה מנות איטלקיות מעולות עם יין טוב שמיוצר ביקבים של מחוז טרנטו. האווירה רומנטית להפליא וזוהי בהחלט חוויה ייחודית למבקרים בפאסו טונלה.

Brasserie 1950: אתר הסקי הצרפתי הרומנטי, לז ארק, בנוי מארבע עיירות פנינה מחוברות. אחת מהן, היפה ביותר וגם החדשה, שנבנתה רק ב-2008 בסגנון רומנטי חמים נקראת 1950. פרט לשיטוט נעים בה, תוכלו גם ליהנות מארוחת גורמה צרפתית עם מנות מקומיות כמו פונדו ו-Pierrade -  לבנים לוהטות שמוגשות לשולחן, עליהן צולים במקום את הבשר / הדגים.

Kitsloch: בלב ליבה של טירול, באתר הסקי האוסטרי השמח והיוקרתי אישגל, תמצאו לא מעט מקומות להחזיר בהם את הקלוריות ששרפתם בסקי. המזונות האוסטרים עשירים וממלאים, עתירי בשר וגבינות ומבושלים היטב. מסעדת Kitsloch היא מסעדה של שני שפים שמפנקים במנות כמו וינר שניצל, סטייקים, בישולי חזיר מוקרם בשמנת ופואה-גרה.

מעדניית Gasser: אנחנו קוראים לה "החזירייה" במאיירהופן. היא נמצאת מול מעלית הפנקן, ונחשבת לאחת המסעדות / מעדניות הכי מוכרות באתרי הסקי. זו אינה מסעדת יוקרה והיא לא מציעה אווירה ייחודית או רומנטית, אך יש בה מעדנים טעימים ביותר מכל סוגי הבשרים שגדלים באחו הצח של האלפים. המקום עצמו מלא בנקניקים מכל הסוגים מרצפה עד תקרה ויש בו גם מנות מבושלות מומלצות כמו חזה הודו רך כמו חמאה ברוטב שמנת, ספייר ריבס שהם מעדן לחך ומרק גולאש מצוין.

לקבלת הצעה משתלמת לחופשה

השאירו פרטים ומומחה סקי יחזור אליכם


תפריט נגישות